Honda Project 2&4 spojuje malé rozměry a rychlost motocyklu s ovladatelností a trakcí auta.

Honda Project 2&4 spojuje malé rozměry a rychlost motocyklu s ovladatelností a trakcí auta.

Automobilka se inspirovala v legendárním monopostu Honda RA272 z roku 1965.

Automobilka se inspirovala v legendárním monopostu Honda RA272 z roku 1965.

Koncept Honda 2&4 je dlouhý jen 3,04 m, široký 1,82 m a vysoký necelý metr. Váží pouze 405 kg.

Koncept Honda 2&4 je dlouhý jen 3,04 m, široký 1,82 m a vysoký necelý metr. Váží pouze 405 kg.

O pohon se stará upravená verze závodního motocyklového vidlicového čtyřválce 1,0 l, který pohání speciál Honda RC213V pro MotoGP.

O pohon se stará upravená verze závodního motocyklového vidlicového čtyřválce 1,0 l, který pohání speciál Honda RC213V pro MotoGP.

Motor byl upraven pro silniční provoz, takže nyní ze sebe vydoluje „jen“ 215 koní v 13 000 ot./min. a 118 Nm v 10 500 ot./min.

Motor byl upraven pro silniční provoz, takže nyní ze sebe vydoluje „jen“ 215 koní v 13 000 ot./min. a 118 Nm v 10 500 ot./min.

Hnací sílu přenáší na zadní kola dvouspojková převodovka.

Hnací sílu přenáší na zadní kola dvouspojková převodovka.

Honda Civic Tourer Active Life Concept ukazuje přepravní možnosti Civiku kombi.

Honda Civic Tourer Active Life Concept ukazuje přepravní možnosti Civiku kombi.

Koncept má dvoutónové lakování v kombinaci modré a stříbrné.

Koncept má dvoutónové lakování v kombinaci modré a stříbrné.

Jeho specialitou je nosič na kola. Ten jsme v akci zatím neviděli, možná na něj dojde na tiskové konferenci.

Jeho specialitou je nosič na kola. Ten jsme v akci zatím neviděli, možná na něj dojde na tiskové konferenci.

Od sériového provedení Civiku se Active Life Concept liší i speciálními 18" koly a zadním nárazníkem.

Od sériového provedení Civiku se Active Life Concept liší i speciálními 18" koly a zadním nárazníkem.

Honda Project 2&4

Honda Project 2&4

Automobilka se inspirovala v legendárním monopostu Honda RA272 z roku 1965.
Koncept Honda 2&4 je dlouhý jen 3,04 m, široký 1,82 m a vysoký necelý metr. Váží pouze 405 kg.
O pohon se stará upravená verze závodního motocyklového vidlicového čtyřválce 1,0 l, který pohání speciál Honda RC213V pro MotoGP.
Motor byl upraven pro silniční provoz, takže nyní ze sebe vydoluje „jen“ 215 koní v 13 000 ot./min. a 118 Nm v 10 500 ot./min.
11
Fotogalerie

IAA 2015 živě: Honda přivezla divoký Project 2&4 i Civic Active Sport

Kapitoly článku:


Honda přivezla do Frankfurtu velmi zajímavý koncept kompaktní okruhové hračky. Jmenuje se Project 2&4 a zatímco všichni ostatní do podobných zajímavostí nacpou nudný elektrický pohon, Honda použila závodní čtyřválec ze speciálu MotoGP.

_DSC0936.JPG_DSC0940.JPG_DSC0937.JPG_DSC0938.JPG_DSC0939.JPG_DSC0941.JPG
Koncept Project 2&4 je lehká okruhová hračka kombinující hravost, lehkost a rychlost motocyklu s přilnavostí a bezpečností automobilu. Pohání ho motor ze speciálu MotoGP

Abychom ale nezapomínali ani na běžná auta, ve Frankfurtu se ukázal rovněž model Civic Active Sport, což je vlastně klasické kombi uzpůsobené pro nadšené cyklisty. Asi se tím má demonstrovat využitelnost a velikost zavazadlového prostoru kombi modelu Honda Civic.

_DSC0933.JPG_DSC0932.JPG_DSC0935.JPG
Cyklistický speciál Honda Civic Active Sport prezentuje využitelnost a velikost zavazadlového prostoru tohoto kombi

Vedle okruhového a cyklistického konceptu byl k vidění samozřejmě Civic Type-R a také modernizované modely HR-V a Jazz. Později se ještě v samostatném článku vrátíme k Hondě NSX.

Honda na frankfurtském autosalonu 2015

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud