Vůz, který byl původně v majetku Policejního prezidia a sloužil pro přepravu policejního prezidenta, dostalo k užívání Dálniční oddělení Pravy. Bude sloužit nejen na dálnici, ale také všech silnicích první třídy v Královéhradeckém kraji. Foto:  Týdeník policie

Vůz, který byl původně v majetku Policejního prezidia a sloužil pro přepravu policejního prezidenta, dostalo k užívání Dálniční oddělení Pravy. Bude sloužit nejen na dálnici, ale také všech silnicích první třídy v Královéhradeckém kraji. | Foto: Týdeník policie

 Audi A8  4.2 FSI quattro je staré devět let. Jeho motor původně disponoval výkonem 273 kW (372 koní) a točivým momentem 445 N.m. Zrychlení z nuly na stovku sériovému vozu zabralo 5,7 sekundy a maximální rychlost činila 250 km/h. Foto:  Policie ČR

Audi A8 4.2 FSI quattro je staré devět let. Jeho motor původně disponoval výkonem 273 kW (372 koní) a točivým momentem 445 N.m. Zrychlení z nuly na stovku sériovému vozu zabralo 5,7 sekundy a maximální rychlost činila 250 km/h. | Foto: Policie ČR

Exemplář, který budete potkávat na silnicích, je vybaven například systémem, který porovnává registrační značky s databází ukradených aut a umí zjistit, že zda nemá to či ono auto propadlou technickou. Podle Týdeníku policie však není vybaven radarem pro měření rychlosti. Foto:  Policie ČR

Exemplář, který budete potkávat na silnicích, je vybaven například systémem, který porovnává registrační značky s databází ukradených aut a umí zjistit, že zda nemá to či ono auto propadlou technickou. Podle Týdeníku policie však není vybaven radarem pro měření rychlosti. | Foto: Policie ČR

Předání vozu Dálničnímu oddělení Pravy proběhlo včera za přítomnosti kamer, na internetu se objevily také jízdní záběry přímo z kabiny vozu. Policista, který by měl jít řidičům příkladem, v nich drží volant služebního vozu přesně dvěma prsty a neodpustil si ani „lokýtek“ na dveřích. Foto:  Policie ČR

Předání vozu Dálničnímu oddělení Pravy proběhlo včera za přítomnosti kamer, na internetu se objevily také jízdní záběry přímo z kabiny vozu. Policista, který by měl jít řidičům příkladem, v nich drží volant služebního vozu přesně dvěma prsty a neodpustil si ani „lokýtek“ na dveřích. | Foto: Policie ČR

Policistům Dálničního oddělení Pravy osobně přeji mnoho bezpečných kilometrů a úspěch při vykonávání činnosti, pro kterou je černá limuzína primárně určena. Foto:  Policie ČR

Policistům Dálničního oddělení Pravy osobně přeji mnoho bezpečných kilometrů a úspěch při vykonávání činnosti, pro kterou je černá limuzína primárně určena. | Foto: Policie ČR

Vůz je vybaven pásy pro zastavení ujíždějících vozidel a defibrilátorem Foto:  Policie ČR

Vůz je vybaven pásy pro zastavení ujíždějících vozidel a defibrilátorem | Foto: Policie ČR

 Audi A8  4.2 FSI quattro je staré devět let. Jeho motor původně disponoval výkonem 273 kW (372 koní) a točivým momentem 445 N.m. Zrychlení z nuly na stovku sériovému vozu zabralo 5,7 sekundy a maximální rychlost činila 250 km/h. Foto:  Policie ČR
Exemplář, který budete potkávat na silnicích, je vybaven například systémem, který porovnává registrační značky s databází ukradených aut a umí zjistit, že zda nemá to či ono auto propadlou technickou. Podle Týdeníku policie však není vybaven radarem pro měření rychlosti. Foto:  Policie ČR
Předání vozu Dálničnímu oddělení Pravy proběhlo včera za přítomnosti kamer, na internetu se objevily také jízdní záběry přímo z kabiny vozu. Policista, který by měl jít řidičům příkladem, v nich drží volant služebního vozu přesně dvěma prsty a neodpustil si ani „lokýtek“ na dveřích. Foto:  Policie ČR
Policistům Dálničního oddělení Pravy osobně přeji mnoho bezpečných kilometrů a úspěch při vykonávání činnosti, pro kterou je černá limuzína primárně určena. Foto:  Policie ČR
6
Fotogalerie

Policie dostala Audi A8 4.2 FSI pro boj s pašeráky. A hned si uřízla ostudu

Až na dálnici D11 potkáte černé Audi A8 s majáčky, nedivte se. Jde o novou zbraň policie pro boj s pašeráky kradených aut. Při včerejším předání si však muži zákona uřízli ostudu.

Převoz kradeného zboží je problém starý jako zločin sám. Nevyhýbá se ani autům. Pašeráci mají metody, s jejichž použitím se odcizená vozidla ve své domovině moc nezdrží a zamíří za hranice. Podle informací Týdeníku policie vede jedna z tranzitních tras přes Královéhradecký kraj. Vozy ze západu Evropy míří do Polska a tam se po nich často slehne zem. Dopravní policisté však mají novou zbraň.

Až na dálnici D11 potkáte černé Audi A8 s držáky vlaječek v předních blatnících, nedivte se. Nebudete přihlížet převozu státníka a je možné, že toho o vás bude posádka vědět více, než si umíte představit. Vůz, který byl původně v majetku Policejního prezidia a sloužil pro přepravu policejního prezidenta, dostalo k užívání Dálniční oddělení Pravy. Bude sloužit nejen na dálnici, ale také všech silnicích první třídy v Královéhradeckém kraji.

Audi A8 4.2 FSI quattro je staré devět let. Jeho motor původně disponoval výkonem 273 kW (372 koní) a točivým momentem 445 N.m. Zrychlení z nuly na stovku sériovému vozu zabralo 5,7 sekundy a maximální rychlost činila 250 km/h. Exemplář, který budete potkávat na silnicích, je vybaven například systémem, který porovnává registrační značky s databází ukradených aut a umí zjistit, že zda nemá to či ono auto propadlou technickou. Podle Týdeníku policie však není vybaven radarem pro měření rychlosti.

Předání vozu Dálničnímu oddělení Pravy proběhlo včera za přítomnosti kamer, na internetu se objevily také jízdní záběry přímo z kabiny vozu. Policista, který by měl jít řidičům příkladem, v nich drží volant služebního vozu přesně dvěma prsty a neodpustil si ani „lokýtek“ na dveřích.

Ani takto tragické držení volantu není přestupek, přestože by řidič v případě defektu rozhodně nestihl správně zareagovat. Navíc když už se u nás bojuje za bezpečnější provoz na silnicích a menší počet nehod třeba plánovaným zpřísněním bodového systému, vrhá to na policii špatné světlo.

Policistům Dálničního oddělení Pravy osobně přeji mnoho bezpečných kilometrů a úspěch při vykonávání činnosti, pro kterou je černá limuzína primárně určena.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud