Jak se zdá, segment městských miniaut nečeká příliš zářná budoucnost. Obavy nedávno projevily koncerny PSA a Volkswagen Group s tím, že aby tato vozidla splnila to, co z hlediska emisí a bezpečností výbavy musejí, musela by jejich cena výrazně vzrůst.

Jak se zdá, segment městských miniaut nečeká příliš zářná budoucnost. Obavy nedávno projevily koncerny PSA a Volkswagen Group s tím, že aby tato vozidla splnila to, co z hlediska emisí a bezpečností výbavy musejí, musela by jejich cena výrazně vzrůst.

Podle šéfa koncernu Volkswagen Herberta Diesse by se například cena modelu up! mohla narůst až o 3500 eur, tedy asi 90.000 Kč, výhoda nízké ceny by tedy byla ta tam.

Podle šéfa koncernu Volkswagen Herberta Diesse by se například cena modelu up! mohla narůst až o 3500 eur, tedy asi 90.000 Kč, výhoda nízké ceny by tedy byla ta tam.

Už delší dobu se ví  o konci výroby Škody Citigo , čímž mladoboleslavská automobilka opustí segment A. Podle oficiálních informací skončí výroba modelu Citigo se spalovacími motory (1.0 MPI a 1.0 MPI G-Tec) skončí na začátku druhé poloviny letošního roku, tedy v době příchodu vozů pro modelový rok 2020.

Už delší dobu se ví o konci výroby Škody Citigo, čímž mladoboleslavská automobilka opustí segment A. Podle oficiálních informací skončí výroba modelu Citigo se spalovacími motory (1.0 MPI a 1.0 MPI G-Tec) skončí na začátku druhé poloviny letošního roku, tedy v době příchodu vozů pro modelový rok 2020.

Jinými slovy, pokud si chcete pořídit novou Škodu Citigo podle vašich představ, měli byste si pospíšit.

Jinými slovy, pokud si chcete pořídit novou Škodu Citigo podle vašich představ, měli byste si pospíšit.

S ukončením výroby spalovacích verzí modelu Citigo však nedojde k ukončení modelu jako takového. Výroba se na pár měsíců zastaví, aby do ní ve třetím čtvrtletí letošního roku naskočila elektrická verze mladoboleslavského minimodelu.

S ukončením výroby spalovacích verzí modelu Citigo však nedojde k ukončení modelu jako takového. Výroba se na pár měsíců zastaví, aby do ní ve třetím čtvrtletí letošního roku naskočila elektrická verze mladoboleslavského minimodelu.

Jmenovat se bude eCitigo a půjde o první sériově vyráběnou plně elektrickou Škodu v historii. Nehledejme v ní příliš složitostí – využije techniku Volkswagenu e-up!, který se u nás nějaký ten rok prodává.

Jmenovat se bude eCitigo a půjde o první sériově vyráběnou plně elektrickou Škodu v historii. Nehledejme v ní příliš složitostí – využije techniku Volkswagenu e-up!, který se u nás nějaký ten rok prodává.

 „Do roku 2022 budeme investovat celkem dvě miliardy eur do elektromobility a nových služeb souvisejících s mobilitou. V tom jsou zahrnuty investice do nových produktů, jakož i do výroby, nákupu, kvality a náběhů nových vozů. Jedná se o největší investiční program v historii značky Škoda,“  prozradil Bernhard Maier, předseda představenstva Škoda Auto.

„Do roku 2022 budeme investovat celkem dvě miliardy eur do elektromobility a nových služeb souvisejících s mobilitou. V tom jsou zahrnuty investice do nových produktů, jakož i do výroby, nákupu, kvality a náběhů nových vozů. Jedná se o největší investiční program v historii značky Škoda,“ prozradil Bernhard Maier, předseda představenstva Škoda Auto.

Jak jsme uváděli již dříve, přelom prvního a druhého pololetí se podle českých prodejců Škodovek ponese také ve znamení spuštění objednávek modernizovaného Superbu, který koncem letošního roku dorazí také v plug-in hybridní verzi.

Jak jsme uváděli již dříve, přelom prvního a druhého pololetí se podle českých prodejců Škodovek ponese také ve znamení spuštění objednávek modernizovaného Superbu, který koncem letošního roku dorazí také v plug-in hybridní verzi.

Letos tedy bude mít Škoda dva elektrifikované modely – jeden částečně, druhý plně. V příštím roce se pak dočkáme prvních modelů na platformě MEB určené výhradně pro elektromobily. Jedním z nich bude i vůz vycházející ze studie Vision iV  pro letošní autosalon v Ženevě .

Letos tedy bude mít Škoda dva elektrifikované modely – jeden částečně, druhý plně. V příštím roce se pak dočkáme prvních modelů na platformě MEB určené výhradně pro elektromobily. Jedním z nich bude i vůz vycházející ze studie Vision iV pro letošní autosalon v Ženevě.

Podle šéfa koncernu Volkswagen Herberta Diesse by se například cena modelu up! mohla narůst až o 3500 eur, tedy asi 90.000 Kč, výhoda nízké ceny by tedy byla ta tam.
Už delší dobu se ví  o konci výroby Škody Citigo , čímž mladoboleslavská automobilka opustí segment A. Podle oficiálních informací skončí výroba modelu Citigo se spalovacími motory (1.0 MPI a 1.0 MPI G-Tec) skončí na začátku druhé poloviny letošního roku, tedy v době příchodu vozů pro modelový rok 2020.
Jinými slovy, pokud si chcete pořídit novou Škodu Citigo podle vašich představ, měli byste si pospíšit.
S ukončením výroby spalovacích verzí modelu Citigo však nedojde k ukončení modelu jako takového. Výroba se na pár měsíců zastaví, aby do ní ve třetím čtvrtletí letošního roku naskočila elektrická verze mladoboleslavského minimodelu.
29
Fotogalerie

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

Jak se zdá, segment městských miniaut nečeká zářná budoucnost. Obavy nedávno projevily koncerny PSA a Volkswagen Group s tím, že aby tato vozidla splnila to, co z hlediska emisí a bezpečnostní výbavy musejí, musela by jejich cena výrazně vzrůst. Podle šéfa koncernu Volkswagen Herberta Diesse by se například cena modelu up! mohla narůst až o 3500 eur, tedy asi 90.000 Kč, výhoda nízké ceny by tedy byla ta tam.

Už delší dobu se ví o konci výroby Škody Citigo, čímž mladoboleslavská automobilka opustí segment A. Podle oficiálních informací skončí výroba verzí se spalovacími motory (1.0 MPI a 1.0 MPI G-Tec) na začátku druhé poloviny letošního roku, tedy v době příchodu vozů pro modelový rok 2020. Jinými slovy, pokud si chcete pořídit novou Škodu Citigo podle vašich představ, měli byste si pospíšit.

S ukončením výroby spalovacích verzí modelu Citigo však nedojde k ukončení modelu jako takového. Výroba se na pár měsíců zastaví, aby do ní ve třetím čtvrtletí letošního roku naskočila elektrická verze mladoboleslavského minimodelu. Jmenovat se bude eCitigo a půjde o první sériově vyráběnou plně elektrickou Škodu v historii. Nehledejme v ní příliš složitostí – využije techniku Volkswagenu e-up!, který se u nás nějaký ten rok prodává.

„Do roku 2022 budeme investovat celkem dvě miliardy eur do elektromobility a nových služeb souvisejících s mobilitou. V tom jsou zahrnuty investice do nových produktů, jakož i do výroby, nákupu, kvality a náběhů nových vozů. Jedná se o největší investiční program v historii značky Škoda,“ prozradil Bernhard Maier, předseda představenstva Škoda Auto.

Přelom prvního a druhého pololetí se podle českých prodejců Škodovek ponese také ve znamení spuštění objednávek modernizovaného Superbu, který koncem letošního roku dorazí také v plug-in hybridní verzi. Letos tedy bude mít Škoda dva elektrifikované modely – jeden částečně, druhý plně. V příštím roce se pak dočkáme prvních modelů na platformě MEB určené výhradně pro elektromobily. Jedním z nich bude i vůz vycházející ze studie Vision iV pro letošní autosalon v Ženevě.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud