Slibovaný dojezd na jedno nabití je asi 600 kilometrů, přičemž dobití na 80 % kapacity má trvat v nejrychlejším případě cca 35 minut. Za přibližně 6 minut tak bude možné zvýšit dojezd vozu o 100 km.

Slibovaný dojezd na jedno nabití je asi 600 kilometrů, přičemž dobití na 80 % kapacity má trvat v nejrychlejším případě cca 35 minut. Za přibližně 6 minut tak bude možné zvýšit dojezd vozu o 100 km.

Baterie pro i4 se má vyznačovat extrémně plochým designem, tudíž si BMW slibuje i slušně prostorný interiér. Kapacita modulu mimochodem čítá asi 80 kWh a nabíjet bude možné výkonem až 150 kW.

Baterie pro i4 se má vyznačovat extrémně plochým designem, tudíž si BMW slibuje i slušně prostorný interiér. Kapacita modulu mimochodem čítá asi 80 kWh a nabíjet bude možné výkonem až 150 kW.

Oběma modelům bude nicméně předcházet se stejnou generací pohonu BMW iX3, tedy čistě elektrická varianta současného X3.

Oběma modelům bude nicméně předcházet se stejnou generací pohonu BMW iX3, tedy čistě elektrická varianta současného X3.

Další podrobnosti včetně sériového designu i4 si zatím BMW drží pro sebe a pokračuje s testováním maskovaných prototypů (v galerii). Uvedení i4 bude v roce 2021 doprovázet i premiéra elektrického SUV iNEXT.

Další podrobnosti včetně sériového designu i4 si zatím BMW drží pro sebe a pokračuje s testováním maskovaných prototypů (v galerii). Uvedení i4 bude v roce 2021 doprovázet i premiéra elektrického SUV iNEXT.

BMW i4 bude chtít zaujmout dnes populárním směrem karoserií „čtyřdveřových kupé“, ve slovníku automobilky tedy půjde o Gran Coupé.

BMW i4 bude chtít zaujmout dnes populárním směrem karoserií „čtyřdveřových kupé“, ve slovníku automobilky tedy půjde o Gran Coupé.

O příchodu produkční verze čistě elektrického modelu na základě konceptu BMW iVision Dynamics víme už delší dobu. S označením BMW i4 půjde dle automobilky o vůbec první čistě elektrický model v prémiovém segmentu střední třídy.

O příchodu produkční verze čistě elektrického modelu na základě konceptu BMW iVision Dynamics víme už delší dobu. S označením BMW i4 půjde dle automobilky o vůbec první čistě elektrický model v prémiovém segmentu střední třídy.

Výkon poté nebude elektrickému modelu chybět, neboť BMW mluví o srovnatelném výkonu jako u jeho spalovacích osmiválcových motorů. Máme tak čekat výkon okolo 390 kW (530 koní).

Výkon poté nebude elektrickému modelu chybět, neboť BMW mluví o srovnatelném výkonu jako u jeho spalovacích osmiválcových motorů. Máme tak čekat výkon okolo 390 kW (530 koní).

Novinka využije nejnovější pátou generaci pohonu BMW eDrive, přičemž o jeho schopnostech se nyní dozvídáme další informace.  

Novinka využije nejnovější pátou generaci pohonu BMW eDrive, přičemž o jeho schopnostech se nyní dozvídáme další informace.  

...a samozřejmě nechybí zmínky o skvělých jízdních vlastnostech s charakteristikou dnešních BMW, čemuž napomůže i nízké těžiště s nově vyvinutým bateriovým modulem v podlaze.

...a samozřejmě nechybí zmínky o skvělých jízdních vlastnostech s charakteristikou dnešních BMW, čemuž napomůže i nízké těžiště s nově vyvinutým bateriovým modulem v podlaze.

Slibovaný dojezd na jedno nabití je asi 600 kilometrů, přičemž dobití na 80 % kapacity má trvat v nejrychlejším případě cca 35 minut. Za přibližně 6 minut tak bude možné zvýšit dojezd vozu o 100 km.
Baterie pro i4 se má vyznačovat extrémně plochým designem, tudíž si BMW slibuje i slušně prostorný interiér. Kapacita modulu mimochodem čítá asi 80 kWh a nabíjet bude možné výkonem až 150 kW.
Oběma modelům bude nicméně předcházet se stejnou generací pohonu BMW iX3, tedy čistě elektrická varianta současného X3.
11
Fotogalerie

Elektrické BMW i4 má mít výkon osmiválce. Toto video vás prostě musí uspokojit

Elegantní elektromobil má ujet na jedno nabití až 600 kilometrů. Ukáže se už příští týden v Ženevě!

BMW i4 dorazí na letošní autosalon v Ženevě. Produkční verze čistě elektrického sedanu se základy v konceptu iVision Dynamics půjde cestou čtyřdveřových kupé a bude využívat nejnovější pátou generaci pohonu BMW eDrive. Víme toho o něm už docela dost, automobilka nám však pro doplnění servíruje moc hezkou ukázku.

V té se nám nové BMW i4 doslova vylije před očima a je to silně uspokojující. Podle uceleného obrázku to pak vypadá, že náš v Ženevě už čeká takřka hotové auto bez větších designových výstřelků. BMW také ubezpečuje, že od novinky můžeme očekávat výkon srovnatelný se současnými osmiválci.

Stovku by mělo i4 zvládnout do čtyř vteřin a pro maximální rychlost se zatím udává hodnota 200 km/h. I jízdní vlastnosti mají být díky zástavbě elektrického ústrojí v podlaze vynikající. Baterie má mít kapacitu 80 kWh a nabíjecí výkon 150 kW by neměl být problém. Bude to tak další auto, které můžete zaparkovat u berounské Ionity

Na jedno nabití má i4 zvládnout ujet až 600 kilometrů, tedy přibližně stejnou vzdálenost, jako osmiválcové BMW M550i xDrive na jednu nádrž. Nové BMW i4 se nám odhalí již příští týden.

Galerie doplněna o koncept BMW iVision Dynamics a prototyp BMW iNEXT.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud