6
Fotogalerie

PPI Audi PS TT Coupé: komu nestačí série

Audi TT je vcelku oblíbeným cílem tunerů. PPI si vzal do parády verzi s dvoulitrem TFSI a zde je výsledek.

Možná vám nepřijde Audi TT jako plnohodnotný sporťák, pak patříte zhruba k polovině motoristické populace. Jenomže netřeba házet flintu do žita a pro zlepšení situace jsou tady úpravci, kteří (alespoň ve většině případů) dělají vozy sportovnějšími.

Tuner PPI se zaměřil na aerodynamiku vozu. Přepracování se dočkal jak přední nárazník, tak ten zadní a nové jsou rovněž boční prahy. Tyto zásahy se podílejí na lepším proudění vzduchu pod vozem, více kyslíku se dostaví také k motoru a při vysokých rychlostech má toto TT větší porci přítlaku.

Pod kapotou PS TT je dvoulitr TFSI se základním výkonem 147 kW/200 k. Tuner se pohrál s jeho řídící jednotkou a výfukovým systémem, výsledkem čeho je výkon 180 kW/245 k a točivý moment 366 Nm. Papírově se tak tento agregát svými parametry blíží šestiválci 3,2 l FSI.

Jak už to bývá zvykem, úprav se dočkal také podvozek. Vyměněny byly sériové pružiny i tlumiče, vůz se přiblížil o 30 mm blíž k silnici a nasazeny byly 19“ odlehčená kola. Na zlepšené brzdové soustavě se v současnosti pracuje, takže není prozatím dostupná. V interiéru tuner vsadil na kvalitní materiály v podobě hliníku a karbony a pozměněny byly některé detaily jako například volant.

PSI_TT_1.jpg PSI_TT_2.jpg PSI_TT_3.jpg
PSI_TT_4.jpg PSI_TT_5.jpg PSI_TT_6.jpg
PPI Audi PS TT Coupé

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud