Ford rozšiřuje svou nabídku pick-upů o v současnosti nejmenší model. Novinka Maverick zapadá rozměry i pod v Evropě nabízený Ranger, její dostupnost na starém kontinentu však Ford nepotvrzuje. | Ford Maverick Zdroj: Ford

Ford rozšiřuje svou nabídku pick-upů o v současnosti nejmenší model. Novinka Maverick zapadá rozměry i pod v Evropě nabízený Ranger, její dostupnost na starém kontinentu však Ford nepotvrzuje. | Ford Maverick | Zdroj: Ford

V tuto chvíli se Maverick představuje v USA jako kompaktní a úsporný pracant. Na styl a mileniály, obdobně jako  nedávný Hyundai Santa Cruz , tedy příliš necílí. | Ford Maverick Zdroj: Ford

V tuto chvíli se Maverick představuje v USA jako kompaktní a úsporný pracant. Na styl a mileniály, obdobně jako nedávný Hyundai Santa Cruz, tedy příliš necílí. | Ford Maverick | Zdroj: Ford

Maverick má na délku 5072 mm a vysoký je 1745 mm (Ranger 5354 mm, 1806 mm). Standardní čtyřdveřovou kabinu doplňuje korba o délce 1371 mm... | Ford Maverick Zdroj: Ford

Maverick má na délku 5072 mm a vysoký je 1745 mm (Ranger 5354 mm, 1806 mm). Standardní čtyřdveřovou kabinu doplňuje korba o délce 1371 mm... | Ford Maverick | Zdroj: Ford

...pro kterou má Ford celou řadu úložných a záchytných systémů, nechybí dvojce 110V zásuvek a také příprava pro zapojení dodatečného osvětlení vozu. | Ford Maverick Zdroj: Ford

...pro kterou má Ford celou řadu úložných a záchytných systémů, nechybí dvojce 110V zásuvek a také příprava pro zapojení dodatečného osvětlení vozu. | Ford Maverick | Zdroj: Ford

V interiéru najde posádka nespočet přihrádek a odkládacích prostorů, opět s ohledem na praktičnost a pracovní využití pick-upu. Jinak se řidič a spolujezdec spoléhají na 8palcový infotainment, dnes přirozeně s podporou rozhraní Apple CarPlay a Android Auto. | Ford Maverick Zdroj: Ford

V interiéru najde posádka nespočet přihrádek a odkládacích prostorů, opět s ohledem na praktičnost a pracovní využití pick-upu. Jinak se řidič a spolujezdec spoléhají na 8palcový infotainment, dnes přirozeně s podporou rozhraní Apple CarPlay a Android Auto. | Ford Maverick | Zdroj: Ford

Ve výbavě nemusí chybět ani Wi-Fi až pro 10 zařízení nebo vzdálený přístup k vozu skrze smartphone. | Ford Maverick Zdroj: Ford

Ve výbavě nemusí chybět ani Wi-Fi až pro 10 zařízení nebo vzdálený přístup k vozu skrze smartphone. | Ford Maverick | Zdroj: Ford

Cestu k úspornému provozu řeší Ford hybridním ústrojím. Pod kapotou základní verze tak najdete full-hybridní 2,5litrový čtyřválec pracující v Atkinsonově cyklu pro kombinovaných 191 koní (141 kW) výkonu. | Ford Maverick Zdroj: Ford

Cestu k úspornému provozu řeší Ford hybridním ústrojím. Pod kapotou základní verze tak najdete full-hybridní 2,5litrový čtyřválec pracující v Atkinsonově cyklu pro kombinovaných 191 koní (141 kW) výkonu. | Ford Maverick | Zdroj: Ford

Síla míří na přední kola přes CVT převodovku. V této specifikaci je Maverick schopen uvést 680 kg nákladu nebo táhnout přívěs o hmotnosti 907 kg. | Ford Maverick Zdroj: Ford

Síla míří na přední kola přes CVT převodovku. V této specifikaci je Maverick schopen uvést 680 kg nákladu nebo táhnout přívěs o hmotnosti 907 kg. | Ford Maverick | Zdroj: Ford

Více síly zajistí čistě spalovací čtyřválec 2.0 EcoBoost o 250 koních (184 kW), který je standardně spojený s osmistupňovým automatem a za příplatek může být vybaven i pohonem všech kol. | Ford Maverick Zdroj: Ford

Více síly zajistí čistě spalovací čtyřválec 2.0 EcoBoost o 250 koních (184 kW), který je standardně spojený s osmistupňovým automatem a za příplatek může být vybaven i pohonem všech kol. | Ford Maverick | Zdroj: Ford

S volitelným balíčkem pro tažení přívěsů pak zvládá tato specifikace Mavericku přívěsy do hmotnosti až 1814 kg. | Ford Maverick Zdroj: Ford

S volitelným balíčkem pro tažení přívěsů pak zvládá tato specifikace Mavericku přívěsy do hmotnosti až 1814 kg. | Ford Maverick | Zdroj: Ford

S úsporným hybridem pod kapotou (spotřeba 6,3 l/100 km, kombinovaně) míří Ford na šetřivé zákazníky, čemuž sekunduje i základní cena 19.995 dolarů (asi 418.000 korun). Prodeje započnou na podzim letošního roku. | Ford Maverick Zdroj: Ford

S úsporným hybridem pod kapotou (spotřeba 6,3 l/100 km, kombinovaně) míří Ford na šetřivé zákazníky, čemuž sekunduje i základní cena 19.995 dolarů (asi 418.000 korun). Prodeje započnou na podzim letošního roku. | Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

| Ford Maverick Zdroj: Ford

| Ford Maverick | Zdroj: Ford

V tuto chvíli se Maverick představuje v USA jako kompaktní a úsporný pracant. Na styl a mileniály, obdobně jako  nedávný Hyundai Santa Cruz , tedy příliš necílí. | Ford Maverick Zdroj: Ford
Maverick má na délku 5072 mm a vysoký je 1745 mm (Ranger 5354 mm, 1806 mm). Standardní čtyřdveřovou kabinu doplňuje korba o délce 1371 mm... | Ford Maverick Zdroj: Ford
...pro kterou má Ford celou řadu úložných a záchytných systémů, nechybí dvojce 110V zásuvek a také příprava pro zapojení dodatečného osvětlení vozu. | Ford Maverick Zdroj: Ford
V interiéru najde posádka nespočet přihrádek a odkládacích prostorů, opět s ohledem na praktičnost a pracovní využití pick-upu. Jinak se řidič a spolujezdec spoléhají na 8palcový infotainment, dnes přirozeně s podporou rozhraní Apple CarPlay a Android Auto. | Ford Maverick Zdroj: Ford
46
Fotogalerie

Nový Ford Maverick oficiálně: Nejmenší pick-up v rodině je velmi levný i praktický

Nový pick-up od Fordu není žádnou lifestylovou ikonou. I přes menší rozměry je pořádným pracantem.

Ford rozšiřuje svou nabídku pick-upů o v současnosti nejmenší model. Novinka Maverick zapadá rozměry i pod v Evropě nabízený Ranger, její dostupnost na starém kontinentu však Ford nepotvrzuje. V tuto chvíli se Maverick představuje v USA jako kompaktní a úsporný pracant. Na styl a mileniály, obdobně jako nedávný Hyundai Santa Cruz, tedy příliš necílí.

Maverick má na délku 5072 mm a vysoký je 1745 mm (Ranger 5354 mm, 1806 mm). Standardní čtyřdveřovou kabinu doplňuje korba o délce 1371 mm, pro kterou má Ford celou řadu úložných a záchytných systémů, nechybí dvojce 110V zásuvek a také příprava pro zapojení dodatečného osvětlení vozu.  

V interiéru najde posádka nespočet přihrádek a odkládacích prostorů, opět s ohledem na praktičnost a pracovní využití pick-upu. Jinak se řidič a spolujezdec spoléhají na 8palcový infotainment, dnes přirozeně s podporou rozhraní Apple CarPlay a Android Auto. Ve výbavě nemusí chybět ani Wi-Fi až pro 10 zařízení nebo vzdálený přístup k vozu skrze smartphone.

Cestu k úspornému provozu řeší Ford hybridním ústrojím. Pod kapotou základní verze tak najdete full-hybridní 2,5litrový čtyřválec pracující v Atkinsonově cyklu pro kombinovaných 191 koní (141 kW) výkonu. Síla míří na přední kola přes CVT převodovku. V této specifikaci je Maverick schopen uvést 680 kg nákladu nebo táhnout přívěs o hmotnosti 907 kg.   

Více síly zajistí čistě spalovací čtyřválec 2.0 EcoBoost o 250 koních (184 kW), který je standardně spojený s osmistupňovým automatem a za příplatek může být vybaven i pohonem všech kol. S volitelným balíčkem pro tažení přívěsů pak zvládá tato specifikace Mavericku přívěsy do hmotnosti až 1814 kg.

S úsporným hybridem pod kapotou (spotřeba 6,3 l/100 km, kombinovaně) míří Ford na šetřivé zákazníky, čemuž sekunduje i základní cena 19.995 dolarů (asi 418.000 korun). Prodeje započnou na podzim letošního roku.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud