Automobilka Toyota pokračuje ve své roli pionýra v ekologii a přináší novou technologii lakování karosérií svých automobilů. Ačkoli se to totiž na první pohled nemusí zdát, když na nás Toyota chrlí v poslední době  jedno sportovní auto za druhým , jde i nadále o tu hodnou zelenou automobilku se zástupem hybridů v nabídce.

Automobilka Toyota pokračuje ve své roli pionýra v ekologii a přináší novou technologii lakování karosérií svých automobilů. Ačkoli se to totiž na první pohled nemusí zdát, když na nás Toyota chrlí v poslední době jedno sportovní auto za druhým, jde i nadále o tu hodnou zelenou automobilku se zástupem hybridů v nabídce.

Byla to Toyota, kdo naučil svět jezdit v hybridních automobilech a nyní jej chce naučit i lakovat auta. Její nově vyvinutá technologie lakování totiž nefunguje na bázi vzduchu, ale díky statické elektřině. Ve zkratce: Klasická lakovací pistole funguje díky stlačenému vzduchu, který lak rozprašuje na dané místo.

Byla to Toyota, kdo naučil svět jezdit v hybridních automobilech a nyní jej chce naučit i lakovat auta. Její nově vyvinutá technologie lakování totiž nefunguje na bázi vzduchu, ale díky statické elektřině. Ve zkratce: Klasická lakovací pistole funguje díky stlačenému vzduchu, který lak rozprašuje na dané místo.

Během tohoto procesu se ale ne všechna barva dostane na potřebná místa a během lakování tak dochází ke ztrátě až 40 % materiálu. Technologie, se kterou přišla Toyota však slibuje až 90% krytí. Celé to funguje tak, že barva se v pistoli rozmetá v hlavici na atomy, které se pak přilepí na karoserii díky statické elektřině.

Během tohoto procesu se ale ne všechna barva dostane na potřebná místa a během lakování tak dochází ke ztrátě až 40 % materiálu. Technologie, se kterou přišla Toyota však slibuje až 90% krytí. Celé to funguje tak, že barva se v pistoli rozmetá v hlavici na atomy, které se pak přilepí na karoserii díky statické elektřině.

Toyota tento krok učinila v rámci slibu stálého snižování emisí, kdy se chce dostat do roku 2050 na absolutní nulu. Nová technologie lakování má pomoct snížit emise při výrobě o sedm procent. Toyota ji zavedla ve dvou svých manufakturách v Japonsku - Takaoka a Tsutsumi. V budoucnu se rozšíří i do dalších výroben.

Toyota tento krok učinila v rámci slibu stálého snižování emisí, kdy se chce dostat do roku 2050 na absolutní nulu. Nová technologie lakování má pomoct snížit emise při výrobě o sedm procent. Toyota ji zavedla ve dvou svých manufakturách v Japonsku - Takaoka a Tsutsumi. V budoucnu se rozšíří i do dalších výroben.

Automobilka Toyota chystá dalšího zástupce segmentu ostrých modelů a nebude jím nikdo jiný  povedená Corolla . Britský magazín Auto Express přišel s informací, že Toyota GR Corolla opravdu přijde a bude vybavena stejným motorem, jako  nedávno představený GR Yaris . autowp.ru

Automobilka Toyota chystá dalšího zástupce segmentu ostrých modelů a nebude jím nikdo jiný povedená Corolla. Britský magazín Auto Express přišel s informací, že Toyota GR Corolla opravdu přijde a bude vybavena stejným motorem, jako nedávno představený GR Yaris. | autowp.ru

Zájemci o vůz si ovšem počkají, protože GR Corolla se neukáže dříve než v roce 2023. Implementace motoru z menšího modelu může někoho sice pobouřit, a fakt, že jde o tříválec tomu moc nepřidává, ale faktem je, že jednotka G16E-GTS je schopna produkovat velmi slušnou porci výkonu. autowp.ru

Zájemci o vůz si ovšem počkají, protože GR Corolla se neukáže dříve než v roce 2023. Implementace motoru z menšího modelu může někoho sice pobouřit, a fakt, že jde o tříválec tomu moc nepřidává, ale faktem je, že jednotka G16E-GTS je schopna produkovat velmi slušnou porci výkonu. | autowp.ru

Byla to Toyota, kdo naučil svět jezdit v hybridních automobilech a nyní jej chce naučit i lakovat auta. Její nově vyvinutá technologie lakování totiž nefunguje na bázi vzduchu, ale díky statické elektřině. Ve zkratce: Klasická lakovací pistole funguje díky stlačenému vzduchu, který lak rozprašuje na dané místo.
Během tohoto procesu se ale ne všechna barva dostane na potřebná místa a během lakování tak dochází ke ztrátě až 40 % materiálu. Technologie, se kterou přišla Toyota však slibuje až 90% krytí. Celé to funguje tak, že barva se v pistoli rozmetá v hlavici na atomy, které se pak přilepí na karoserii díky statické elektřině.
Toyota tento krok učinila v rámci slibu stálého snižování emisí, kdy se chce dostat do roku 2050 na absolutní nulu. Nová technologie lakování má pomoct snížit emise při výrobě o sedm procent. Toyota ji zavedla ve dvou svých manufakturách v Japonsku - Takaoka a Tsutsumi. V budoucnu se rozšíří i do dalších výroben.
13
Fotogalerie

Toyota chce svět naučit lakovat auta. Nová technologie slibuje téměř 100% krytí

Toyota vsadila u lakování automobilů na fyziku a vědu. S novou technologií se chystá do celého světa.

Automobilka Toyota pokračuje ve své roli pionýra v ekologii a přináší novou technologii lakování karoserií svých automobilů. Ačkoli se to totiž na první pohled nemusí zdát, když na nás Toyota chrlí v poslední době jedno sportovní auto za druhým, jde i nadále o tu zelenou automobilku se zástupem hybridů v nabídce.

Byla to Toyota, kdo naučil svět jezdit v hybridních automobilech a nyní jej chce naučit i lakovat auta. Její nově vyvinutá technologie lakování totiž nefunguje na bázi vzduchu, ale díky statické elektřině.

Klasická lakovací pistole funguje díky stlačenému vzduchu, který lak rozprašuje na dané místo. Během tohoto procesu se ale ne všechna barva dostane na potřebná místa a během lakování tak dochází ke ztrátě až 40 % materiálu. Technologie, se kterou přišla Toyota, slibuje až 95% krytí. Celé to funguje tak, že barva se v pistoli rozmetá v hlavici na atomy, které se pak přilepí na karoserii díky statické elektřině.

Toyota tento krok učinila v rámci slibu stálého snižování emisí, kdy se chce dostat do roku 2050 na absolutní nulu. Nová technologie lakování má pomoct snížit emise při výrobě o sedm procent. Toyota ji zavedla ve dvou svých manufakturách v Japonsku - Takaoka a Tsutsumi. V budoucnu se rozšíří i do dalších výroben.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud