Podobně jako Vivaro je i elektrické Combo nabízeno v několika specifikacích dle předpokládaného využití dodávky.

Podobně jako Vivaro je i elektrické Combo nabízeno v několika specifikacích dle předpokládaného využití dodávky.

Po uvedení  elektrické dodávky Vivaro-e  pokračuje Opel v elektrifikaci svých užitkových vozů. Na baterky tak nyní přijíždí i menší model Combo-e, který se hodí především pro využití v bezemisních zónách velkých měst.

Po uvedení elektrické dodávky Vivaro-e pokračuje Opel v elektrifikaci svých užitkových vozů. Na baterky tak nyní přijíždí i menší model Combo-e, který se hodí především pro využití v bezemisních zónách velkých měst.

Především tedy Combo-e přijíždí ve dvou délkách karoserie. Základem je 4,4 metru s rozvorem 2785 mm, kdy je možné převážet náklad o délce až 3090 mm a objemu až 3,8 m³.

Především tedy Combo-e přijíždí ve dvou délkách karoserie. Základem je 4,4 metru s rozvorem 2785 mm, kdy je možné převážet náklad o délce až 3090 mm a objemu až 3,8 m³.

Delší XL verze měří na délku 4,75 metru s rozvorem 2975 mm pro možnost převážet náklad o délce až 3440 mm (např. dvě europalety za sebou) a objemu až 4,4 m³.

Delší XL verze měří na délku 4,75 metru s rozvorem 2975 mm pro možnost převážet náklad o délce až 3440 mm (např. dvě europalety za sebou) a objemu až 4,4 m³.

Nosnost uvádí značka obecně na 800 kg s možností táhnout přívěs o hmotnosti až 750 kg. Ve výbavě se poté objevuje i senzor naložení, kdy lze stisknutím tlačítka ověřit, zda není dodávka přetížena.

Nosnost uvádí značka obecně na 800 kg s možností táhnout přívěs o hmotnosti až 750 kg. Ve výbavě se poté objevuje i senzor naložení, kdy lze stisknutím tlačítka ověřit, zda není dodávka přetížena.

Nakonec bude Opel nabízet delší užitkové Combo-e rovněž v takzvané „crew“ verzi s místem až pro pět cestujících včetně řidiče.

Nakonec bude Opel nabízet delší užitkové Combo-e rovněž v takzvané „crew“ verzi s místem až pro pět cestujících včetně řidiče.

Pohonné ústrojí elektrické dodávky je nám už dobře známé, Combo-e totiž používá stejný elektromotor o síle 100 kW (136 koní) a točivém momentu 260 N.m jako například  elektrická Corsa-e .

Pohonné ústrojí elektrické dodávky je nám už dobře známé, Combo-e totiž používá stejný elektromotor o síle 100 kW (136 koní) a točivém momentu 260 N.m jako například elektrická Corsa-e.

Součástí je i stejná 50kWh baterie, která má „užitkáči“ zajistit dojezd na jedno nabití až 275 km. Maximální rychlost je elektricky omezených 130 km/h.

Součástí je i stejná 50kWh baterie, která má „užitkáči“ zajistit dojezd na jedno nabití až 275 km. Maximální rychlost je elektricky omezených 130 km/h.

Nejrychleji probíhá nabíjení u 100kW DC nabíječky, kdy se 80 % nabití dosáhne za cca 30 minut.  Více v článku...

Nejrychleji probíhá nabíjení u 100kW DC nabíječky, kdy se 80 % nabití dosáhne za cca 30 minut. Více v článku...

Po uvedení  elektrické dodávky Vivaro-e  pokračuje Opel v elektrifikaci svých užitkových vozů. Na baterky tak nyní přijíždí i menší model Combo-e, který se hodí především pro využití v bezemisních zónách velkých měst.
Především tedy Combo-e přijíždí ve dvou délkách karoserie. Základem je 4,4 metru s rozvorem 2785 mm, kdy je možné převážet náklad o délce až 3090 mm a objemu až 3,8 m³.
Delší XL verze měří na délku 4,75 metru s rozvorem 2975 mm pro možnost převážet náklad o délce až 3440 mm (např. dvě europalety za sebou) a objemu až 4,4 m³.
Nosnost uvádí značka obecně na 800 kg s možností táhnout přívěs o hmotnosti až 750 kg. Ve výbavě se poté objevuje i senzor naložení, kdy lze stisknutím tlačítka ověřit, zda není dodávka přetížena.
9
Fotogalerie

Elektrický Opel Combo-e Van startuje na evropských trzích. Do ČR přijede v listopadu

Pracant na baterky vyráží do ostrého provozu. Získá s dojezdem 275 kilometrů srdce českých živnostníků?

Bateriové užitkáče už dnes nejsou žádná velká exotika – sesterské modely koncernu Stellantis od Citroënu, Peugeotu a Opelu nabídnou to samé v třech různých baleních. Německé provedení tak stejně jako jeho sourozenci pohání motor s výkonem 100 kW a točivým momentem 260 Nm, jemuž dodává energii baterie s kapacitou 50 kWh. Maximální dojezd v závislosti na aktuálních podmínkách činí až 275 kilometrů, ze 100kW nabíječky se dostanete na 80 % nabití za půl hodiny.

Uvnitř nabídne Combo-e Van až 4,4 m3 prostoru pro náklad o hmotnosti až 800 kilogramů. Na kouli utáhne 750 kilogramů a je vybaven kontrolou stability přívěsu.

Tiskový mluvčí českého zastoupení značky Opel Martin Hejral potvrdil, že Combo-e Van dorazí na český trh společně s osobním provedením již v listopadu tohoto roku. Do té doby si také musíme počkat na české ceny, v Nizozemsku vůz startuje na 27.599 eurech bez daně, což je v přepočtu zhruba 700 tisíc korun.

Opel

Němec Adam Opel založil svou společnost už v roce 1862. Od roku 1899 v ní začal vyrábet automobily a v roce 1914 se stal největším německým výrobcem.

V letech 1929–1931 se vlastníkem Opelu stal General Motors. Od roku 2017 byl Opel dceřinou společností koncernu Groupe PSA, od roku 2021 patří do skupiny Stellantis.

Opel Astra • Opel Corsa • Opel Crossland X • Opel Grandland X • Opel Mokka • Opel Zafira • Opel Combo • Insignia Country Tourer • Insignia GSi

Doporučujeme

Články odjinud