Nové Porsche 911 už se nějakou dobu prohání po silnicích a o svých kvalitách se snažilo přesvědčit i nás, když jsme jej  proháněli po řeckých silnicích  a okruzích ve verzích Carrera S a Carrera 4S. Nedlouho poté automobilka uvedla i  slabší varianty , které sice nedosahují takové dynamiky, ale za to vyjdou levněji. Porsche - Instagram

Nové Porsche 911 už se nějakou dobu prohání po silnicích a o svých kvalitách se snažilo přesvědčit i nás, když jsme jej proháněli po řeckých silnicích a okruzích ve verzích Carrera S a Carrera 4S. Nedlouho poté automobilka uvedla i slabší varianty, které sice nedosahují takové dynamiky, ale za to vyjdou levněji. | Porsche - Instagram

Porsche ale intenzivně pracuje i na silnějších verzích, které se v hierarchii modelů postaví nad dosavadní verze a přivedou i legendární označení Turbo. Nyní nám prostřednictvím  instagramového postu  připomíná, že se máme na co těšit. Tiskové centrum automobilky totiž pořídilo pár snímků během testovacích jízd ve Francii. Porsche - Instagram

Porsche ale intenzivně pracuje i na silnějších verzích, které se v hierarchii modelů postaví nad dosavadní verze a přivedou i legendární označení Turbo. Nyní nám prostřednictvím instagramového postu připomíná, že se máme na co těšit. Tiskové centrum automobilky totiž pořídilo pár snímků během testovacích jízd ve Francii. | Porsche - Instagram

Ve dvou karosářských verzích (kupé a kabriolet) se v okolí města Nice prohánělo několik prototypů. Během testování byl samozřejmě přítomen i tovární jezdec Joerg Bergmeister. Toto jsou tedy zatím fakta, která víme a pramení přímo od Porsche. Nyní pár spekulací a nepotvrzených informací. Porsche - Instagram

Ve dvou karosářských verzích (kupé a kabriolet) se v okolí města Nice prohánělo několik prototypů. Během testování byl samozřejmě přítomen i tovární jezdec Joerg Bergmeister. Toto jsou tedy zatím fakta, která víme a pramení přímo od Porsche. Nyní pár spekulací a nepotvrzených informací. | Porsche - Instagram

Nové verze modelu se objeví někdy během příštího jara. Pod kapotou bude ten samý motor boxer 3,8 litru a ve verzi Turbo S bude jeho výkon dosahovat hodnot 477 kW (649 koní) a 799 N.m točivého momentu. Stovka by pak měla být protnuta za dvě a půl sekundy a maximální rychlost by měla činit 329 km/h.  Porsche - Instagram

Nové verze modelu se objeví někdy během příštího jara. Pod kapotou bude ten samý motor boxer 3,8 litru a ve verzi Turbo S bude jeho výkon dosahovat hodnot 477 kW (649 koní) a 799 N.m točivého momentu. Stovka by pak měla být protnuta za dvě a půl sekundy a maximální rychlost by měla činit 329 km/h.  | Porsche - Instagram

Premiéra v příštím roce je jistota, přítomnost motoru boxer o objemu 3,8 litru je na 99 %. To ostatní mohou být spekulační pohádky. Uvidíme ale, až se 911 Turbo a 911 Turbo S v příštím roce odhalí. Třeba budeme ještě hodně valit oči. Porsche - Instagram

Premiéra v příštím roce je jistota, přítomnost motoru boxer o objemu 3,8 litru je na 99 %. To ostatní mohou být spekulační pohádky. Uvidíme ale, až se 911 Turbo a 911 Turbo S v příštím roce odhalí. Třeba budeme ještě hodně valit oči. | Porsche - Instagram

Porsche ale intenzivně pracuje i na silnějších verzích, které se v hierarchii modelů postaví nad dosavadní verze a přivedou i legendární označení Turbo. Nyní nám prostřednictvím  instagramového postu  připomíná, že se máme na co těšit. Tiskové centrum automobilky totiž pořídilo pár snímků během testovacích jízd ve Francii. Porsche - Instagram
Ve dvou karosářských verzích (kupé a kabriolet) se v okolí města Nice prohánělo několik prototypů. Během testování byl samozřejmě přítomen i tovární jezdec Joerg Bergmeister. Toto jsou tedy zatím fakta, která víme a pramení přímo od Porsche. Nyní pár spekulací a nepotvrzených informací. Porsche - Instagram
Nové verze modelu se objeví někdy během příštího jara. Pod kapotou bude ten samý motor boxer 3,8 litru a ve verzi Turbo S bude jeho výkon dosahovat hodnot 477 kW (649 koní) a 799 N.m točivého momentu. Stovka by pak měla být protnuta za dvě a půl sekundy a maximální rychlost by měla činit 329 km/h.  Porsche - Instagram
Premiéra v příštím roce je jistota, přítomnost motoru boxer o objemu 3,8 litru je na 99 %. To ostatní mohou být spekulační pohádky. Uvidíme ale, až se 911 Turbo a 911 Turbo S v příštím roce odhalí. Třeba budeme ještě hodně valit oči. Porsche - Instagram
5
Fotogalerie

Nové Porsche 911 Turbo najíždí testovací kilometry. Přesáhne výkon 600 koní?

Na instagramovém profilu automobilky Porsche se objevil post z testování nové 911 Turbo. Zatím toho ale moc nevíme.

Nové Porsche 911 už se nějakou dobu prohání po silnicích a o svých kvalitách se snažilo přesvědčit i nás, když jsme jej proháněli po řeckých silnicích a okruzích ve verzích Carrera S a Carrera 4S. Nedlouho poté automobilka uvedla i slabší varianty, které sice nedosahují takové dynamiky, ale za to vyjdou levněji.

Porsche ale intenzivně pracuje i na silnějších verzích, které se v hierarchii modelu postaví nad dosavadní verze a přivedou i legendární označení Turbo. Nyní nám prostřednictvím instagramového postu připomíná, že se máme na co těšit. Tiskové centrum automobilky totiž pořídilo pár snímků během testovacích jízd ve Francii.

Ve dvou karosářských verzích (kupé a kabriolet) se v okolí města Nice prohánělo několik prototypů. Během testování byl samozřejmě přítomen i tovární jezdec Joerg Bergmeister. Toto jsou tedy zatím fakta, která víme a pramení přímo od Porsche. Nyní pár spekulací a nepotvrzených informací.

Nové verze modelu se objeví někdy během příštího jara. Pod kapotou bude ten samý motor boxer 3,8 litru a ve verzi Turbo S bude jeho výkon dosahovat hodnot 477 kW (649 koní) a 799 N.m točivého momentu. Stovka by pak měla být protnuta za dvě a půl sekundy a maximální rychlost by měla činit 329 km/h. 

Premiéra v příštím roce je jistota, přítomnost motoru boxer o objemu 3,8 litru je na 99 %. To ostatní mohou být spekulační pohádky. Uvidíme ale, až se 911 Turbo a 911 Turbo S v příštím roce odhalí. Třeba budeme ještě hodně valit oči.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud