Anderson Germany představil svoji horkou novinku. Je postavená na bazi výjimečného Ferrari 430 Scuderia, které se snaží posunout ještě dále.
Italský dravec Ferrari 430 v provedení Scuderia se vyznačuje lehkou konstrukcí, odladěným motorem a vynikajícími jízdními vlastnostmi a výkony, jež tento stroj nezahanbí ani na závodních tratích. Firma Anderson Germany z německého Dusseldorfu však šla ještě dále než chlapci z Maranella a představila vlastní adaptaci stroje Ferrari 430 Scuderia vyznačující se především svérázným, matově šedým lakováním. A šedé je zde prakticky vše, snad kromě černě zbarvených „rychlých pruhů“ a ráfků kol.
Ještě nesmíme zapomenout na kompozitní materiály na bázi uhlíkových vláken, z nichž jsou zhotovena zpětná zrcátka a zadní difuzor. Tento materiál údajně najdeme také na blíže neurčeném místě v motorovém prostoru. Černě lakované lité ráfky mají průměr dvacet palců a obouvají pneumatiky o rozměru 235/30 R20 vpředu a 325/25 R20 vzadu. Seznam úprav zevnějšku karoserie doplňují kouřově zbarvená zadní světla a okenní skla. Pod kapotou se skrývá v podstatě standardní, osmiválcová pohonná jednotka, jež ve svém továrním odladění dává při objemu 4 308 ccm a stupni komprese 11,88:1 výkon 510 koní (375,4 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 470 Nm.
V Dusseldorfu ji opatřili novým výfukem vyrobeným z nerezové oceli (dálkově lze upravovat jeho akustický projev) a upraveným programem řídicí jednotky, což vyústilo k dosažení výkonu 575 koní (423 kW). Kosmetické úpravy se dotkly také interiéru, kde si všimneme čalounění v kombinaci kůže a Alcantary a doplňků zrobených opět z uhlíkových kompozitů. A chybět nemůže výkonná audiosoustava s novými reproduktory, zesilovačem a subwooferem.
Společnost Anderson Germany zatím nezveřejnila žádné ceny svých úprav pro Ferrari 430 Scuderia, ale víte jak to u úprav takovýchto vozů chodí - pokud se musíte ptát na cenu, nemáte na to...
Ferrari 430 Scuderia Anderson Germany