Švýcarská společnost Ruf již v minulosti dokázala, že ji baví experimentovat se stuttgartským sportovními modely, přičemž tomu tak zdaleka není pouze v estetické, ale i ryze technické rovině. Důkazem podporujícím toto tvrzení může být třeba projekt eRuf, v rámci něhož společnost zhruba před rokem představila model 911. Tyto technické zásahy ale na druhé straně utlumily jakýkoliv sportovní potenciál vozu, což vyplynulo především z vysoké hmotnosti. Nyní se společnost rozhodla jít jinou, i když velmi podobnou cestou.
Upravený 270 kW agregát od Siemensu napájeným lithiovými bateriemi Li-Tec osadila do modelu Cayenne, který už v základu mnoho sportovních vlastností opravdu nemá, a tak je ujma v tomto případě určitě menší. Celý tento systém implementovala společnost do dvou variant a to jedovatě zelené „Stormster grün“ a standardní s téměř sériovým vzhledem. Podle předběžných informací se ale koncem příštího roku začne i sériová produkce, takže Ruf to s těmito úpravami myslí opravdu vážně. Dojezd na jedno plné nabití by přitom měl být kolem 200 km, nečekejte však, že půjde o levnou záležitost, je docela dobře možné, že model bude stát i víc, než vrcholná verze běžného Cayennu.
eRuf Stormster