Tradiční velký pick-up se posouvá do 21. století. Přidal na moderní technice i síle a nabídne až dvouapůmetrovou korbu z lehkých materiálů.
Druhá generace drsňácké Tundry byla ve výrobě dlouhých patnáct let – nejvyšší čas na novou verzi. Ta ctí současný designový jazyk Toyoty, má tedy rozměrnou přední mřížku, výrazné blatníky a vysoko uložená přední světla. Oproti předchůdci dostává také elegantnější záď s vertikálně uloženými světly s 3D efektem a zapuštěným nárazníkem. Korba je vyrobena z odolného materiálu a má hliníkové výztuhy, její sklopná dvířka jsou o 20 procent lehčí, než dříve, a dají se otevírat tlačítkem na klíčích. Najdeme zde dostatečně silné osvětlení a také zásuvku, která s přehledem zvládá dobíjení aku nářadí.
Po technické stránce Tundra vykročila do nové éry – hlavně co se týče podvozku. Vzadu místo listových per nově najdeme zavěšení typu multi link s vinutými pružinami, což jsou dobré zprávy pro jízdní vlastnosti i komfort. Na kouli zvládne téměř pět a půl tuny a na korbě 880 kilogramů. Volitelně lze dostat verzi TRD Pro s tlumiči Fox, předním stabilizátorem a zakrytovanou spodní částí. Poprvé je k dispozici adaptivní odpružení.
Osmiválec s objemem 5,7 litru z minulé generace skončil. Nahradil ho tříapůllitrový šestiválec s dvěma turby, naladěný na 290 kW a 649 Nm. Můžete si ale dopřát i verzi i-Force Max s 326 kW – extra sílu zde dodává integrovaný motor generátor mezi spalovací jednotkou a desetistupňovou převodovkou.