Informace o příchodu nové generace Škody Fabia se začínají kupit. Klasický hatchback už máme potvrzený s uvedením na příští rok a na silnicích se  objevují první maskované prototypy . | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda

Informace o příchodu nové generace Škody Fabia se začínají kupit. Klasický hatchback už máme potvrzený s uvedením na příští rok a na silnicích se objevují první maskované prototypy. | Škoda Fabia Combi | Zdroj: Škoda

Zatímco se ale mnozí radovali z oficiálního potvrzení příchodu verze kombi,  jejíž budoucnost byla dlouho ohrožena , toto nadšení částečně klidní sám šéf Škody Auto Thomas Schäfer. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda

Zatímco se ale mnozí radovali z oficiálního potvrzení příchodu verze kombi, jejíž budoucnost byla dlouho ohrožena, toto nadšení částečně klidní sám šéf Škody Auto Thomas Schäfer. | Škoda Fabia Combi | Zdroj: Škoda

V novém rozhovoru pro německý magazín Auto Motor und Sport totiž Schäfer dodává, že na očekávanou novou generaci Fabie Combi si zájemci celkem počkají. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda

V novém rozhovoru pro německý magazín Auto Motor und Sport totiž Schäfer dodává, že na očekávanou novou generaci Fabie Combi si zájemci celkem počkají. | Škoda Fabia Combi | Zdroj: Škoda

Dosavadní kombi chce totiž automobilka vyrábět až do konce roku 2022, teprve poté by nabídku doplnila její nová verze. Znamená to, že by Škoda vyráběla novou generaci hatchbacku Fabia a starý kombík souběžně. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda

Dosavadní kombi chce totiž automobilka vyrábět až do konce roku 2022, teprve poté by nabídku doplnila její nová verze. Znamená to, že by Škoda vyráběla novou generaci hatchbacku Fabia a starý kombík souběžně. | Škoda Fabia Combi | Zdroj: Škoda

Situace trochu připomíná ponechání první generace Octavie v produkci pod označením Tour, zatímco do produkce v roce 2004 už mířila druhá generace liftbacku. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda

Situace trochu připomíná ponechání první generace Octavie v produkci pod označením Tour, zatímco do produkce v roce 2004 už mířila druhá generace liftbacku. | Škoda Fabia Combi | Zdroj: Škoda

Uvedení nové generace Fabie Combi tedy vidí Schäfer až na začátek roku 2023. A lze očekávat, že do té doby starému kombíku Škoda ořeže nabídku výbav a postaví jej do pozice nejdostupnější verze Fabie v prodeji. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda

Uvedení nové generace Fabie Combi tedy vidí Schäfer až na začátek roku 2023. A lze očekávat, že do té doby starému kombíku Škoda ořeže nabídku výbav a postaví jej do pozice nejdostupnější verze Fabie v prodeji. | Škoda Fabia Combi | Zdroj: Škoda

Jak už víme, po vzoru sesterských koncernových modelů se nová generace Fabie přesune na platformu MQB A0, již používanou u VW Polo, Seatu Ibiza a Audi A1. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda

Jak už víme, po vzoru sesterských koncernových modelů se nová generace Fabie přesune na platformu MQB A0, již používanou u VW Polo, Seatu Ibiza a Audi A1. | Škoda Fabia Combi | Zdroj: Škoda

V interiéru se očekávají lepší materiály, jiné rozhraní, větší displeje, zatímco exteriérový design se má přiblížit současnému crossoveru Kamiq. Nabídku přeplňovaných benzinových tříválců si Fabia nepochybně udrží. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda

V interiéru se očekávají lepší materiály, jiné rozhraní, větší displeje, zatímco exteriérový design se má přiblížit současnému crossoveru Kamiq. Nabídku přeplňovaných benzinových tříválců si Fabia nepochybně udrží. | Škoda Fabia Combi | Zdroj: Škoda

Ve stejném rozhovoru dále Schäfer odhalil, že pro nástupce městského Citigo by značka chtěla opět nabídnout i spalovací motor, nejen tedy elektrickou variantu  využívající základ chystaného VW ID.1 . Více v článku... | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda

Ve stejném rozhovoru dále Schäfer odhalil, že pro nástupce městského Citigo by značka chtěla opět nabídnout i spalovací motor, nejen tedy elektrickou variantu využívající základ chystaného VW ID.1. Více v článku... | Škoda Fabia Combi | Zdroj: Škoda

Zatímco se ale mnozí radovali z oficiálního potvrzení příchodu verze kombi,  jejíž budoucnost byla dlouho ohrožena , toto nadšení částečně klidní sám šéf Škody Auto Thomas Schäfer. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda
V novém rozhovoru pro německý magazín Auto Motor und Sport totiž Schäfer dodává, že na očekávanou novou generaci Fabie Combi si zájemci celkem počkají. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda
Dosavadní kombi chce totiž automobilka vyrábět až do konce roku 2022, teprve poté by nabídku doplnila její nová verze. Znamená to, že by Škoda vyráběla novou generaci hatchbacku Fabia a starý kombík souběžně. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda
Situace trochu připomíná ponechání první generace Octavie v produkci pod označením Tour, zatímco do produkce v roce 2004 už mířila druhá generace liftbacku. | Škoda Fabia Combi Zdroj: Škoda
9
Fotogalerie

Na novou Fabii Combi si počkáte do roku 2023. Tu starou nechá Škoda ve výrobě

Současný kombík zůstane v prodeji po boku nové generace hatchbacku.

Informace o příchodu nové generace Škody Fabia se začínají kupit. Klasický hatchback už máme potvrzený s uvedením na příští rok a na silnicích se objevují první maskované prototypy. Zatímco se ale mnozí radovali z oficiálního potvrzení příchodu verze kombi, jejíž budoucnost byla dlouho ohrožena, toto nadšení částečně klidní sám šéf Škody Auto Thomas Schäfer.

V novém rozhovoru pro německý magazín Auto Motor und Sport totiž Schäfer dodává, že na očekávanou novou generaci Fabie Combi si zájemci celkem počkají. Dosavadní kombi chce totiž automobilka vyrábět až do konce roku 2022, teprve poté by nabídku doplnila její nová verze. Znamená to, že by Škoda vyráběla novou generaci hatchbacku Fabia a starý kombík souběžně.

Situace trochu připomíná ponechání první generace Octavie v produkci pod označením Tour, zatímco do produkce v roce 2004 už mířila druhá generace liftbacku. Uvedení nové generace Fabie Combi tedy vidí Schäfer až na začátek roku 2023. A lze očekávat, že do té doby starému kombíku Škoda ořeže nabídku výbav a postaví jej do pozice nejdostupnější verze Fabie v prodeji.

Jak už víme, po vzoru sesterských koncernových modelů se nová generace Fabie přesune na platformu MQB A0, již používanou u VW Polo, Seatu Ibiza a Audi A1. V interiéru se očekávají lepší materiály, jiné rozhraní, větší displeje, zatímco exteriérový design se má přiblížit současnému crossoveru Kamiq. Nabídku přeplňovaných benzinových tříválců si Fabia nepochybně udrží.

Ve stejném rozhovoru dále Schäfer odhalil, že pro nástupce městského Citigo by značka chtěla opět nabídnout i spalovací motor, nejen tedy elektrickou variantu využívající základ chystaného VW ID.1. I tady ale mluvíme o místě na časové ose kolem roku 2023. Nakonec šéf Škody potvrdil pro rok 2021 uvedení již očekávané SUV-kupé varianty elektrického Enyaqu iV.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud