Kromě typicky přiostřeného a stále elegantního bodykitu, dostala sedmička rovněž ikonická 20palcová kola Alpina Classic, přičemž zákazníci si mohou připlatit za ještě o chlup větší odlehčené 21palcové kousky. | Alpina B7 Zdroj: Alpina

Kromě typicky přiostřeného a stále elegantního bodykitu, dostala sedmička rovněž ikonická 20palcová kola Alpina Classic, přičemž zákazníci si mohou připlatit za ještě o chlup větší odlehčené 21palcové kousky. | Alpina B7 | Zdroj: Alpina

Došlo rovněž na posílení brzdové soustavy a upravený vzduchový podvozek se automaticky sníží o 15 mm po překročení rychlosti 225 km/h. | Alpina B7 Zdroj: Alpina

Došlo rovněž na posílení brzdové soustavy a upravený vzduchový podvozek se automaticky sníží o 15 mm po překročení rychlosti 225 km/h. | Alpina B7 | Zdroj: Alpina

A když mluvíme o rychlosti, hlavním činitelem je pod kapotou původní 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec z verze 750i, jenomže dále vyladěný na rovných 600 koní (441 kW) a 800 N.m točivého momentu. | Alpina B7 Zdroj: Alpina

A když mluvíme o rychlosti, hlavním činitelem je pod kapotou původní 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec z verze 750i, jenomže dále vyladěný na rovných 600 koní (441 kW) a 800 N.m točivého momentu. | Alpina B7 | Zdroj: Alpina

Sečteno podtrženo, limuzína o hmotnosti 2,2 tuny teď umí zrychlit z nuly na 100 km/h za přibližně 3,5 vteřiny a dosáhne rychlosti až 330 km/h. | Alpina B7 Zdroj: Alpina

Sečteno podtrženo, limuzína o hmotnosti 2,2 tuny teď umí zrychlit z nuly na 100 km/h za přibližně 3,5 vteřiny a dosáhne rychlosti až 330 km/h. | Alpina B7 | Zdroj: Alpina

V interiéru se přitom Alpina snažila ještě zvýšit úroveň komfortu, a to vylepšením odhlučnění, kdy je v zadních blatnících použito nové stínění, další izolace bylo použita okolo B sloupků a zadní i boční okna jsou nyní o 5 mm silnější. | Alpina B7 Zdroj: Alpina

V interiéru se přitom Alpina snažila ještě zvýšit úroveň komfortu, a to vylepšením odhlučnění, kdy je v zadních blatnících použito nové stínění, další izolace bylo použita okolo B sloupků a zadní i boční okna jsou nyní o 5 mm silnější. | Alpina B7 | Zdroj: Alpina

Došlo rovněž na posílení brzdové soustavy a upravený vzduchový podvozek se automaticky sníží o 15 mm po překročení rychlosti 225 km/h. | Alpina B7 Zdroj: Alpina
A když mluvíme o rychlosti, hlavním činitelem je pod kapotou původní 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec z verze 750i, jenomže dále vyladěný na rovných 600 koní (441 kW) a 800 N.m točivého momentu. | Alpina B7 Zdroj: Alpina
Sečteno podtrženo, limuzína o hmotnosti 2,2 tuny teď umí zrychlit z nuly na 100 km/h za přibližně 3,5 vteřiny a dosáhne rychlosti až 330 km/h. | Alpina B7 Zdroj: Alpina
V interiéru se přitom Alpina snažila ještě zvýšit úroveň komfortu, a to vylepšením odhlučnění, kdy je v zadních blatnících použito nové stínění, další izolace bylo použita okolo B sloupků a zadní i boční okna jsou nyní o 5 mm silnější. | Alpina B7 Zdroj: Alpina
5
Fotogalerie

Nová Alpina B7: Tryskáč na kolech má 608 koní a umí až 330 km/h

Nedlouho po premiéře faceliftu BMW řady 7 nám už německá Alpina ukazuje její tradičně upravenou verzi s označením B7.

Vzhled je samozřejmě subjektivní záležitost, ale německému úpravci se povedlo rozpačitě komentovaný facelift BMW řady 7 vyšperkovat opravdu náramně. Přesněji pak mluvíme o verzi 750i, která dostala všechny důležité aspekty pořádné Alpiny. A to nemluvíme pouze vzhledu, protože B7 je opravdovým tryskáčem na kolech.

Kromě typicky přiostřeného a stále elegantního bodykitu, dostala sedmička rovněž ikonická 20palcová kola Alpina Classic, přičemž zákazníci si mohou připlatit za ještě o chlup větší odlehčené 21palcové kousky. Došlo rovněž na posílení brzdové soustavy a upravený vzduchový podvozek se automaticky sníží o 15 mm po překročení rychlosti 225 km/h.

A když mluvíme o rychlosti, hlavním činitelem je pod kapotou původní 4,4litrový dvakrát přeplňovaný osmiválec z verze 750i, jenomže vyladěný na rovných 608 koní (447 kW) a 800 N.m točivého momentu. Pro srovnání standardní 750i si vystačí s výkonem 390 kW (530 koní) a 750 N.m. Nový je u B7 i koncový díl výfuku se čtyřmi koncovkami.

Automatická osmistupňová převodovka prý v Alpine řadí ještě rychleji a poskytuje sportovnější odezvu, zatímco vyladěním prošel i pohon všech kol xDrive. Sečteno, podtrženo, limuzína o hmotnosti 2,2 tuny teď umí zrychlit z nuly na 100 km/h za přibližně 3,6 vteřiny a dosáhne rychlosti až 330 km/h.

V interiéru se přitom Alpina snažila ještě zvýšit úroveň komfortu, a to vylepšením odhlučnění, kdy je v zadních blatnících použito nové stínění, další izolace byla použita okolo B sloupků a zadní i boční okna jsou nyní o 5 mm silnější. Vnitřek se určitě dočkal i nového čalounění a obložení, prozatím nám však Alpina nedopřává fotky interiéru.

Prodeje nové Alpiny B7 započnou letos v létě. Prozatím byla oznámena pouze cenovka pro americký trh, kde si budou muset zájemci připravit minimálně 141.700 dolarů (asi 3,6 milionu korun).

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud