Tak výjimečná značka, jakou je Bugatti, musí potenciálním zákazníkům poskytnout rovněž výjimečné zážitky. Takto zkoušejí jeho nové modely.
Po dlouhém období, během kterého byli lidé odkázáni na komunikaci na dálku a digitální prezentace, se konečně rozjíždějí i klasické prezentace, při kterých je možné si auta pořádně osahat a vyzkoušet. To je zvláště důležité u značky typu Bugatti, jejíž zákazníci platí za svá nová auta desítky milionů korun. Zřejmě sice nehrozí, že by u této automobilky kdy kupovali zajíce v pytli, ale vlastní zkušenost s vozem před jeho koupí jim určitě přijde vhod.
Akce, na níž je možné pořádně nasát atmosféru, kvalitu i rychlost modelu Chiron, se nyní koná v bývalém cisterciáckém opatství Abbaye des Vaux de Cernay zhruba 50 kilometrů jihozápadně od Paříže. Historie tohoto místa sahá až do 11. století, nyní jde o luxusní hotel, v jehož okolí klienti Bugatti zkoušeli Chiron Sport a Chiron Pur Sport. Tyto testovací jízdy jsou první z road show, kterou značka chystá napříč Evropou. Paříž a její okolí má pro francouzskou automobilku historický význam, otevřela zde svůj první showroom v Avenue Montaigne téměř před sto lety.