Podle informací, které nám poskytli přímo čeští prodejci Škodovek, dostane Superb Matrix LED světlomety, se kterými nedávno vyrukoval  Passat po faceliftu  (IQ.Light). A to bude změna jako řemen, protože dosud si Superb musel vystačit s adaptivními bixenony v základu pro všechny linie s výjimkou základní Active. Foto: Auto.cz

Podle informací, které nám poskytli přímo čeští prodejci Škodovek, dostane Superb Matrix LED světlomety, se kterými nedávno vyrukoval Passat po faceliftu (IQ.Light). A to bude změna jako řemen, protože dosud si Superb musel vystačit s adaptivními bixenony v základu pro všechny linie s výjimkou základní Active. | Foto: Auto.cz

Díky systému Area View, který pracuje na základě obrazu ze čtveřice kamer, budete mít lepší přehled o dění kolem vozu (zatím měl Superb jenom couvací kameru) a senzor pro bezklíčové odemykání bude na všech klikách (dosud pouze na předních). Foto: Auto.cz

Díky systému Area View, který pracuje na základě obrazu ze čtveřice kamer, budete mít lepší přehled o dění kolem vozu (zatím měl Superb jenom couvací kameru) a senzor pro bezklíčové odemykání bude na všech klikách (dosud pouze na předních). | Foto: Auto.cz

Už dříve se hovořilo také o head-up displeji, který má Passat celé roky, jak se ale zdá, nepřenechá Škoda veškerá prvenství pouze Němcům. Jak jste si jistě všimli, zachoval si Passat po faceliftu plug-in hybrid se základem v motoru 1.4 TSI/110 kW a zatím se nám nepodařilo zjistit, proč tomu tak je. Hybridní Superb by měl dorazit koncem letošního roku, avšak s motorem 1.5 TSI. Foto: Auto.cz

Už dříve se hovořilo také o head-up displeji, který má Passat celé roky, jak se ale zdá, nepřenechá Škoda veškerá prvenství pouze Němcům. Jak jste si jistě všimli, zachoval si Passat po faceliftu plug-in hybrid se základem v motoru 1.4 TSI/110 kW a zatím se nám nepodařilo zjistit, proč tomu tak je. Hybridní Superb by měl dorazit koncem letošního roku, avšak s motorem 1.5 TSI. | Foto: Auto.cz

Systémový výkon by se měl pohybovat okolo 160 kW (218 koní), přičemž by stále mělo jít o předokolku, tak jako v případě  Passatu GTE . Spalovací motor o výkon 115 kW doplní elektromotor (85 kW) integrovaný do automatické převodovky DQ400E, která lépe zvládá vyšší točivý moment daný právě elektromotorem. autoreview.ru

Systémový výkon by se měl pohybovat okolo 160 kW (218 koní), přičemž by stále mělo jít o předokolku, tak jako v případě Passatu GTE. Spalovací motor o výkon 115 kW doplní elektromotor (85 kW) integrovaný do automatické převodovky DQ400E, která lépe zvládá vyšší točivý moment daný právě elektromotorem. | autoreview.ru

Akumulátor najdeme u zadní nápravy a stejně jako u Passatu pro faceliftu by měl mít kapacitu 13 kWh (dříve měl Passat 9,9 kWh). Hovořilo se o dojezdu okolo 70 kilometrů na jedno nabití, podle měřicího cyklu WLPT však počítejme spíše 55 kilometry jako u Passatu GTE. autoreview.ru

Akumulátor najdeme u zadní nápravy a stejně jako u Passatu pro faceliftu by měl mít kapacitu 13 kWh (dříve měl Passat 9,9 kWh). Hovořilo se o dojezdu okolo 70 kilometrů na jedno nabití, podle měřicího cyklu WLPT však počítejme spíše 55 kilometry jako u Passatu GTE. | autoreview.ru

A kdy se první elektrifikované Škodovky vlastně dočkáme? Podle informací, které nám poskytli čeští prodejci vozů Škoda, bude možné Superb objednávat s nástupem vozidel nového modelového roku. K tomu obvykle dochází na přelomu června a července, první zákaznické vozy by se tedy mohly prohánět po silnicích ještě v průběhu letních prázdnin. autoreview.ru

A kdy se první elektrifikované Škodovky vlastně dočkáme? Podle informací, které nám poskytli čeští prodejci vozů Škoda, bude možné Superb objednávat s nástupem vozidel nového modelového roku. K tomu obvykle dochází na přelomu června a července, první zákaznické vozy by se tedy mohly prohánět po silnicích ještě v průběhu letních prázdnin. | autoreview.ru

 autoreview.ru

| autoreview.ru

Díky systému Area View, který pracuje na základě obrazu ze čtveřice kamer, budete mít lepší přehled o dění kolem vozu (zatím měl Superb jenom couvací kameru) a senzor pro bezklíčové odemykání bude na všech klikách (dosud pouze na předních). Foto: Auto.cz
Už dříve se hovořilo také o head-up displeji, který má Passat celé roky, jak se ale zdá, nepřenechá Škoda veškerá prvenství pouze Němcům. Jak jste si jistě všimli, zachoval si Passat po faceliftu plug-in hybrid se základem v motoru 1.4 TSI/110 kW a zatím se nám nepodařilo zjistit, proč tomu tak je. Hybridní Superb by měl dorazit koncem letošního roku, avšak s motorem 1.5 TSI. Foto: Auto.cz
Systémový výkon by se měl pohybovat okolo 160 kW (218 koní), přičemž by stále mělo jít o předokolku, tak jako v případě  Passatu GTE . Spalovací motor o výkon 115 kW doplní elektromotor (85 kW) integrovaný do automatické převodovky DQ400E, která lépe zvládá vyšší točivý moment daný právě elektromotorem. autoreview.ru
Akumulátor najdeme u zadní nápravy a stejně jako u Passatu pro faceliftu by měl mít kapacitu 13 kWh (dříve měl Passat 9,9 kWh). Hovořilo se o dojezdu okolo 70 kilometrů na jedno nabití, podle měřicího cyklu WLPT však počítejme spíše 55 kilometry jako u Passatu GTE. autoreview.ru
7
Fotogalerie

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

Včera jsme se v rámci redakčního testu rozloučili se Škodou Superb v podobě, v jaké ji známe. Třetí generace vlajkového modelu Škodovky měla premiéru už na ženevském autosalonu roku 2015 a od té doby prodělala řadu změn. V nabídce přibyla možnost pořízení digitálního přístrojového štítu, infotainment Columbus má displej s úhlopříčkou 9,2 palce a v souvislosti s přísnější emisní normou prošla revolucí motorová paleta.

Vzhledem k tomu, že jsme se dosud bavili pouze o modelové péči, je to novinek více než dost, s faceliftem však Superb z rukávu vysype několik zajímavých novinek. Vzhledem přímo na mysli nemám, protože s výjimkou světlometů napojených na masku chladiče, úpravu tvaru nárazníků a grafiky zadních svítilen toho moc k obdivování nebude. Nových funkčních prvků ale bude více než dost.

Podle informací, které nám poskytli přímo čeští prodejci Škodovek, dostane Superb Matrix LED světlomety, se kterými nedávno vyrukoval Passat po faceliftu (IQ.Light). A to bude změna jako řemen, protože dosud si Superb musel vystačit s adaptivními bixenony v základu pro všechny linie s výjimkou základní Active. Díky systému Area View, který pracuje na základě obrazu ze čtveřice kamer, budete mít lepší přehled o dění kolem vozu (zatím měl Superb jenom couvací kameru) a senzor pro bezklíčové odemykání bude na všech klikách (dosud pouze na předních).

Už dříve se hovořilo také o head-up displeji, který má Passat celé roky, jak se ale zdá, nepřenechá Škodovka veškerá prvenství pouze Němcům. Jak jste si jistě všimli, zachoval si Passat po faceliftu plug-in hybrid se základem v motoru 1.4 TSI/110 kW a zatím se nám nepodařilo zjistit, proč tomu tak je. Hybridní Superb by měl dorazit koncem letošního roku, avšak s motorem 1.5 TSI.

Systémový výkon by se měl pohybovat okolo 160 kW (218 koní), přičemž by stále mělo jít o předokolku, tak jako v případě Passatu GTE. Spalovací motor o výkon 115 kW doplní elektromotor (85 kW) integrovaný do automatické převodovky DQ400E, která lépe zvládá vyšší točivý moment daný právě elektromotorem. Akumulátor najdeme u zadní nápravy a stejně jako u Passatu pro faceliftu by měl mít kapacitu 13 kWh (dříve měl Passat 9,9 kWh). Hovořilo se o dojezdu okolo 70 kilometrů na jedno nabití, podle měřicího cyklu WLPT však počítejme spíše 55 kilometry jako u Passatu GTE.

A kdy se první elektrifikované Škodovky vlastně dočkáme? Podle informací, které nám poskytli čeští prodejci vozů Škoda, bude možné Superb objednávat s nástupem vozidel nového modelového roku. K tomu obvykle dochází na přelomu června a července, první zákaznické vozy by se tedy mohly prohánět po silnicích ještě v průběhu letních prázdnin.

Škoda Superb

Škoda Superb je vlajkovou lodí značky Škoda. Na prodloužené koncernové platformě nabízí bezkonkurečně nejlepší prostor pro nohy ve střední třídě a boduje i systémem Twindoor.

Facelift 2019 • Hybridní plug-in • První jízda Superb Scout • Ceník a výbava • Test Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 • Škoda Superb iV vs. VW Passat GTE

Doporučujeme

Články odjinud