Hyundai chystá hybrid a má 8stupňový automat pro předokolky

Hyundai chystá hybrid a má 8stupňový automat pro předokolky

Společnost Hyundai Motor představila dvě technické novinky, které naznačují produktové plány korejské automobilky pro dohledné období. Motor Kappa 1.6 GDI má má proměnné časování ventilů, kapalinou chlazený systém recirkulace výfukových plynů a dělenou chladicí soustavu. 

Systém vysokotlakého přímého vstřikování paliva pracuje se vstřikovacím tlakem 200 barů, vstřikovače jsou šestiotvorové. Jednotka pracuje v Atkinsonově cyklu. Ten ponechává sací ventily otevřené relativně dlouho v kompresní fázi, čímž vyvolá zpětné proudění nasátého vzduchu v sacím traktu. V závěru expanzní fáze Atkinsonova cyklu se tlak ve spalovací komoře rovná atmosférickému tlaku. Takový motor je méně výkonný, ale úspornější než konvenční zážehová jednotka.

Hyundai uvádí nejvyšší výkon 77,2 kW a točivý moment 147 Nm. Motor je podle automobilky určen pro budoucí hybridní modely a na trh bude uveden v roce 2016. 

Nový osmistupňový automat pro modely s předním pohonem je o 3,5  kg lehčí než dosud používaná 6stupňová skříň. Hyundai slibuje také snížení spotřeby, a to o 7,3 %. 

Další podrobnosti najdete v tiskové zprávě:

Hyundai Motor představil nový motor a převodovku

 

 

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud