Porsche 911 Turbo dorazilo do českého konfigurátoru. Oproti ostatním verzím si ale dalo pěkně na čas, vždyť světová premiéra proběhla už v polovině minulého měsíce. Model 911 Turbo je levnější a slabší varianta prozatím vrcholného Turbo S. Zas tak slabé, a vlastně ani levné, ale není. Zdroj: Porsche

Porsche 911 Turbo dorazilo do českého konfigurátoru. Oproti ostatním verzím si ale dalo pěkně na čas, vždyť světová premiéra proběhla už v polovině minulého měsíce. Model 911 Turbo je levnější a slabší varianta prozatím vrcholného Turbo S. Zas tak slabé, a vlastně ani levné, ale není. | Zdroj: Porsche

Nejnovější model operuje s dvakrát přeplňovaným plochým šestiválcem o objemu 3,8 litru, který je naladěný na 427 kW (580 koní) a 750 N.m točivého momentu.  Turbo S  operuje se stejným motorem, ovšem jeho výkon je vyšponovaný až na 650 koní. Základní model Turbo akceleruje na stovku za 2,8 sekundy (Turbo S za 2,7 s) a může jet maximálně 320 km/h. Zdroj: Porsche

Nejnovější model operuje s dvakrát přeplňovaným plochým šestiválcem o objemu 3,8 litru, který je naladěný na 427 kW (580 koní) a 750 N.m točivého momentu. Turbo S operuje se stejným motorem, ovšem jeho výkon je vyšponovaný až na 650 koní. Základní model Turbo akceleruje na stovku za 2,8 sekundy (Turbo S za 2,7 s) a může jet maximálně 320 km/h. | Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera Turbo vyjde na  5.278.000 Kč  s karoserií kupé, za kabriolet si téměř 400 tisíc připlatíte. Oproti verzi S je tedy o skoro milion levnější, i tak to ale není žádné levné auto a svou cenovkou se dostává k hranici supersportů. Třeba takové  Audi R8  Coupé V10 quattro stojí v základu  4.274.900 Kč . Zdroj: Porsche

Porsche 911 Carrera Turbo vyjde na 5.278.000 Kč s karoserií kupé, za kabriolet si téměř 400 tisíc připlatíte. Oproti verzi S je tedy o skoro milion levnější, i tak to ale není žádné levné auto a svou cenovkou se dostává k hranici supersportů. Třeba takové Audi R8 Coupé V10 quattro stojí v základu 4.274.900 Kč. | Zdroj: Porsche

911 Carrera Turbo má bez příplatku na výběr ze 4 základních barev a dostanete i 20 a 21 palcová kola, menší vpředu a větší vzadu. Standardní výbava je samozřejmě bohatá. V příplatcích pak najdete třeba sportovní paket, sportovní výfukový systém, systém řízení zadní nápravy či karbon-keramické brzdy, které má Turbo S ve standardu. Zdroj: Porsche

911 Carrera Turbo má bez příplatku na výběr ze 4 základních barev a dostanete i 20 a 21 palcová kola, menší vpředu a větší vzadu. Standardní výbava je samozřejmě bohatá. V příplatcích pak najdete třeba sportovní paket, sportovní výfukový systém, systém řízení zadní nápravy či karbon-keramické brzdy, které má Turbo S ve standardu. | Zdroj: Porsche

Celkově tak můžete cenu vozu vyšponovat až k hranici sedmi milionů korun. Je to snadné. Stačí se na chvíli vymyslet a klikat na své oblíbené prvky výbavy. V případě verze bez střechy to pak jde ještě výš. Zdroj: Porsche

Celkově tak můžete cenu vozu vyšponovat až k hranici sedmi milionů korun. Je to snadné. Stačí se na chvíli vymyslet a klikat na své oblíbené prvky výbavy. V případě verze bez střechy to pak jde ještě výš. | Zdroj: Porsche

Při pohledu na nabídku aktuálního Porsche 911 je jasné, že všechny standardní verze už jsou venku. Pokud tedy automobilka ničím nepřekvapí, uvidíme už brzy vrcholný model GT3. Že je jeho příchod blízko naznačují i testovací muly na okruzích. Zdroj: Porsche

Při pohledu na nabídku aktuálního Porsche 911 je jasné, že všechny standardní verze už jsou venku. Pokud tedy automobilka ničím nepřekvapí, uvidíme už brzy vrcholný model GT3. Že je jeho příchod blízko naznačují i testovací muly na okruzích. | Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

...které samozřejmě přináší o něco nižší výkon. Ve výsledku se ale nové standardní Turbo silou vyrovnává předchozí modernizované generaci vrcholného Turbo S (991.2). Zdroj: Porsche

...které samozřejmě přináší o něco nižší výkon. Ve výsledku se ale nové standardní Turbo silou vyrovnává předchozí modernizované generaci vrcholného Turbo S (991.2). | Zdroj: Porsche

Po uvedení nové generace  mocného Porsche 911 Turbo S  se německá automobilka drží plánu v rozšiřování nabídky. Na scénu tedy přichází i výchozí 911 Turbo bez dodatku S... Zdroj: Porsche

Po uvedení nové generace mocného Porsche 911 Turbo S se německá automobilka drží plánu v rozšiřování nabídky. Na scénu tedy přichází i výchozí 911 Turbo bez dodatku S... | Zdroj: Porsche

Vzadu umístěný 3,8litrový twin-turbo plochý šestiválec tedy v základním Turbu produkuje stále slušných 580 koní (427 kW) a točivý moment 750 N.m. Zdroj: Porsche

Vzadu umístěný 3,8litrový twin-turbo plochý šestiválec tedy v základním Turbu produkuje stále slušných 580 koní (427 kW) a točivý moment 750 N.m. | Zdroj: Porsche

Osmistupňová automatická převodovka PDK a pohon všech kol je samozřejmostí. Na stovku se dostane novinka za 2,8 vteřiny a maximálně dosáhne 320 km/h. Zdroj: Porsche

Osmistupňová automatická převodovka PDK a pohon všech kol je samozřejmostí. Na stovku se dostane novinka za 2,8 vteřiny a maximálně dosáhne 320 km/h. | Zdroj: Porsche

Pro srovnání, nové Turbo S pracuje s výkonem 650 koní (478 kW) a točivým momentem 800 N.m, díky čemuž je na 100 km/h o ždibec rychleji za 2,7 vteřiny a maximálně dosáhne o trochu vyšších 330 km/h. Zdroj: Porsche

Pro srovnání, nové Turbo S pracuje s výkonem 650 koní (478 kW) a točivým momentem 800 N.m, díky čemuž je na 100 km/h o ždibec rychleji za 2,7 vteřiny a maximálně dosáhne o trochu vyšších 330 km/h. | Zdroj: Porsche

Na rozdíl od „eska“ pak dostává výchozí Turbo standardně jen ocelové kotouče brzd, ačkoliv karbon-keramická varianta je stále dostupná za příplatek. Zdroj: Porsche

Na rozdíl od „eska“ pak dostává výchozí Turbo standardně jen ocelové kotouče brzd, ačkoliv karbon-keramická varianta je stále dostupná za příplatek. | Zdroj: Porsche

Volitelně se stejně jako u Turba S objevují i balíčky Sports a Lightweight Design a dále třeba hlasitější sportovní výfukový systém nebo nižší sportovní podvozek. Zdroj: Porsche

Volitelně se stejně jako u Turba S objevují i balíčky Sports a Lightweight Design a dále třeba hlasitější sportovní výfukový systém nebo nižší sportovní podvozek. | Zdroj: Porsche

Dále má 911 Turbo standardně 10,9palcový infotainment, sportovní sedačky elektricky nastavitelné ve 14 směrech, balíček  Sport Chrono, sportovní GT volant s voličem jízdních režimů či prémiový audiosystém Bose. Zdroj: Porsche

Dále má 911 Turbo standardně 10,9palcový infotainment, sportovní sedačky elektricky nastavitelné ve 14 směrech, balíček  Sport Chrono, sportovní GT volant s voličem jízdních režimů či prémiový audiosystém Bose. | Zdroj: Porsche

Prozatím známe cenovky pro německý trh. Porsche 911 Turbo tam bude začínat na částce 180.811 eur (asi 4,8 milionu korun), zatímco otevřený Cabriolet vyjde minimálně na 194.035 eur (asi 5,16 milionu korun). Zdroj: Porsche

Prozatím známe cenovky pro německý trh. Porsche 911 Turbo tam bude začínat na částce 180.811 eur (asi 4,8 milionu korun), zatímco otevřený Cabriolet vyjde minimálně na 194.035 eur (asi 5,16 milionu korun). | Zdroj: Porsche

České cenovky silnějšího Turba S jsme si už  rozebrali dříve . Zdroj: Porsche

České cenovky silnějšího Turba S jsme si už rozebrali dříve. | Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

 Zdroj: Porsche

| Zdroj: Porsche

Nejnovější model operuje s dvakrát přeplňovaným plochým šestiválcem o objemu 3,8 litru, který je naladěný na 427 kW (580 koní) a 750 N.m točivého momentu.  Turbo S  operuje se stejným motorem, ovšem jeho výkon je vyšponovaný až na 650 koní. Základní model Turbo akceleruje na stovku za 2,8 sekundy (Turbo S za 2,7 s) a může jet maximálně 320 km/h. Zdroj: Porsche
Porsche 911 Carrera Turbo vyjde na  5.278.000 Kč  s karoserií kupé, za kabriolet si téměř 400 tisíc připlatíte. Oproti verzi S je tedy o skoro milion levnější, i tak to ale není žádné levné auto a svou cenovkou se dostává k hranici supersportů. Třeba takové  Audi R8  Coupé V10 quattro stojí v základu  4.274.900 Kč . Zdroj: Porsche
911 Carrera Turbo má bez příplatku na výběr ze 4 základních barev a dostanete i 20 a 21 palcová kola, menší vpředu a větší vzadu. Standardní výbava je samozřejmě bohatá. V příplatcích pak najdete třeba sportovní paket, sportovní výfukový systém, systém řízení zadní nápravy či karbon-keramické brzdy, které má Turbo S ve standardu. Zdroj: Porsche
Celkově tak můžete cenu vozu vyšponovat až k hranici sedmi milionů korun. Je to snadné. Stačí se na chvíli vymyslet a klikat na své oblíbené prvky výbavy. V případě verze bez střechy to pak jde ještě výš. Zdroj: Porsche
24
Fotogalerie

Porsche 911 Turbo má české ceny. Chvíli nedáte pozor a jste na sedmi milionech

Porsche si u svého ikonického modelu již dlouho dovoluje vysoké cenovky. V případě vrcholných verzích už se pohybujete v astronomických částkách.

Porsche 911 Turbo dorazilo do českého konfigurátoru. Oproti ostatním verzím si ale dalo pěkně na čas, vždyť světová premiéra proběhla už v polovině minulého měsíce. Model 911 Turbo je levnější a slabší varianta prozatím vrcholného Turbo S. Zas tak slabý ani levný ale není.

Nejnovější model operuje s dvakrát přeplňovaným plochým šestiválcem o objemu 3,8 litru, který je naladěný na 427 kW (580 koní) a 750 N.m točivého momentu. Turbo S má stejný motor, ovšem jeho výkon je vyšponovaný až na 650 koní. Základní model Turbo akceleruje na stovku za 2,8 sekundy (Turbo S za 2,7 s) a může jet maximálně 320 km/h.

Porsche 911 Carrera Turbo vyjde na 5.278.000 Kč s karoserií kupé, za kabriolet si téměř 400 tisíc připlatíte. Oproti verzi S je tedy o skoro milion levnější, i tak to ale není žádné levné auto a svou cenovkou se dostává k hranici supersportů. Třeba takové Audi R8 Coupé V10 quattro stojí v základu 4.274.900 Kč.

911 Carrera Turbo má bez příplatku na výběr ze 4 základních barev a dostanete i 20- a 21 palcová kola, menší vpředu a větší vzadu. Standardní výbava je samozřejmě bohatá. V příplatcích pak najdete třeba sportovní paket, sportovní výfukový systém, systém řízení zadní nápravy či karbon-keramické brzdy, které má Turbo S ve standardu.

Celkově tak můžete cenu vozu vyšponovat až k hranici sedmi milionů korun. Je to snadné. Stačí se na chvíli vymyslet a klikat na své oblíbené prvky výbavy. V případě verze bez střechy to pak jde ještě výš.

Při pohledu na nabídku aktuálního Porsche 911 je jasné, že všechny standardní verze už jsou venku. Pokud tedy automobilka ničím nepřekvapí, uvidíme už brzy vrcholný model GT3. Že je jeho příchod blízko naznačují i testovací muly na okruzích.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud