Obytný vůz vznikl na základě běžného autobusu /Iveco

Obytný vůz vznikl na základě běžného autobusu /Iveco

Je samozřejmě lakován typickou červenou barvou Ferrari /Iveco

Je samozřejmě lakován typickou červenou barvou Ferrari /Iveco

Je dvanáct metrů dlouhý /Iveco

Je dvanáct metrů dlouhý /Iveco

Vůz pohání motor s výkonem 380 koní /Iveco

Vůz pohání motor s výkonem 380 koní /Iveco

Spojený je s osmistupňovou převodovkou ZF /Iveco

Spojený je s osmistupňovou převodovkou ZF /Iveco

Přestože autobusy Iveco vznikají i ve Vysokém Mýtě, tento typ zde nedělají /Iveco

Přestože autobusy Iveco vznikají i ve Vysokém Mýtě, tento typ zde nedělají /Iveco

Už tehdy se dělaly autobusy se zpětnými zrcátky uchycenými na střeše /Iveco

Už tehdy se dělaly autobusy se zpětnými zrcátky uchycenými na střeše /Iveco

Skla jsou samozřejmě zvnějšku neprůhledná /Iveco

Skla jsou samozřejmě zvnějšku neprůhledná /Iveco

Toto logo svého času vozily i bývalé Karosy /Iveco

Toto logo svého času vozily i bývalé Karosy /Iveco

Logo slavné stáje Formule 1 je dobře vidět /Iveco

Logo slavné stáje Formule 1 je dobře vidět /Iveco

A samozřejmě také vzpínající se koník /Iveco

A samozřejmě také vzpínající se koník /Iveco

Uvnitř je i kompletně vybavená kuchyňka /Iveco

Uvnitř je i kompletně vybavená kuchyňka /Iveco

A luxusní koupelna /Iveco

A luxusní koupelna /Iveco

Na sedací soupravu se usadí velká část týmu /Iveco

Na sedací soupravu se usadí velká část týmu /Iveco

K dispozici jsou i úložné prostory /Iveco

K dispozici jsou i úložné prostory /Iveco

Tento interiér však není z dob Michaela Schumachera /Iveco

Tento interiér však není z dob Michaela Schumachera /Iveco

Je samozřejmě lakován typickou červenou barvou Ferrari /Iveco
Je dvanáct metrů dlouhý /Iveco
Vůz pohání motor s výkonem 380 koní /Iveco
Spojený je s osmistupňovou převodovkou ZF /Iveco
16
Fotogalerie

I Michael Schumacher jezdil autobusem. Luxusní Iveco je nyní na prodej

Aukční dům Bonhams připravuje aukci, ve které se bude mimo jiné prodávat také autobus, který byl původně vyroben pro stáj F1 Scuderia Ferrari

Kromě desetiválcových monopostů vznikl v roce 2001 pro tým Scuderia Ferrari také speciální obytný autobus Iveco Domino Orlandi. Během následujících čtyř let ho využívali piloti týmu Michael Schumacher a Rubens Barichello společně s dalšími členy závodního týmu.

Ve dvanáct metrů dlouhém autokaru byly původně dva samostatné apartmány. Ve výbavě nechyběla LCD televize, pracovní stůl s počítačem, k dispozici byl satelitní telefon a připojení k internetu.

Tehdejší podoba interiéru se však nedochovala. Současný majitel, který vozidlo vlastní od roku 2009, ho totiž nechal přebudovat. Nyní se uvnitř autobusu nachází luxusní dvoulůžko, koupelna s keramickým vybavením, o tepelnou pohodu se stará nezávislé topení a klimatizace. Lze také využívat domácí kino Bose. To vše i mimo civilizaci, protože naftový generátor zajistí výrobu potřebné elektrické energie.

Vozidlo pohání dieselový motor s výkonem 380 koní, který je spojený s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. Nemá ještě najeto ani devadesát tisíc kilometrů. Celkový stav majitel popisuje jako dobrý.

Aukční dům Bonhams, který vůz nabídne zájemcům v únorové aukci v Paříži, předpokládá, že prodejní cena by měla dosáhnout částky v rozmezí mezi 125 a 150 tisíci eur.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud