České Maserati se s cenou nového sportovního modelu MC20 na svých stránkách stále tají, kdo ale zabrousí do skladových zásob zástupce značky Scuderia Praha, ten už jeden kousek včetně cenovky objevil. Zdroj: Scuderia Praha

České Maserati se s cenou nového sportovního modelu MC20 na svých stránkách stále tají, kdo ale zabrousí do skladových zásob zástupce značky Scuderia Praha, ten už jeden kousek včetně cenovky objevil. | Zdroj: Scuderia Praha

Maserati MC20 zde i s DPH stojí v základu 213.530 eur, tedy v přepočtu  5.532.562 Kč.  Zdroj: Scuderia Praha

Maserati MC20 zde i s DPH stojí v základu 213.530 eur, tedy v přepočtu 5.532.562 Kč. | Zdroj: Scuderia Praha

Vůz je pokrytý modrou barvou Blu Infinito a uvnitř kombinuje modrou barvu s černou. Podle nabídky vozu si ale můžete výslednou specifikaci určit stejně sami podle vlastních přání.  Zdroj: Scuderia Praha

Vůz je pokrytý modrou barvou Blu Infinito a uvnitř kombinuje modrou barvu s černou. Podle nabídky vozu si ale můžete výslednou specifikaci určit stejně sami podle vlastních přání.  | Zdroj: Scuderia Praha

Cenou je Maserati MC20 srovnatelné třeba s  Audi R8  V10 performance, které začíná lehce nad pěti miliony korun, srovnání ale snese i s  Porsche 911 Turbo  (5.278.000 Kč). Zdroj: Scuderia Praha

Cenou je Maserati MC20 srovnatelné třeba s Audi R8 V10 performance, které začíná lehce nad pěti miliony korun, srovnání ale snese i s Porsche 911 Turbo (5.278.000 Kč). | Zdroj: Scuderia Praha

U maserati můžete navíc platit i bitcoiny, celková hodnota vozu je 4,17073 této kryptoměny. Maserati MC20 má vždy 20palcová kola. Zdroj: Scuderia Praha

U maserati můžete navíc platit i bitcoiny, celková hodnota vozu je 4,17073 této kryptoměny. Maserati MC20 má vždy 20palcová kola. | Zdroj: Scuderia Praha

Interiér je k mání v několika barevných kombinacích a kdo bude chtít, může si vůz vyzdobit i karbonovým paketem. Zdroj: Scuderia Praha

Interiér je k mání v několika barevných kombinacích a kdo bude chtít, může si vůz vyzdobit i karbonovým paketem. | Zdroj: Scuderia Praha

Z tohoto materiálu může být i víčko nádrže, pádla řazení či ochranné prahové lišty. Zdroj: Scuderia Praha

Z tohoto materiálu může být i víčko nádrže, pádla řazení či ochranné prahové lišty. | Zdroj: Scuderia Praha

 Zdroj: Scuderia Praha

| Zdroj: Scuderia Praha

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

Kola vozu jsou vždy 20palcová. Vedle ráfků z lehkých slitin lze zvolit i kovaná kola. Interiér je k mání v několika barevných kombinacích. Hlavními barvami jsou tady černá, hnědá a modrá. Lze ale zvolit i klasickou černou s kontrastním prošíváním ve žluté či červené barvě. Zdroj: Maserati

Kola vozu jsou vždy 20palcová. Vedle ráfků z lehkých slitin lze zvolit i kovaná kola. Interiér je k mání v několika barevných kombinacích. Hlavními barvami jsou tady černá, hnědá a modrá. Lze ale zvolit i klasickou černou s kontrastním prošíváním ve žluté či červené barvě. | Zdroj: Maserati

V příplatkové výbavě pak najdete třeba karbonový paket, který zahrnuje zatmavené koncovky výfuků a dále pak přední splitter, zadní difuzor, prahy, nástavce blatníků a kapotu z karbonu. Z karbonu může být i víčko nádrže, pádla řazení či ochranné prahové lišty.  Zdroj: Maserati

V příplatkové výbavě pak najdete třeba karbonový paket, který zahrnuje zatmavené koncovky výfuků a dále pak přední splitter, zadní difuzor, prahy, nástavce blatníků a kapotu z karbonu. Z karbonu může být i víčko nádrže, pádla řazení či ochranné prahové lišty.  | Zdroj: Maserati

Nyní už aspoň víme, jak si můžete nové italské auto vyzdobit. Celosvětový zástupci automobilky totiž na svých stránkách již spustili konfigurátory. Mezi nimi je i Česká republika. Maserati MC20 bude k mání v šesti různých barvách karoserie. Nutno podotknout, že v červené Rosso Vincente je opravdu k zulíbání. Zdroj: Maserati

Nyní už aspoň víme, jak si můžete nové italské auto vyzdobit. Celosvětový zástupci automobilky totiž na svých stránkách již spustili konfigurátory. Mezi nimi je i Česká republika. Maserati MC20 bude k mání v šesti různých barvách karoserie. Nutno podotknout, že v červené Rosso Vincente je opravdu k zulíbání. | Zdroj: Maserati

V rámci péče o auto lze objednat i stylovou plachtu pro vnitřní použití či udržovač napětí v baterii při dlouhodobém stání. Na zveřejnění cen stále čekáme. Zdroj: Maserati

V rámci péče o auto lze objednat i stylovou plachtu pro vnitřní použití či udržovač napětí v baterii při dlouhodobém stání. Na zveřejnění cen stále čekáme. | Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

Maserati MC20 zde i s DPH stojí v základu 213.530 eur, tedy v přepočtu  5.532.562 Kč.  Zdroj: Scuderia Praha
Vůz je pokrytý modrou barvou Blu Infinito a uvnitř kombinuje modrou barvu s černou. Podle nabídky vozu si ale můžete výslednou specifikaci určit stejně sami podle vlastních přání.  Zdroj: Scuderia Praha
Cenou je Maserati MC20 srovnatelné třeba s  Audi R8  V10 performance, které začíná lehce nad pěti miliony korun, srovnání ale snese i s  Porsche 911 Turbo  (5.278.000 Kč). Zdroj: Scuderia Praha
U maserati můžete navíc platit i bitcoiny, celková hodnota vozu je 4,17073 této kryptoměny. Maserati MC20 má vždy 20palcová kola. Zdroj: Scuderia Praha
44
Fotogalerie

Supersport Maserati MC20 odhaluje první českou cenu. Zaplatit můžete i bitcoinem

Automobilka Maserati vstoupila do nové éry supersportem. V Česku už se objevují první nabídky.

České Maserati se s cenou nového sportovního modelu MC20 na svých stránkách stále tají, kdo ale zabrousí do skladových zásob zástupce firmy Scuderia Praha, ten už jeden kousek včetně cenovky objevil. Maserati MC20 zde i s DPH stojí v základu 213.530 eur, tedy při aktuálním kurzu 5.532.562 Kč. Na jiných prodejních stránkách však prodejce uvádí již českou cenu, a to 5.502.668 Kč.

Vůz je pokrytý modrou barvou Blu Infinito a uvnitř kombinuje modrou barvu s černou. Podle nabídky vozu si ale můžete výslednou specifikaci určit stejně sami podle vlastních přání. Cenou je Maserati MC20 srovnatelné třeba s Audi R8 V10 performance, které začíná lehce nad pěti miliony korun, srovnání ale snese i s Porsche 911 Turbo (5.278.000 Kč).

U Maserati můžete platit i bitcoiny, celková hodnota vozu je 4,17073 této kryptoměny. Maserati MC20 má vždy 20palcová kola. Interiér je k mání v několika barevných kombinacích a kdo bude chtít, může si vůz vyzdobit i karbonovým paketem. Z tohoto materiálu může být i víčko nádrže, pádla řazení či ochranné prahové lišty.

Maserati MC20 pohání nově vyvinutý vidlicový šestiválec o objemu třech litrů, který produkuje výkon 463 kW (630 koní) a 730 N.m točivého momentu. Osmistupňová automatická převodovka zde pohání zadní kola. Se zrychlením z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a maximální rychlostí 325 km/h patří ke špičce malých supersportů.

Maserati MC20: Technické údaje
Motor V6
Objem [cm3] 3000
Výkon [Kw/ot.min] 463/7500
Točivý moment [N.m/ot.min] 730/3000 - 5500
Zrychlení 0-100 km/h [s] 2,9
Zrychlení 0-200 km/h [s] 8,8
Maximální rychlost [km/h] 325
Hmotnost [kg] 1500
Převodovka 8A
Pohon kol zadní
Délka [mm] 4669
Šířka [mm] 1965
Výška [mm] 1221
Rozvor [mm] 2700
Zavazadlový prostor [l] 50 (přední) 100 (zadní)
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 11,6
Rozchod kol vpředu [mm] 1681
Rozchod kol vzadu [mm] 1649
Pneumatiky vpředu 245/35 R20
Pneumatiky vzadu 305/30 R20

Maserati

Automobilku Maserati založilo pět bratrů v roce 1914. Od začátku se soustředí na výrobu luxusních sportovních vozů.

Maserati od roku 1993 patřilo do skupiny Fiat. Ten část podílu odprodal Ferrari, ale po pár letech ho koupil zpět. Dnes Maserati patří do skupiny Stellantis.

Maserati Ghibli • Maserati Levante • Maserati Quattroporte • Maserati MC20

Doporučujeme

Články odjinud