DS Tour = 900 jízd a 12 měst

DS Tour = 900 jízd a 12 měst

Podpořit povědomí o značce DS a vyvolat zájem o vozy DS, to měl za cíl již 3. ročník DS TOUR. Tato exkluzivní příležitost otestovat kompletní modelovou řadu DS proběhla ve 12 městech České republiky a tento týden skončila pozitivní bilancí. Jedná se o nejúspěšnější ročník, počet realizovaných jízd se proti rokům 2013 a 2014 téměř zdvojnásobil!

Celkem 900 testovacích jízd se uskutečnilo v průběhu letošního ročníku DS TOUR. Zájemci si mohli vybrat v každém místě z 10-ti nabízených testovacích modelů v různých motorizacích (DS 3, DS 3 Cabrio, DS 4 a nová DS 5), včetně specialit jako je série DS 60 let DS 3 Racing nebo DS 5 HYBRID 4x4. Největší zájem vyvolal luxusní vůz DS 5, se kterým se mohli návštěvníci takto v předpremiéře seznámit před jeho oficiálním uvedením na český trh. Druhým nejžádanějším modelem na testování se stal DS 3 Racing, sportovní varianta vozu DS 3, s motorem 1.6 THP o výkonu 200k.

Vlajková loď značky DS, vůz DS 5, který se na ženevském autosalonu představil ve světové premiéře, získal ocenění „Nejlepší sériový automobil autosalonu“. To uděluje Auto Plus a RTL. Hlasující okouzlil jeho avantgardní styl – zejména propracovaná vertikální maska chladiče, jeho elegance a péče o detail a „Hi-tech“ technologie, jako světlomety s technologií DS LED Vision a místo řidiče ve stylu kokpitu s dotykovým sedmipalcovým displejem. „Tento vůz přijde na domácí trh koncem léta, ale již nyní se na něj potenciální zákazníci mohou informovat u prodejců Citroën“ uvádí František Neuman, ředitel značky DS a Citroën. 

Většina návštěvníků se registrovala předem na speciální minisite, tak aby si zajistila konkrétní žádaný model DS, konkrétní čas a dostatečnou dobu na jeho otestování a poznání. Nejvíce zájemců dorazilo na testovací jízdy ve městech Brno, Praha a Plzeň. Každému příchozímu se individuálně věnoval vyškolený personál po dobu minimálně 45 minut, k dispozici bylo velmi příjemné zázemí se všemi materiály a samozřejmostí bylo i pozvání na chutné občerstvení. Někteří z nich si svůj vysněný vůz i na místě objednali a nyní čekají na jeho dodání.

Každý z účastníků si odnesl také první číslo úplně nového exkluzivního časopisu, DS Edition, který zachycuje vznik modelu Citroën DS před 60 lety a současnost této luxusní automobilové značky.

Doporučujeme

Články odjinud