V pořadí třetí ostrý model Hyundaie na evropském trhu dorazil s výkonem 204 koní, manuální převodovkou a samosvorem.
Dlouhé čekání je u konce: Hyundai oficiálně uvedl svůj druhý ostrý hatchback! Model i20 N se stal třetím vozem sportovní divize značky na evropském trhu a zařadí se po bok sporťáků i30 N a i30 N Fastback. Vzhledově se od svých sourozenců nedistancuje a je uvařený podle stejného receptu.
Znamená to tedy agresivnější nárazníky, větší 18palcová kola, decentní zadní křídlo a pochopitelně i možnost signifikantního světle modrého laku Performance Blue. i20 N má také zadní difuzor, větší koncovku výfuku, dvoubarevné lakování a nové zadní svítilny.
I tento model Hyundai ozdobil červeným lemováním nárazníků a prahů. Uvnitř řidiče čekají sportovní sedadla s lepším bočním vedením, jiná grafika digitálního přístrojového štítu a již známé aspekty v podobě přepínačů jízdních režimů na volantu a speciální hlavice řadící páky.
K pohonu bude sloužit přeplňovaný čtyřválec 1.6 T-GDI o výkonu 150 kW (204 koní) v rozmezí 5500 až 6000 otáček a točivém momentu 275 N.m mezi 1750 až 4500 otáčkami za minutu. Disponuje technologií CVVD, tedy regulováním otevíráním a zavíráním ventilů v závislosti na provozních podmínkách. Motor pohání přední kola a je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, která pochází ze sériových modelů. Pro účely sportovního modelu má však zesílenou spojku.
Pro řidiče jsou připraveny funkce vyrovnávání otáček (automatických meziplynů) a také Launch Control pro co nejrychlejší start z místa. Na přání pak bude k mání i elektronický diferenciál m-LSD. I v i20 N pak bude možné konfigurovat si jízdní režim Custom, kde si nastavíte reakce a zvuk motoru, řízení a činnost systému ESC. Vůz zrychlí z nuly na stovku za 6,7 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 230 km/h.
Aby byl výsledný ostrý hatchback více připravený k akci, dostal dodatečně vyztužený rám s více svary, nové pružiny a tlumiče, větší brzdy (320 mm kotouče vpředu) a lepší řízení. Do prodeje se novinka dostane zkraje příštího roku. Mezi hlavní konkurenci se řadí VW Polo GTI a Ford Fiesta ST.