Dlouhé čekání je u konce a Hyundai oficiálně uvedl svůj druhý ostrý hatchback. Hyundai i20 N se stane třetím ostrým modelem značky na evropském trhu a stane tak po boku  i30 N  a  i30 N Fastback . Vzhledově se od svých sourozenců nedistancuje a je uvařený podle stejného receptu.  Zdroj: Hyundai

Dlouhé čekání je u konce a Hyundai oficiálně uvedl svůj druhý ostrý hatchback. Hyundai i20 N se stane třetím ostrým modelem značky na evropském trhu a stane tak po boku i30 N a i30 N Fastback. Vzhledově se od svých sourozenců nedistancuje a je uvařený podle stejného receptu.  | Zdroj: Hyundai

Znamená to tedy agresivnější nárazníky, větší 18palcová kola, decentní zadní křídlo a pochopitelně i možnost signifikantního světle modrého laku Performance Blue. i20 N má také zadní difuzor, větší koncovku výfuku, dvoubarevné lakování a nové zadní svítilny. Zdroj: Hyundai

Znamená to tedy agresivnější nárazníky, větší 18palcová kola, decentní zadní křídlo a pochopitelně i možnost signifikantního světle modrého laku Performance Blue. i20 N má také zadní difuzor, větší koncovku výfuku, dvoubarevné lakování a nové zadní svítilny. | Zdroj: Hyundai

I tento model pak Hyundai ozdobil červeným lemováním nárazníků a prahů. Uvnitř řidiče čekají sportovní sedadla s lepším bočním vedením, jiná grafika digitálního přístrojového štítu a již známé aspekty v podobě přepínačů jízdních režimů na volantu a speciální hlavice řadící páky. Zdroj: Hyundai

I tento model pak Hyundai ozdobil červeným lemováním nárazníků a prahů. Uvnitř řidiče čekají sportovní sedadla s lepším bočním vedením, jiná grafika digitálního přístrojového štítu a již známé aspekty v podobě přepínačů jízdních režimů na volantu a speciální hlavice řadící páky. | Zdroj: Hyundai

K pohonu bude sloužit přeplňovaný motor 1.6 T-GDI o výkonu 150 kW (204 koní) a s točivým momentem 275 N.m. Motor disponuje technologií CVVD, tedy regulováním otevíráním a zavíráním ventilů v závislosti na provozních podmínkách. Zdroj: Hyundai

K pohonu bude sloužit přeplňovaný motor 1.6 T-GDI o výkonu 150 kW (204 koní) a s točivým momentem 275 N.m. Motor disponuje technologií CVVD, tedy regulováním otevíráním a zavíráním ventilů v závislosti na provozních podmínkách. | Zdroj: Hyundai

Motor pohání přední kola a je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, která pochází ze sériových modelů. Pro účely sportovního modelu má však zesílenou spojku. Zdroj: Hyundai

Motor pohání přední kola a je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, která pochází ze sériových modelů. Pro účely sportovního modelu má však zesílenou spojku. | Zdroj: Hyundai

Pro řidiče jsou připraveny funkce vyrovnávání otáček (automatických meziplynů) a také Launch Control, pro co nejrychlejší start z místa. Na přání pak bude k mání i elektronický diferenciál m-LSD. Zdroj: Hyundai

Pro řidiče jsou připraveny funkce vyrovnávání otáček (automatických meziplynů) a také Launch Control, pro co nejrychlejší start z místa. Na přání pak bude k mání i elektronický diferenciál m-LSD. | Zdroj: Hyundai

I v i20 N pak bude možné konfigurovat si jízdní režim Custom, kde si nastavíte reakce a zvuk motoru, řízení a činnost systému ESC. Zdroj: Hyundai

I v i20 N pak bude možné konfigurovat si jízdní režim Custom, kde si nastavíte reakce a zvuk motoru, řízení a činnost systému ESC. | Zdroj: Hyundai

Aby byl výsledný ostrý hatchback více připravený k akci, dostal dodatečně vyztužený rám s více sváry, nové pružiny a tlumiče, lepší brzdy (320 mm kotouče vpředu) a lepší řízení. Zdroj: Hyundai

Aby byl výsledný ostrý hatchback více připravený k akci, dostal dodatečně vyztužený rám s více sváry, nové pružiny a tlumiče, lepší brzdy (320 mm kotouče vpředu) a lepší řízení. | Zdroj: Hyundai

Do prodeje se novinka dostane zkraje příštího roku. Mezi hlavní konkurenci se řadí  VW Polo GTI  a  Ford Fiesta ST . Bližší technické údaje o voze budou následovat. Zdroj: Hyundai

Do prodeje se novinka dostane zkraje příštího roku. Mezi hlavní konkurenci se řadí VW Polo GTI a Ford Fiesta ST. Bližší technické údaje o voze budou následovat. | Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Znamená to tedy agresivnější nárazníky, větší 18palcová kola, decentní zadní křídlo a pochopitelně i možnost signifikantního světle modrého laku Performance Blue. i20 N má také zadní difuzor, větší koncovku výfuku, dvoubarevné lakování a nové zadní svítilny. Zdroj: Hyundai
I tento model pak Hyundai ozdobil červeným lemováním nárazníků a prahů. Uvnitř řidiče čekají sportovní sedadla s lepším bočním vedením, jiná grafika digitálního přístrojového štítu a již známé aspekty v podobě přepínačů jízdních režimů na volantu a speciální hlavice řadící páky. Zdroj: Hyundai
K pohonu bude sloužit přeplňovaný motor 1.6 T-GDI o výkonu 150 kW (204 koní) a s točivým momentem 275 N.m. Motor disponuje technologií CVVD, tedy regulováním otevíráním a zavíráním ventilů v závislosti na provozních podmínkách. Zdroj: Hyundai
Motor pohání přední kola a je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, která pochází ze sériových modelů. Pro účely sportovního modelu má však zesílenou spojku. Zdroj: Hyundai
17
Fotogalerie

Hyundai i20 N oficiálně: Manuál, 204 koní a samosvor v boji proti elitě malých aut

V pořadí třetí ostrý model Hyundaie na evropském trhu dorazil s výkonem 204 koní, manuální převodovkou a samosvorem.

Dlouhé čekání je u konce: Hyundai oficiálně uvedl svůj druhý ostrý hatchback! Model i20 N se stal třetím vozem sportovní divize značky na evropském trhu a zařadí se po bok sporťáků i30 N a i30 N Fastback. Vzhledově se od svých sourozenců nedistancuje a je uvařený podle stejného receptu.

Znamená to tedy agresivnější nárazníky, větší 18palcová kola, decentní zadní křídlo a pochopitelně i možnost signifikantního světle modrého laku Performance Blue. i20 N má také zadní difuzor, větší koncovku výfuku, dvoubarevné lakování a nové zadní svítilny.

I tento model Hyundai ozdobil červeným lemováním nárazníků a prahů. Uvnitř řidiče čekají sportovní sedadla s lepším bočním vedením, jiná grafika digitálního přístrojového štítu a již známé aspekty v podobě přepínačů jízdních režimů na volantu a speciální hlavice řadící páky.

K pohonu bude sloužit přeplňovaný čtyřválec 1.6 T-GDI o výkonu 150 kW (204 koní) v rozmezí 5500 až 6000 otáček a točivém momentu 275 N.m mezi 1750 až 4500 otáčkami za minutu. Disponuje technologií CVVD, tedy regulováním otevíráním a zavíráním ventilů v závislosti na provozních podmínkách. Motor pohání přední kola a je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou, která pochází ze sériových modelů. Pro účely sportovního modelu má však zesílenou spojku.

Pro řidiče jsou připraveny funkce vyrovnávání otáček (automatických meziplynů) a také Launch Control pro co nejrychlejší start z místa. Na přání pak bude k mání i elektronický diferenciál m-LSD. I v i20 N pak bude možné konfigurovat si jízdní režim Custom, kde si nastavíte reakce a zvuk motoru, řízení a činnost systému ESC. Vůz zrychlí z nuly na stovku za 6,7 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 230 km/h.

Aby byl výsledný ostrý hatchback více připravený k akci, dostal dodatečně vyztužený rám s více svary, nové pružiny a tlumiče, větší brzdy (320 mm kotouče vpředu) a lepší řízení. Do prodeje se novinka dostane zkraje příštího roku. Mezi hlavní konkurenci se řadí VW Polo GTI a Ford Fiesta ST.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud