přední nárazník má výraznější centrální lištu ve spodní části a zadní nahrazuje plastový difuzor černě lakovaným segmentem s výraznějšími vertikálními výstupky a voštinovou mřížkou nad nimi. Zdroj: Instrgram ( Carlex Design )

přední nárazník má výraznější centrální lištu ve spodní části a zadní nahrazuje plastový difuzor černě lakovaným segmentem s výraznějšími vertikálními výstupky a voštinovou mřížkou nad nimi. | Zdroj: Instrgram (Carlex Design)

Z boku si lze všimnout rozšířených blatníků, které vůz opticky snižují a těsněji obepínají mnohopaprsková kola obutá do pneumatik Pirelli. Aby byl původ vozu zřejmý, úpravce umístil svá loga na příď a zadní sloupky. Zdroj: Instrgram ( Carlex Design )

Z boku si lze všimnout rozšířených blatníků, které vůz opticky snižují a těsněji obepínají mnohopaprsková kola obutá do pneumatik Pirelli. Aby byl původ vozu zřejmý, úpravce umístil svá loga na příď a zadní sloupky. | Zdroj: Instrgram (Carlex Design)

Technickou specifikaci Carlex také nezmiňuje a protože žádné změny nejsou na fotografiích patrné předpokládejme, že Urus zůstal v sériovém stavu.  Zdroj: Instrgram ( Carlex Design )

Technickou specifikaci Carlex také nezmiňuje a protože žádné změny nejsou na fotografiích patrné předpokládejme, že Urus zůstal v sériovém stavu.  | Zdroj: Instrgram (Carlex Design)

Také v interiéru nenajdete jiný odstín než zelený a bílý. Jejich vkusně zvolená kombinace pokrývá sedadla, koberce, palubní desku, výplně dveří i stropnici s velkým střešním oknem. Zdroj: Instrgram ( Carlex Design )

Také v interiéru nenajdete jiný odstín než zelený a bílý. Jejich vkusně zvolená kombinace pokrývá sedadla, koberce, palubní desku, výplně dveří i stropnici s velkým střešním oknem. | Zdroj: Instrgram (Carlex Design)

Celkově luxusní dojem dotváří výrazné kontrastní prošívání, tenké lemování a karbonové detaily. Také zde najdeme loga Carlexu minimálně na opěradlech a opěrkách hlavy. Zdroj: Instrgram ( Carlex Design )

Celkově luxusní dojem dotváří výrazné kontrastní prošívání, tenké lemování a karbonové detaily. Také zde najdeme loga Carlexu minimálně na opěradlech a opěrkách hlavy. | Zdroj: Instrgram (Carlex Design)

Z boku si lze všimnout rozšířených blatníků, které vůz opticky snižují a těsněji obepínají mnohopaprsková kola obutá do pneumatik Pirelli. Aby byl původ vozu zřejmý, úpravce umístil svá loga na příď a zadní sloupky. Zdroj: Instrgram ( Carlex Design )
Technickou specifikaci Carlex také nezmiňuje a protože žádné změny nejsou na fotografiích patrné předpokládejme, že Urus zůstal v sériovém stavu.  Zdroj: Instrgram ( Carlex Design )
Také v interiéru nenajdete jiný odstín než zelený a bílý. Jejich vkusně zvolená kombinace pokrývá sedadla, koberce, palubní desku, výplně dveří i stropnici s velkým střešním oknem. Zdroj: Instrgram ( Carlex Design )
Celkově luxusní dojem dotváří výrazné kontrastní prošívání, tenké lemování a karbonové detaily. Také zde najdeme loga Carlexu minimálně na opěradlech a opěrkách hlavy. Zdroj: Instrgram ( Carlex Design )
5
Fotogalerie

Poláci ukazují, že britsko-italské spojenectví může fungovat. Navzdory výrazným barvám působí interiér nadmíru luxusně

Jestliže máte v garáži staršího Uruse a chcete mu dopřát netradiční facelift, polský Carlex Design má pro vás vhodné řešení.

Polský úpravce Carlex Design předvádí zajímavé mezinárodní spojenectví. Ano, zelený lak patří u Lamborghini k oblíbeným, ovšem odstín britské závodní zelené na předfaceliftovém Urusu vypadá vskutku nezvykle. Zvláště s „broušenou“ povrchovou úpravou a sladěním s bílou horní polovinou auta.

Ačkoliv doprovodný text zveřejněný spolu s fotografiemi na firemním Instagramu se věnuje především laku, studio nepatrně pozměnilo i exteriérové díly. Například přední nárazník má výraznější centrální lištu ve spodní části a zadní nahrazuje plastový difuzor černě lakovaným segmentem s výraznějšími vertikálními výstupky a voštinovou mřížkou nad nimi. Z boku si lze všimnout rozšířených blatníků, které vůz opticky snižují a těsněji obepínají mnohopaprsková kola obutá do pneumatik Pirelli. Aby byl původ vozu zřejmý, úpravce umístil svá loga na příď a zadní sloupky.

V interiéru nenajdete jiný odstín než zelený a bílý. Jejich vkusně zvolená kombinace pokrývá sedadla, koberce, palubní desku, výplně dveří i stropnici s velkým střešním oknem. Celkově luxusní dojem dotváří výrazné kontrastní prošívání, tenké lemování a karbonové detaily. Také zde najdeme loga Carlexu na opěradlech a opěrkách hlavy.

Technickou specifikaci Carlex také nezmiňuje a protože žádné změny nejsou na fotografiích patrné, předpokládejme, že Urus zůstal v sériovém stavu. To ale nevadí, protože základní sestava v podobě bi-turbo V8 o objemu 4,0 litru poskytuje výkon 478 kW s 850 N.m točivého momentu. Výsledkem je zdolání mety 100 km/h za 3,6 sekundy a následnou akceleraci až na maximální rychlost 305 km/h.

Lamborghini

Ferruccio Lamborghini založil společnost vyrábějící sportovní automobily v roce 1963 coby konkurenta značkám, jako je Ferrari.

Po vyhlášení úpadku a změně vlastníků přešlo Lamborghini v roce 1987 pod Chrysler. Od roku 1998 ho vlastní Audi (Volkswagen Group).

Lamborghini Aventador • Lamborghini Huracán • Lamborghini Urus

Doporučujeme

Články odjinud