BMW se pouští do nových vod. Z nové generace řady 1 totiž zanedlouho vytvoří i klasický hot-hatch, který může být rivalem například nejnovějšímu  Volkswagenu Golf GTI  nebo  Fordu Focus ST . | BMW 128ti Zdroj: BMW

BMW se pouští do nových vod. Z nové generace řady 1 totiž zanedlouho vytvoří i klasický hot-hatch, který může být rivalem například nejnovějšímu Volkswagenu Golf GTI nebo Fordu Focus ST. | BMW 128ti | Zdroj: BMW

Novinku označenou 128ti už prohání závěrečnými testy na Nürburgringu, jelikož uvedení na trh plánuje letos v listopadu. | BMW 128ti Zdroj: BMW

Novinku označenou 128ti už prohání závěrečnými testy na Nürburgringu, jelikož uvedení na trh plánuje letos v listopadu. | BMW 128ti | Zdroj: BMW

Nové BMW 128ti se tedy v hierarchii řady 1 zařadí jakožto další sportovní varianta pod vrcholné  BMW M135i xDrive . | BMW 128ti Zdroj: BMW

Nové BMW 128ti se tedy v hierarchii řady 1 zařadí jakožto další sportovní varianta pod vrcholné BMW M135i xDrive. | BMW 128ti | Zdroj: BMW

Namísto přeplňovaného dvoulitru o výkonu 225 kW (306 koní) a pohonu všech kol se tedy slaběji naladěná 128ti spoléhá na 195 kW (265 koní) a pohon pouze předních kol. Na 100 km/h se novinka dostane za 6,1 vteřiny. | BMW 128ti Zdroj: BMW

Namísto přeplňovaného dvoulitru o výkonu 225 kW (306 koní) a pohonu všech kol se tedy slaběji naladěná 128ti spoléhá na 195 kW (265 koní) a pohon pouze předních kol. Na 100 km/h se novinka dostane za 6,1 vteřiny. | BMW 128ti | Zdroj: BMW

Co však možná zklame, je standardní nasazení osmistupňové automatické převodovky Steptronic, ač ve sportovním nastavení. | BMW 128ti Zdroj: BMW

Co však možná zklame, je standardní nasazení osmistupňové automatické převodovky Steptronic, ač ve sportovním nastavení. | BMW 128ti | Zdroj: BMW

Na přední nápravě pak čekejte samosvorný diferenciál Torsen, zatímco nově naladěný M sportovní podvozek je nižší o 10 mm. | BMW 128ti Zdroj: BMW

Na přední nápravě pak čekejte samosvorný diferenciál Torsen, zatímco nově naladěný M sportovní podvozek je nižší o 10 mm. | BMW 128ti | Zdroj: BMW

Specificky bylo upraveno i řízení a bez pohonu xDrive je nový hot-hatch oproti M135i xDrive o zhruba 80 kg lehčí. | BMW 128ti Zdroj: BMW

Specificky bylo upraveno i řízení a bez pohonu xDrive je nový hot-hatch oproti M135i xDrive o zhruba 80 kg lehčí. | BMW 128ti | Zdroj: BMW

Z M135i xDrive si nicméně model přebírá i stabilizátory, včetně jejich tužšího uložení, a silnější brzdovou soustavu. | BMW 128ti Zdroj: BMW

Z M135i xDrive si nicméně model přebírá i stabilizátory, včetně jejich tužšího uložení, a silnější brzdovou soustavu. | BMW 128ti | Zdroj: BMW

Agresivnější vzezření s jinými nárazníky vycházející z vrcholné „jedničky“ již ukazuje testovací prototyp, kdežto sportovní doplňky včetně lepších sedaček můžeme čekat i uvnitř. | BMW 128ti Zdroj: BMW

Agresivnější vzezření s jinými nárazníky vycházející z vrcholné „jedničky“ již ukazuje testovací prototyp, kdežto sportovní doplňky včetně lepších sedaček můžeme čekat i uvnitř. | BMW 128ti | Zdroj: BMW

Více informací či fotky interiéru nám BMW určitě poskytne blíže s listopadovým uvedením do prodeje. | BMW 128ti Zdroj: BMW

Více informací či fotky interiéru nám BMW určitě poskytne blíže s listopadovým uvedením do prodeje. | BMW 128ti | Zdroj: BMW

| BMW 128ti Zdroj: BMW

| BMW 128ti | Zdroj: BMW

| BMW 128ti Zdroj: BMW

| BMW 128ti | Zdroj: BMW

| BMW 128ti Zdroj: BMW

| BMW 128ti | Zdroj: BMW

| BMW 128ti Zdroj: BMW

| BMW 128ti | Zdroj: BMW

| BMW 128ti Zdroj: BMW

| BMW 128ti | Zdroj: BMW

| BMW 128ti Zdroj: BMW

| BMW 128ti | Zdroj: BMW

| BMW 128ti Zdroj: BMW

| BMW 128ti | Zdroj: BMW

| BMW 128ti Zdroj: BMW

| BMW 128ti | Zdroj: BMW

Novinku označenou 128ti už prohání závěrečnými testy na Nürburgringu, jelikož uvedení na trh plánuje letos v listopadu. | BMW 128ti Zdroj: BMW
Nové BMW 128ti se tedy v hierarchii řady 1 zařadí jakožto další sportovní varianta pod vrcholné  BMW M135i xDrive . | BMW 128ti Zdroj: BMW
Namísto přeplňovaného dvoulitru o výkonu 225 kW (306 koní) a pohonu všech kol se tedy slaběji naladěná 128ti spoléhá na 195 kW (265 koní) a pohon pouze předních kol. Na 100 km/h se novinka dostane za 6,1 vteřiny. | BMW 128ti Zdroj: BMW
Co však možná zklame, je standardní nasazení osmistupňové automatické převodovky Steptronic, ač ve sportovním nastavení. | BMW 128ti Zdroj: BMW
18
Fotogalerie

BMW 128ti táhne do boje proti Golfu GTI. Má 265 koní, přední pohon a samosvor!

Německá automobilka se chystá uvést další ostrou verzi řady 1. Se závěrečnými testy nyní prozrazuje detaily o technice.

BMW se pouští do nových vod. Z nové generace řady 1 totiž zanedlouho vytvoří i klasický hot-hatch, který může být rivalem například nejnovějšímu Volkswagenu Golf GTI nebo Fordu Focus ST. Novinku označenou 128ti už prohání závěrečnými testy na Nürburgringu, jelikož uvedení na trh plánuje letos v listopadu.

Nové BMW 128ti se tedy v hierarchii řady 1 zařadí jakožto další sportovní varianta pod vrcholné BMW M135i xDrive. Namísto přeplňovaného dvoulitru o výkonu 225 kW (306 koní) a pohonu všech kol se tedy slaběji naladěná 128ti spoléhá na 195 kW (265 koní) a pohon pouze předních kol. Na 100 km/h se novinka dostane za 6,1 vteřiny.

Co však možná zklame, je standardní nasazení osmistupňové automatické převodovky Steptronic, ač ve sportovním nastavení. Na přední nápravě pak čekejte samosvorný diferenciál Torsen, zatímco nově naladěný M sportovní podvozek je nižší o 10 mm. Specificky bylo upraveno i řízení a bez pohonu xDrive je nový hot-hatch oproti M135i xDrive o zhruba 80 kg lehčí.

Z M135i xDrive si nicméně model přebírá i stabilizátory, včetně jejich tužšího uložení, a silnější brzdovou soustavu. Agresivnější vzezření s jinými nárazníky vycházející z vrcholné „jedničky“ již ukazuje testovací prototyp, kdežto sportovní doplňky včetně lepších sedaček můžeme čekat i uvnitř.

Více informací či fotky interiéru nám BMW určitě poskytne blíže s listopadovým uvedením do prodeje.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud