Pokud chcete podpořit dobrou věc a ještě si koupit něco hezkého, jsou produkty (RED) skvělou volbou.
Tradiční italský výrobce skútrů Vespa je již několik let propojen s neziskovou organizací (RED), jejímž cílem je bojovat proti pandemiím a zlepšit přístup k základním zdravotnickým službám v potřebných komunitách. Organizaci založili Bono Vox a Bobby Shriver v roce 2006. Soukromé sektory se mohou k organizaci připojit pomocí produktů vyvedených v červené barvě, takzvaných (PRODUCT)RED.
Organizace za dobu svého působení získala mnoho silných partnerů, mezi které se řadí třeba Nike, Starbucks, Coca-Cola, Converse, Primark, Apple nebo právě Vespa. Organizace prodejem červených produktů získá peníze a zákazníci, kteří si produkty koupí, z toho zase mají neobvyklou barevnou kombinaci. Třeba telefony iPhone jsou v červené RED poměrně vyhledávané.
Vespa má pro tyto produkty speciální červenou barvu a stříbrné linky. Běžně jste si mohli koupit padesátku či stopětadvacítku, ale nyní nás české zastoupení informuje, že k nám vstupuje také elektrická verze skútru. Jedinou vadou na kráse může být cena, která činí 192.900 Kč, což je o 63.000 Kč více než za model Primavera 125 RED.
Elektrická Vespa disponuje průběžným výkonem 3,5 kW a její 25 kg vážící 86,4 Ah baterie vydrží k ujetí až sto kilometrů. Celý skútr váží včetně baterie 130 kilogramů a maximální rychlost činí v této slabší specifikaci 45 km/h. Ve výbavě nechybí ani barevný displej s možností propojení s mobilním telefonem.
Galerie doplněna o Vespu Primavera 125.