Klassen je přední německý výrobce pancéřovaných vozů a limuzín. Někdy ovšem oba tyto světy propojí a postaví neprůstřelnou limuzínu. Mezi typickými výtvory, které se většinou zakládají na německých vozech, ale jeden vyčnívá. Jedná se o neprůstřelnou limuzínu založenou na  Range Roveru.  Klasser

Klassen je přední německý výrobce pancéřovaných vozů a limuzín. Někdy ovšem oba tyto světy propojí a postaví neprůstřelnou limuzínu. Mezi typickými výtvory, které se většinou zakládají na německých vozech, ale jeden vyčnívá. Jedná se o neprůstřelnou limuzínu založenou na Range Roveru. | Klasser

K mání je několik druhů, ale nejlepší a samozřejmě i nejdražší je kousek s výbavou SVAutobiography. Klassen zvětšil rozvor na 4136 milimetrů a doprostřed vozu přidal další řadu sedadel proti směru jízdy. Dá se ale sklopit pro případ, že by se chtěli cestující vzadu pořádně uvelebit. Klasser

K mání je několik druhů, ale nejlepší a samozřejmě i nejdražší je kousek s výbavou SVAutobiography. Klassen zvětšil rozvor na 4136 milimetrů a doprostřed vozu přidal další řadu sedadel proti směru jízdy. Dá se ale sklopit pro případ, že by se chtěli cestující vzadu pořádně uvelebit. | Klasser

Vůz je vybavený panoramatickou střechou s madly, která slouží jako jakýsi poklop, aby hlavy států mohly mávat na davy svých příznivců a neztrácely přitom stabilitu. O pohon vozu se stará výchozí vidlicový osmiválec o výkonu 551 koní. Více informací o pohonném ústrojí však stavitel neposkytuje. Klasser

Vůz je vybavený panoramatickou střechou s madly, která slouží jako jakýsi poklop, aby hlavy států mohly mávat na davy svých příznivců a neztrácely přitom stabilitu. O pohon vozu se stará výchozí vidlicový osmiválec o výkonu 551 koní. Více informací o pohonném ústrojí však stavitel neposkytuje. | Klasser

Samozřejmostí jsou i majáky a držáky na vlajky. To aby každý věděl, že zrovna projíždíte okolo. Když pak jde do tuhého, je vůz vybaven sedmou úrovní balistické ochrany. Klasser

Samozřejmostí jsou i majáky a držáky na vlajky. To aby každý věděl, že zrovna projíždíte okolo. Když pak jde do tuhého, je vůz vybaven sedmou úrovní balistické ochrany. | Klasser

Znamená to, že je posádka chráněná před střelami i z útočných pušek. V případě prostřelených pneumatik pak stavitel garantuje dojezd 80 kilometrů na úprk do bezpečí. Klasser

Znamená to, že je posádka chráněná před střelami i z útočných pušek. V případě prostřelených pneumatik pak stavitel garantuje dojezd 80 kilometrů na úprk do bezpečí. | Klasser

Že taková sranda není z levného kraje je vám asi jasné. Na stránkách společnosti najdete jeden takový vůz za cenu přesahující 17 milionů korun. Pro lidi, kteří takový vůz jednoduše potřebují, je to ale adekvátní částka.  Klasser

Že taková sranda není z levného kraje je vám asi jasné. Na stránkách společnosti najdete jeden takový vůz za cenu přesahující 17 milionů korun. Pro lidi, kteří takový vůz jednoduše potřebují, je to ale adekvátní částka.  | Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

 Klasser

| Klasser

K mání je několik druhů, ale nejlepší a samozřejmě i nejdražší je kousek s výbavou SVAutobiography. Klassen zvětšil rozvor na 4136 milimetrů a doprostřed vozu přidal další řadu sedadel proti směru jízdy. Dá se ale sklopit pro případ, že by se chtěli cestující vzadu pořádně uvelebit. Klasser
Vůz je vybavený panoramatickou střechou s madly, která slouží jako jakýsi poklop, aby hlavy států mohly mávat na davy svých příznivců a neztrácely přitom stabilitu. O pohon vozu se stará výchozí vidlicový osmiválec o výkonu 551 koní. Více informací o pohonném ústrojí však stavitel neposkytuje. Klasser
Samozřejmostí jsou i majáky a držáky na vlajky. To aby každý věděl, že zrovna projíždíte okolo. Když pak jde do tuhého, je vůz vybaven sedmou úrovní balistické ochrany. Klasser
Znamená to, že je posádka chráněná před střelami i z útočných pušek. V případě prostřelených pneumatik pak stavitel garantuje dojezd 80 kilometrů na úprk do bezpečí. Klasser
31
Fotogalerie

Tento Range Rover se vysmívá hlavním samopalů. Němci si ho ale náležitě cení

Trh s neprůstřelnými vozy je taková přehlídka černých mamutů. Tento má ale navíc neprůstřelný styl.

Klassen je přední německý výrobce pancéřovaných vozů a limuzín. Někdy ovšem oba tyto světy propojí a postaví neprůstřelnou limuzínu. Mezi typickými výtvory, které se většinou zakládají na německých vozech, ale jeden vyčnívá. Jedná se o neprůstřelnou limuzínu založenou na britském Range Roveru.

K mání je několik druhů, ale nejlepší a samozřejmě i nejdražší je kousek s nejvyšší výbavou SVAutobiography. Klassen zvětšil rozvor na 4136 milimetrů a doprostřed vozu přidal další řadu sedadel proti směru jízdy. Dá se ale sklopit pro případ, že by se chtěli cestující vzadu pořádně uvelebit.

Vůz je vybavený panoramatickou střechou s madly, která slouží jako jakýsi poklop, aby hlavy států mohly mávat na davy svých příznivců a neztrácely přitom stabilitu. O pohon vozu se stará výchozí vidlicový osmiválec o výkonu 551 koní. Více informací o pohonném ústrojí však stavitel neposkytuje.

Samozřejmostí jsou i majáky a držáky na vlajky. To aby každý věděl, že zrovna projíždíte okolo. Když pak jde do tuhého, je vůz vybaven sedmou úrovní balistické ochrany. Znamená to, že je posádka chráněná před střelami i z útočných pušek. V případě prostřelených pneumatik pak stavitel garantuje dojezd 80 kilometrů na úprk do bezpečí.

Že taková sranda není z levného kraje je vám asi jasné. Na stránkách společnosti najdete jeden takový vůz za cenu přesahující 17 milionů korun. Pro lidi, kteří takový vůz jednoduše potřebují, je to ale adekvátní částka. 

Doporučujeme

Články odjinud