Podívejte se na nejlepší galerie
I Škoda uměla prodávat auta skrze fotky. Dobové snímky mají ohromné kouzlo!
FotografieČeský trhŠkodaRetro
Daniel Fuglevič
Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?
ZajímavostiTechnika
Stanislav Kolman
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy
Nová FabiaŠkoda Fabia
Daniel Fuglevič
Nedaleko Česka leží velký hřbitov aut. V lese odpočívá stovka legendárních strojů
RaritaGalerieRetro
David Rusol
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?
PenízeSPZZajímavosti
E15.cz
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes
TatraNákladní auta
David Rusol
Stovky opuštěných aut chátrají na Kypru. Jsou připomínkou invaze turecké armády
HistorieZajímavosti
AutoRevue.cz
Blíží se levný sporťák s výkonem 400 koní při hmotnosti 700 kg. Odoláte mu?
Britské vozySportovní auta
Vladimír Kadera
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli
Škoda Enyaq iVInteriér
Jan Mička
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!
PolicieLuxusní auta
David Rusol
Nová Dacia Sandero se ukázala v úplném základu. Má LED světla, černé díly nevadí
Nejlevnější verzeDacia SanderoVýbava
Daniel Fuglevič
Nejhůře parkující auta v Česku: Drzost těchto řidičů nezná hranic!
GalerieŽivot řidiče
Jan Mička
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody
MotorsportHistorieŠkodaRetro
Miro Mihálik
Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy
Konec výrobyŠkoda OctaviaZajímavostiTechnika
Miro Mihálik
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem
EvropaArkanaRenault
Daniel Fuglevič
Takto si Tatra představovala kancelář na kolech. Verzi Mobicom ale nikdo nechtěl
VýbavaTatraLuxusní auta
Daniel Fuglevič
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby
Tatra
David Rusol
Vzácný Dioss Rebel Nova je nejmrštnější český sporťák. Řídili jsme ho, byl skvělý!
Sportovní autaRetro
Lukáš Prejzek
Okruhovému speciálu T.50s větrák na zádi zůstává, stejně jako na silniční variantě modelu – systém přitlačující vůz k zemi ale operuje pouze v nejúčinnějším nastavení. | GMA T.50s Niki Lauda
Zdroj: Gordon Murray Automotive