Zatímco Subaru již představilo  katalog továrních doplňkových dílů  pro novou generaci sporťáku BRZ, u Toyoty a  dvojčete GR 86  se nyní na cestu tuningu vydává japonská společnost HKS. | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

Zatímco Subaru již představilo katalog továrních doplňkových dílů pro novou generaci sporťáku BRZ, u Toyoty a dvojčete GR 86 se nyní na cestu tuningu vydává japonská společnost HKS. | Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

Legendární aftermarket úpravce v krátké upoutávce láká na kompletně upravené kupé, které zaujme především kompresorem pod kapotou. | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

Legendární aftermarket úpravce v krátké upoutávce láká na kompletně upravené kupé, které zaujme především kompresorem pod kapotou. | Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

Svůj výtvor HKS prozatím označuje za koncept, je ale pravděpodobné, že do produkční formy se mnoho nově nabízených dílů příliš nezmění. Tuningový koncept GR 86 HKS tak představuje výrazný bodykit... | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

Svůj výtvor HKS prozatím označuje za koncept, je ale pravděpodobné, že do produkční formy se mnoho nově nabízených dílů příliš nezmění. Tuningový koncept GR 86 HKS tak představuje výrazný bodykit... | Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

...jemuž nechybí řada aerodynamických řešení včetně velkého karbonového křídla na zádi, dále odlehčený výfukový systém nebo set-up podvozku s novými tlumiči a pružinami. | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

...jemuž nechybí řada aerodynamických řešení včetně velkého karbonového křídla na zádi, dále odlehčený výfukový systém nebo set-up podvozku s novými tlumiči a pružinami. | Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

Komu by ovšem nestačilo základních 173 kW (235 koní) a 250 N.m točivého momentu z nadále atmosférického boxeru o objemu 2,4 litru, pro toho bude HKS nabízet i přeplňování kompresorem. | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

Komu by ovšem nestačilo základních 173 kW (235 koní) a 250 N.m točivého momentu z nadále atmosférického boxeru o objemu 2,4 litru, pro toho bude HKS nabízet i přeplňování kompresorem. | Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

O kolik si GR 86 polepší s novou variantou kompresoru GT2 pod kapotou, to zatím úpravce neupřesňuje. Koncept nyní podstupuje testování. | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

O kolik si GR 86 polepší s novou variantou kompresoru GT2 pod kapotou, to zatím úpravce neupřesňuje. Koncept nyní podstupuje testování. | Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

V předchůdci GT86 dokázalo HKS kompresorem GT2 vyhnat původní dvoulitrový boxer ze standardních 147 kW (200 koní) na zhruba 220 kW (300 koní). | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

V předchůdci GT86 dokázalo HKS kompresorem GT2 vyhnat původní dvoulitrový boxer ze standardních 147 kW (200 koní) na zhruba 220 kW (300 koní). | Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

Stejně jako v minulosti pak počítá HKS s úpravami i pro majitele sourozence, tedy nového Subaru BRZ. | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

Stejně jako v minulosti pak počítá HKS s úpravami i pro majitele sourozence, tedy nového Subaru BRZ. | Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

| Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

| Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

| Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

| Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

| Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

| Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

| Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS

| Koncept Toyota GR 86 HKS | Zdroj: HKS

Legendární aftermarket úpravce v krátké upoutávce láká na kompletně upravené kupé, které zaujme především kompresorem pod kapotou. | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS
Svůj výtvor HKS prozatím označuje za koncept, je ale pravděpodobné, že do produkční formy se mnoho nově nabízených dílů příliš nezmění. Tuningový koncept GR 86 HKS tak představuje výrazný bodykit... | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS
...jemuž nechybí řada aerodynamických řešení včetně velkého karbonového křídla na zádi, dále odlehčený výfukový systém nebo set-up podvozku s novými tlumiči a pružinami. | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS
Komu by ovšem nestačilo základních 173 kW (235 koní) a 250 N.m točivého momentu z nadále atmosférického boxeru o objemu 2,4 litru, pro toho bude HKS nabízet i přeplňování kompresorem. | Koncept Toyota GR 86 HKS Zdroj: HKS
12
Fotogalerie

Legendární HKS upravuje novou Toyotu GR 86. Pod kapotu chystá i kompresor

V rukách renomovaného úpravce by mohla nová generace sporťáku překročit výkon 300 koní.

Zatímco Subaru již představilo katalog továrních doplňkových dílů pro novou generaci sporťáku BRZ, u Toyoty a dvojčete GR 86 se nyní na cestu tuningu vydává japonská společnost HKS. Legendární aftermarket úpravce v krátké upoutávce láká na kompletně upravené kupé, které zaujme především kompresorem pod kapotou.

Svůj výtvor HKS prozatím označuje za koncept, je ale pravděpodobné, že do produkční formy se mnoho nově nabízených dílů příliš nezmění. Tuningový koncept GR 86 HKS tak představuje výrazný bodykit, jemuž nechybí řada aerodynamických řešení včetně velkého karbonového křídla na zádi, dále odlehčený výfukový systém nebo set-up podvozku s novými tlumiči a pružinami.

Komu by ovšem nestačilo základních 173 kW (235 koní) a 250 N.m točivého momentu z nadále atmosférického boxeru o objemu 2,4 litru, pro toho bude HKS nabízet i přeplňování kompresorem. O kolik si GR 86 polepší s novou variantou kompresoru GT2 pod kapotou, to zatím úpravce neupřesňuje. Koncept nyní podstupuje testování.

V předchůdci GT86 dokázalo HKS kompresorem GT2 vyhnat původní dvoulitrový boxer ze standardních 147 kW (200 koní) na zhruba 220 kW (300 koní). Stejně jako v minulosti pak počítá HKS s úpravami i pro majitele sourozence, tedy nového Subaru BRZ.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud