Návrat španělské značky, která se v období před druhou světovou válkou zaobírala stavbou luxusních vozů i leteckých motorů, jsme mohli zahlédnout už letos na autosalonu v Ženevě. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Návrat španělské značky, která se v období před druhou světovou válkou zaobírala stavbou luxusních vozů i leteckých motorů, jsme mohli zahlédnout už letos na autosalonu v Ženevě. | Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Zde společnost Hispano Suiza Cars (nezaměnit s  Hispano Suiza Automobile Manufaktur AG ) představila excentricky vypadající elektromobil Carmen. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Zde společnost Hispano Suiza Cars (nezaměnit s Hispano Suiza Automobile Manufaktur AG) představila excentricky vypadající elektromobil Carmen. | Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Nyní Španělé poprvé vyrazili s elektrickým GT na veřejnost, a to přímo do ulic Barcelony. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Nyní Španělé poprvé vyrazili s elektrickým GT na veřejnost, a to přímo do ulic Barcelony. | Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Novinka s aerodynamickou karoserií se ukazovala rovněž u těch nejluxusnějších hotelů ve městě, kde se Hispano snažilo strhnout pozornost potencionálních zájemců. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Novinka s aerodynamickou karoserií se ukazovala rovněž u těch nejluxusnějších hotelů ve městě, kde se Hispano snažilo strhnout pozornost potencionálních zájemců. | Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Dodávky prvních kusů majitelům započnou už příští rok. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Dodávky prvních kusů majitelům započnou už příští rok. | Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Produkce bude přitom limitována na 19 kusů. Za cenu startující na 1,5 milionu euro (asi 38 milionů korun) dostanou majitelé ojedinělé kupé, kterému roztáčí zadní kola dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu 1019 koní (749 kW). | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Produkce bude přitom limitována na 19 kusů. Za cenu startující na 1,5 milionu euro (asi 38 milionů korun) dostanou majitelé ojedinělé kupé, kterému roztáčí zadní kola dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu 1019 koní (749 kW). | Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Na stovku má tedy Carmen vystřelit za méně než 3 vteřiny. Maximální rychlost je limitována na 250 km/h. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Na stovku má tedy Carmen vystřelit za méně než 3 vteřiny. Maximální rychlost je limitována na 250 km/h. | Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

S bateriovým modulem o kapacitě 80 kWh má elektromobil zajistit dojezd kolem 400 kilometrů (dle NEDC). Základem vozu je karbonový monokok, interiér je oděn do kombinace kůže, Alcantary, dřeva a hliníku. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

S bateriovým modulem o kapacitě 80 kWh má elektromobil zajistit dojezd kolem 400 kilometrů (dle NEDC). Základem vozu je karbonový monokok, interiér je oděn do kombinace kůže, Alcantary, dřeva a hliníku. | Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Po vzoru nejnovějších trendů jsou ovládací prvky středového panelu řešeny dotykovým displejem a před řidičem je digitální přístrojový štít. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Po vzoru nejnovějších trendů jsou ovládací prvky středového panelu řešeny dotykovým displejem a před řidičem je digitální přístrojový štít. | Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza

Hispano Suiza Carmen | Zdroj: Hispano Suiza

Zde společnost Hispano Suiza Cars (nezaměnit s  Hispano Suiza Automobile Manufaktur AG ) představila excentricky vypadající elektromobil Carmen. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza
Nyní Španělé poprvé vyrazili s elektrickým GT na veřejnost, a to přímo do ulic Barcelony. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza
Novinka s aerodynamickou karoserií se ukazovala rovněž u těch nejluxusnějších hotelů ve městě, kde se Hispano snažilo strhnout pozornost potencionálních zájemců. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza
Dodávky prvních kusů majitelům započnou už příští rok. | Hispano Suiza Carmen Zdroj: Hispano Suiza
19
Fotogalerie

Elektrické GT Hispano Suiza Carmen se projíždělo Barcelonou. Najde si hrstku majitelů?

Znovuzrozená španělská značka Hispano Suiza již vytáhla svůj nejnovější počin do provozu. Elektrické kupé Carmen bylo k zahlédnutí v ulicích Barcelony.

Návrat španělské značky, která se v období před druhou světovou válkou zaobírala stavbou luxusních vozů i leteckých motorů, jsme mohli zahlédnout už letos na autosalonu v Ženevě. Zde společnost Hispano Suiza Cars (nezaměnit s Hispano Suiza Automobile Manufaktur AG) představila excentricky vypadající elektromobil Carmen.

Nyní Španělé poprvé vyrazili s elektrickým GT na veřejnost, a to přímo do ulic Barcelony. Novinka s aerodynamickou karoserií se ukazovala rovněž u těch nejluxusnějších hotelů ve městě, kde se Hispano snažilo strhnout pozornost potencionálních zájemců. Dodávky prvních kusů majitelům započnou už příští rok.

Produkce bude přitom limitována na 19 kusů. Za cenu startující na 1,5 milionu euro (asi 38 milionů korun) dostanou majitelé ojedinělé kupé, kterému roztáčí zadní kola dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu 1019 koní (749 kW). Na stovku má tedy Carmen vystřelit za méně než 3 vteřiny. Maximální rychlost je limitována na 250 km/h.

S bateriovým modulem o kapacitě 80 kWh má elektromobil zajistit dojezd kolem 400 kilometrů (dle NEDC). Základem vozu je karbonový monokok, interiér je oděn do kombinace kůže, Alcantary, dřeva a hliníku. Po vzoru nejnovějších trendů jsou ovládací prvky středového panelu řešeny dotykovým displejem a před řidičem je digitální přístrojový štít.

Doporučujeme

Články odjinud