Malá britská automobilka Noble představila zbrusu nový supersport s označením M500. Jedná se o první velkou premiéru od roku 2009, kdy tahle značka přišla s novinkou M600. Nyní tak bude mít další model a ačkoliv vidíte na fotografiích teprve prototyp, tak podle kolegů z britského Autocaru bude auto na konci roku u zákazníků. Zdroj: Noble

Malá britská automobilka Noble představila zbrusu nový supersport s označením M500. Jedná se o první velkou premiéru od roku 2009, kdy tahle značka přišla s novinkou M600. Nyní tak bude mít další model a ačkoliv vidíte na fotografiích teprve prototyp, tak podle kolegů z britského Autocaru bude auto na konci roku u zákazníků. | Zdroj: Noble

Noble M500 má pod kapotou zážehový šestiválec od Fordu o objemu 3,5 litru, který je naladěný na výkon 410 kW (557 koní). Převodovka je šestistupňová manuální od italské firmy Graziano Trasmissioni. Jejich skříně najdete třeba ve Ferrari 360 Modena, Lamborghini Aventador či v některých vozech Aston Martin. Zdroj: Noble

Noble M500 má pod kapotou zážehový šestiválec od Fordu o objemu 3,5 litru, který je naladěný na výkon 410 kW (557 koní). Převodovka je šestistupňová manuální od italské firmy Graziano Trasmissioni. Jejich skříně najdete třeba ve Ferrari 360 Modena, Lamborghini Aventador či v některých vozech Aston Martin. | Zdroj: Noble

Základem je trubkové ocelové šasi a podle tradic značky je motor umístěný uprostřed. Na přání pak bude možné osadit karoserii díly z karbonu. Vzhledem k různým edicím modelu M600 ale můžeme očekávat, že se objeví klidně i celá karbonová karoserie. Ostatně tyto dva modely toho mají hodně společného, sdílí 70 % konstrukce šasi. Zdroj: Noble

Základem je trubkové ocelové šasi a podle tradic značky je motor umístěný uprostřed. Na přání pak bude možné osadit karoserii díly z karbonu. Vzhledem k různým edicím modelu M600 ale můžeme očekávat, že se objeví klidně i celá karbonová karoserie. Ostatně tyto dva modely toho mají hodně společného, sdílí 70 % konstrukce šasi. | Zdroj: Noble

Dokonce měří i stejně na délku, jen novinka je o něco širší. Prototyp na fotografiích váží 1400 kilogramů. Automobilka zdůrazňuje, že použití produkčních komponentů hmotnost ještě sníží a vůz by se tak měl dostat na 1250 kg. Jen tedy zopakujeme, že výkon činí 557 koní. Pořád ale nebude tak divoké jako M600. Zdroj: Noble

Dokonce měří i stejně na délku, jen novinka je o něco širší. Prototyp na fotografiích váží 1400 kilogramů. Automobilka zdůrazňuje, že použití produkčních komponentů hmotnost ještě sníží a vůz by se tak měl dostat na 1250 kg. Jen tedy zopakujeme, že výkon činí 557 koní. Pořád ale nebude tak divoké jako M600. | Zdroj: Noble

Automobilka by ráda stavěla padesát aut ročně. Základní cena za jeden kousek je 150.000 liber, tedy v přepočtu 4,36 milionu korun. Akceleraci z 0 na 96 km/h stihne za 3,5 sekundy a zvládne 320 km/h. Zdroj: Noble

Automobilka by ráda stavěla padesát aut ročně. Základní cena za jeden kousek je 150.000 liber, tedy v přepočtu 4,36 milionu korun. Akceleraci z 0 na 96 km/h stihne za 3,5 sekundy a zvládne 320 km/h. | Zdroj: Noble

Noble M600 Zdroj: Noble

Noble M600 | Zdroj: Noble

Noble M600 Zdroj: Noble

Noble M600 | Zdroj: Noble

Noble M600 Zdroj: Noble

Noble M600 | Zdroj: Noble

Noble M600 Zdroj: Noble

Noble M600 | Zdroj: Noble

Noble M500 má pod kapotou zážehový šestiválec od Fordu o objemu 3,5 litru, který je naladěný na výkon 410 kW (557 koní). Převodovka je šestistupňová manuální od italské firmy Graziano Trasmissioni. Jejich skříně najdete třeba ve Ferrari 360 Modena, Lamborghini Aventador či v některých vozech Aston Martin. Zdroj: Noble
Základem je trubkové ocelové šasi a podle tradic značky je motor umístěný uprostřed. Na přání pak bude možné osadit karoserii díly z karbonu. Vzhledem k různým edicím modelu M600 ale můžeme očekávat, že se objeví klidně i celá karbonová karoserie. Ostatně tyto dva modely toho mají hodně společného, sdílí 70 % konstrukce šasi. Zdroj: Noble
Dokonce měří i stejně na délku, jen novinka je o něco širší. Prototyp na fotografiích váží 1400 kilogramů. Automobilka zdůrazňuje, že použití produkčních komponentů hmotnost ještě sníží a vůz by se tak měl dostat na 1250 kg. Jen tedy zopakujeme, že výkon činí 557 koní. Pořád ale nebude tak divoké jako M600. Zdroj: Noble
Automobilka by ráda stavěla padesát aut ročně. Základní cena za jeden kousek je 150.000 liber, tedy v přepočtu 4,36 milionu korun. Akceleraci z 0 na 96 km/h stihne za 3,5 sekundy a zvládne 320 km/h. Zdroj: Noble
9
Fotogalerie

Noble M500 oficiálně: 557 koní od Fordu, manuál z Itálie a tradice britského inženýrství

Výkon tak akorát, lehkost a komponenty od těch nejlepších. Takhle nějak Noble staví auta už 23 let a očividně v tom hodlá pokračovat.

Malá britská automobilka Noble představila zbrusu nový supersport s označením M500. Jedná se o první velkou premiéru od roku 2009, kdy tahle značka přišla s novinkou M600. Nyní tak bude mít další model a ačkoliv vidíte na fotografiích teprve prototyp, tak podle kolegů z britského Autocaru bude auto na konci roku u zákazníků.

Noble M500 má pod kapotou zážehový šestiválec od Fordu o objemu 3,5 litru, který je naladěný na výkon 410 kW (557 koní). Převodovka je šestistupňová manuální od italské firmy Graziano Trasmissioni. Jejich skříně najdete třeba ve Ferrari 360 Modena, Lamborghini Aventador či v některých vozech Aston Martin.

Základem je trubkové ocelové šasi a podle tradic značky je motor umístěný uprostřed. Na přání pak bude možné osadit karoserii díly z karbonu. Vzhledem k různým edicím modelu M600 ale můžeme očekávat, že se objeví klidně i celá karbonová karoserie. Ostatně tyto dva modely toho mají hodně společného, sdílí 70 % konstrukce šasi.

Dokonce měří i stejně na délku, jen novinka je o něco širší. Prototyp na fotografiích váží 1400 kilogramů. Automobilka zdůrazňuje, že použití produkčních komponentů hmotnost ještě sníží a vůz by se tak měl dostat na 1250 kg. Jen tedy zopakujeme, že výkon činí 557 koní. Pořád ale nebude tak divoké jako M600.

Automobilka by ráda stavěla padesát aut ročně. Základní cena za jeden kousek je 150.000 liber, tedy v přepočtu 4,36 milionu korun. Akceleraci z 0 na 96 km/h stihne za 3,5 sekundy a zvládne 320 km/h.

Galerie doplněna o Noble M600.

Doporučujeme

Články odjinud