Na český trh dorazily nové hybridní Renaulty. Crossover Captur a kompaktní Mégane jsou k mání jako plug-in hybridy a menší hatchback Clio je k dispozici jako čistý hybrid. Captur a Clio již dokonce zveřejnily své české ceny, které se objevily v aktualizovaném ceníku od 1. července.

Na český trh dorazily nové hybridní Renaulty. Crossover Captur a kompaktní Mégane jsou k mání jako plug-in hybridy a menší hatchback Clio je k dispozici jako čistý hybrid. Captur a Clio již dokonce zveřejnily své české ceny, které se objevily v aktualizovaném ceníku od 1. července.

Tento nový pohon Renaultu s označením E-Tech používá tři motory: hlavní elektromotor, pomocný elektromotor a benzínový motor o objemu 1,6 litru. Základ techniky je využíván jak pro full-hybridní varianty modelů, tak pro plug-in hybridy, které lze nabíjet ze zásuvky. Systém doplňuje centrálně umístěná baterie a vícestupňová převodovka bez synchronizace řazení.

Tento nový pohon Renaultu s označením E-Tech používá tři motory: hlavní elektromotor, pomocný elektromotor a benzínový motor o objemu 1,6 litru. Základ techniky je využíván jak pro full-hybridní varianty modelů, tak pro plug-in hybridy, které lze nabíjet ze zásuvky. Systém doplňuje centrálně umístěná baterie a vícestupňová převodovka bez synchronizace řazení.

V plug-in hybridu najdete 9,8 kWh baterii, díky které ujedete v Capturu na jedno nabití až 65 km. Spalovací motor naladěný 68 kW spolupracuje s elektromotorem o výkonu 68 kW. Systémový výkon ústrojí je pak 117 kW (160 koní) a plug-in hybrid je tak nejvýkonnější motor v nabídce. 

V plug-in hybridu najdete 9,8 kWh baterii, díky které ujedete v Capturu na jedno nabití až 65 km. Spalovací motor naladěný 68 kW spolupracuje s elektromotorem o výkonu 68 kW. Systémový výkon ústrojí je pak 117 kW (160 koní) a plug-in hybrid je tak nejvýkonnější motor v nabídce. 

Ústrojí je ale přirozeně nejtěžší (1564 až 1625 kg) a dynamika tak oproti nejsilnějšímu zážehovému motoru TCe 155 není tak oslnivá. Maximální rychlost činí 173 km/h a akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 10,1 sekundy. Palivová nádrž je velká pouze 39 litrů (nafta 46 litrů, benzin 48 litrů). Renault uvádí kombinovanou spotřebu 1,5 l/100 km.

Ústrojí je ale přirozeně nejtěžší (1564 až 1625 kg) a dynamika tak oproti nejsilnějšímu zážehovému motoru TCe 155 není tak oslnivá. Maximální rychlost činí 173 km/h a akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 10,1 sekundy. Palivová nádrž je velká pouze 39 litrů (nafta 46 litrů, benzin 48 litrů). Renault uvádí kombinovanou spotřebu 1,5 l/100 km.

Renault Captur E-Tech Plug-in 160 je dostupný pouze s výbavou Intens a vyjde na 750.000 Kč. S využitím současné akční nabídky vám ale Renault dá 20 tisíc korun slevu. Oproti vrcholnému motoru TCe 155 je tak o 150 tisíc dražší. Již ve standardu dostanete Full LED světlomety, automatickou klimatizaci, 17palcová kola, dešťový senzor, zadní parkovací kameru či 7palcový infotainment.

Renault Captur E-Tech Plug-in 160 je dostupný pouze s výbavou Intens a vyjde na 750.000 Kč. S využitím současné akční nabídky vám ale Renault dá 20 tisíc korun slevu. Oproti vrcholnému motoru TCe 155 je tak o 150 tisíc dražší. Již ve standardu dostanete Full LED světlomety, automatickou klimatizaci, 17palcová kola, dešťový senzor, zadní parkovací kameru či 7palcový infotainment.

Připlatit si můžete za zvučnější audiosystém Bose (minimálně 12.000 Kč), zimní paket (vyhřívaný volant, přední sedadla a čelní sklo) za 10.000 Kč, systém sledování slepého úhlu za 5000 Kč či panoramatické okno za 25 tisíc. Ani plug-in hybrid pak není ochuzený o bohatou individualizaci, která zahrnuje několik paketů interiéru i exteriéru.

Připlatit si můžete za zvučnější audiosystém Bose (minimálně 12.000 Kč), zimní paket (vyhřívaný volant, přední sedadla a čelní sklo) za 10.000 Kč, systém sledování slepého úhlu za 5000 Kč či panoramatické okno za 25 tisíc. Ani plug-in hybrid pak není ochuzený o bohatou individualizaci, která zahrnuje několik paketů interiéru i exteriéru.

Hybridní Renault Clio pohání motorizace E-Tech 140. Stejný spalovací motor zde spolupracuje s elektromotorem o výkonu 36 kW a se startér-generátorem o výkonu 15 kW. Kombinovaný výkon tak činí 103 kW (140 koní). I v tomto případě jde o nejsilnější, ale také nejtěžší (1313 kg) verzi v nabídce. Maximální rychlost činí 180 km/h a akcelerace na normovanou hodnotu proběhne za 9,9 sekundy.

Hybridní Renault Clio pohání motorizace E-Tech 140. Stejný spalovací motor zde spolupracuje s elektromotorem o výkonu 36 kW a se startér-generátorem o výkonu 15 kW. Kombinovaný výkon tak činí 103 kW (140 koní). I v tomto případě jde o nejsilnější, ale také nejtěžší (1313 kg) verzi v nabídce. Maximální rychlost činí 180 km/h a akcelerace na normovanou hodnotu proběhne za 9,9 sekundy.

Hybridní Clio má 1,2kWh baterii, která je pro potřeby vozu naprosto dostačující. Clio E-Tech 140 je k mání ve výbavách Intens a R.S. Line. V případě výbavy Intense dostanete v podstatně stejné prvky jako u Capturu. Český Renault si tuto specifikaci cení na 529.900 Kč. I na Clio ale platí akční sleva 20 tisíc korun.

Hybridní Clio má 1,2kWh baterii, která je pro potřeby vozu naprosto dostačující. Clio E-Tech 140 je k mání ve výbavách Intens a R.S. Line. V případě výbavy Intense dostanete v podstatně stejné prvky jako u Capturu. Český Renault si tuto specifikaci cení na 529.900 Kč. I na Clio ale platí akční sleva 20 tisíc korun.

Verze R.S. Line dodá hybridu trochu sportovnější vzhled. Zahrnuje sportovní přední nárazník s lištou odkazující na Formule 1, zadní difuzor, dekory palubní desky s imitací karbonu, volant potažený kůží a 17palcová R.S. kola. I se slevou jste v tom minimálně za 539.900 Kč včetně slevy.

Verze R.S. Line dodá hybridu trochu sportovnější vzhled. Zahrnuje sportovní přední nárazník s lištou odkazující na Formule 1, zadní difuzor, dekory palubní desky s imitací karbonu, volant potažený kůží a 17palcová R.S. kola. I se slevou jste v tom minimálně za 539.900 Kč včetně slevy.

Renault Captur E-Tech Plug-in 160 je dostupný pouze s výbavou Intens a vyjde na 750.000 Kč. S využitím současné akční nabídky vám ale Renault dá 20 tisíc korun slevu. Oproti vrcholnému  motoru TCe 155  je tak o 150 tisíc dražší.

Renault Captur E-Tech Plug-in 160 je dostupný pouze s výbavou Intens a vyjde na 750.000 Kč. S využitím současné akční nabídky vám ale Renault dá 20 tisíc korun slevu. Oproti vrcholnému motoru TCe 155 je tak o 150 tisíc dražší.

Již ve standardu dostanete Full LED světlomety, automatickou klimatizaci, 17palcová kola, dešťový senzor, zadní parkovací kameru či 7palcový infotainment.

Již ve standardu dostanete Full LED světlomety, automatickou klimatizaci, 17palcová kola, dešťový senzor, zadní parkovací kameru či 7palcový infotainment.

Připlatit si můžete za zvučnější audiosystém Bose (minimálně 12.000 Kč), zimní paket (vyhřívaný volant, přední sedadla a čelní sklo) za 10.000 Kč, systém sledování slepého úhlu za 5000 Kč či panoramatické okno za 25 tisíc.

Připlatit si můžete za zvučnější audiosystém Bose (minimálně 12.000 Kč), zimní paket (vyhřívaný volant, přední sedadla a čelní sklo) za 10.000 Kč, systém sledování slepého úhlu za 5000 Kč či panoramatické okno za 25 tisíc.

Renault dodává, že s hybridní motorizací zvládá Clio 80 % městské jízdy čistě v elektrickém režimu. Do rychlosti 60 km/h totiž umí jezdit bez spuštěného spalovacího motoru.

Renault dodává, že s hybridní motorizací zvládá Clio 80 % městské jízdy čistě v elektrickém režimu. Do rychlosti 60 km/h totiž umí jezdit bez spuštěného spalovacího motoru.

O příchodu hybridních variant  Renaultu Clio  a  Captur  jsme věděli už dříve, když automobilka nové generace těchto modelů představila.

O příchodu hybridních variant Renaultu Clio a Captur jsme věděli už dříve, když automobilka nové generace těchto modelů představila.

Tento nový pohon Renaultu s označením E-Tech používá tři motory: hlavní elektromotor, pomocný elektromotor a benzínový motor o objemu 1,6 litru. Základ techniky je využíván jak pro full-hybridní varianty modelů, tak pro plug-in hybridy, které lze nabíjet ze zásuvky. Systém doplňuje centrálně umístěná baterie a vícestupňová převodovka bez synchronizace řazení.
V plug-in hybridu najdete 9,8 kWh baterii, díky které ujedete v Capturu na jedno nabití až 65 km. Spalovací motor naladěný 68 kW spolupracuje s elektromotorem o výkonu 68 kW. Systémový výkon ústrojí je pak 117 kW (160 koní) a plug-in hybrid je tak nejvýkonnější motor v nabídce. 
Ústrojí je ale přirozeně nejtěžší (1564 až 1625 kg) a dynamika tak oproti nejsilnějšímu zážehovému motoru TCe 155 není tak oslnivá. Maximální rychlost činí 173 km/h a akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 10,1 sekundy. Palivová nádrž je velká pouze 39 litrů (nafta 46 litrů, benzin 48 litrů). Renault uvádí kombinovanou spotřebu 1,5 l/100 km.
Renault Captur E-Tech Plug-in 160 je dostupný pouze s výbavou Intens a vyjde na 750.000 Kč. S využitím současné akční nabídky vám ale Renault dá 20 tisíc korun slevu. Oproti vrcholnému motoru TCe 155 je tak o 150 tisíc dražší. Již ve standardu dostanete Full LED světlomety, automatickou klimatizaci, 17palcová kola, dešťový senzor, zadní parkovací kameru či 7palcový infotainment.
64
Fotogalerie

Nové hybridní Renaulty dorazily do ČR. Ostatní verze převyšují výkonem i cenou

Renault Captur jako plug-in hybrid a Renault Clio jako hybrid. Aktualizovaný ceník odhaluje ceny.

Na český trh dorazily nové hybridní Renaulty. Crossover Captur a kompaktní Megane jsou k mání jako plug-in hybridy a menší hatchback Clio je k dispozici jako hybrid. Captur a Clio již mají své české ceny, které se objevily v ceníku platném od 1. července.

V plug-in hybridu najdete 9,8 kWh baterii, díky které ujedete v Capturu na jedno nabití až 65 km. Spalovací motor 1.6 SCe naladěný 68 kW spolupracuje s elektromotorem o výkonu 68 kW. Systémový výkon je pak 117 kW (160 koní) a plug-in hybrid je tak nejvýkonnější motor v nabídce. 

Ústrojí je ale přirozeně nejtěžší (1564 až 1625 kg) a dynamika tak oproti nejsilnějšímu zážehovému motoru TCe 155 není tak oslnivá. Maximální rychlost činí 173 km/h a akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 10,1 sekundy. Palivová nádrž pak má jen 39 litrů (nafta 46 litrů, benzin 48 litrů). Renault uvádí kombinovanou spotřebu 1,5 l/100 km.

Renault Captur E-Tech Plug-in 160 je dostupný pouze s výbavou Intens a vyjde na 750.000 Kč. S využitím současné akční nabídky vám ale Renault dá 20 tisíc korun slevu. Oproti vrcholnému motoru TCe 155 je tak o 150 tisíc dražší. Již ve standardu dostanete Full LED světlomety, automatickou klimatizaci, 17palcová kola, dešťový senzor, zadní parkovací kameru či 7palcový infotainment.

Připlatit si můžete za zvučnější audiosystém Bose (minimálně 12.000 Kč), zimní paket (vyhřívaný volant, přední sedadla a čelní sklo) za 10.000 Kč, systém sledování slepého úhlu za 5000 Kč či panoramatické střešní okno za 25 tisíc. Ani plug-in hybrid pak není ochuzený o bohatou individualizaci, která zahrnuje několik paketů interiéru i exteriéru.

Hybridní Renault Clio pohání motorizace E-Tech 140. Spalovací motor zde spolupracuje s elektromotorem o výkonu 36 kW a se startér-generátorem o výkonu 15 kW. Kombinovaný výkon tak činí 103 kW (140 koní). I v tomto případě jde o nejsilnější, ale také nejtěžší (1313 kg) verzi v nabídce. Maximální rychlost činí 180 km/h a akcelerace na normovanou hodnotu proběhne za 9,9 sekundy.

Hybridní Clio má 1,2kWh baterii, která je pro potřeby vozu naprosto dostačující. Clio E-Tech 140 je k mání ve výbavách Intens a R.S. Line. V případě výbavy Intense dostanete v podstatně stejné prvky jako u Capturu. Český Renault si tuto specifikaci cení na 529.900 Kč. I na Clio ale platí akční sleva 20 tisíc korun.

Verze R.S. Line dodá hybridu trochu sportovnější vzhled. Zahrnuje sportovní přední nárazník s lištou odkazující na Formule 1, zadní difuzor, dekory palubní desky s imitací karbonu, volant potažený kůží a 17palcová R.S. kola. Cenově jste v tom minimálně za 559.900 Kč.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud