Od představení konceptu uběhl již rok a britská superautomobilka nám nyní servíruje produkční formu. McLaren

Od představení konceptu uběhl již rok a britská superautomobilka nám nyní servíruje produkční formu. | McLaren

McLaren Senna GTR nepodléhá žádným regulacím. Neplatí pro něj pravidla pro silniční ani pro závodní auta. Vytváří si vlastní. McLaren

McLaren Senna GTR nepodléhá žádným regulacím. Neplatí pro něj pravidla pro silniční ani pro závodní auta. Vytváří si vlastní. | McLaren

Jak se na první pohled od silniční verze liší snad ani nemusím popisovat. Při pohledu na Sennu GTR se vám naskytne unikátní pohled do světa aerodynamiky a přítlaku.  McLaren

Jak se na první pohled od silniční verze liší snad ani nemusím popisovat. Při pohledu na Sennu GTR se vám naskytne unikátní pohled do světa aerodynamiky a přítlaku.  | McLaren

Konkrétně tento vůz dokáže vyvinout celou tunu přítlačné síly. Vedle toho je i o deset kilogramů lehčí než původní model. McLaren

Konkrétně tento vůz dokáže vyvinout celou tunu přítlačné síly. Vedle toho je i o deset kilogramů lehčí než původní model. | McLaren

Výkon vzrostl o patrných 25 koní a celkem to teď dělá 814 anglických plnokrevníků. Ti i nadále vybíhají z dvakrát přeplňované osmiválcové stáje o objemu 4,0 litru. McLaren

Výkon vzrostl o patrných 25 koní a celkem to teď dělá 814 anglických plnokrevníků. Ti i nadále vybíhají z dvakrát přeplňované osmiválcové stáje o objemu 4,0 litru. | McLaren

Točivý moment zůstává na hodnotě 800 Nm. V přímce má být závodní verze rychlejší, ale hodnoty nebyly zveřejněny. Základní Senna ale zvládne stovku za 2,8 sekundy. McLaren

Točivý moment zůstává na hodnotě 800 Nm. V přímce má být závodní verze rychlejší, ale hodnoty nebyly zveřejněny. Základní Senna ale zvládne stovku za 2,8 sekundy. | McLaren

McLaren Senna GTR je dokonce ostřejší než hypersport P1 GTR, jak dokázal i na testovacím okruhu McLarenu, kde prý ještě nikdy nic rychlejšího neměli. Samozřejmě pokud pominete monoposty Formule 1. McLaren

McLaren Senna GTR je dokonce ostřejší než hypersport P1 GTR, jak dokázal i na testovacím okruhu McLarenu, kde prý ještě nikdy nic rychlejšího neměli. Samozřejmě pokud pominete monoposty Formule 1. | McLaren

Cena je stanovena na 1,1 milionu liber, v přepočtu zhruba 32,5 milionů korun. Vznikne pouze 75 exemplářů a všechny jsou již beznadějně vyprodány. K prvním zákazníkům dorazí v září letošního roku. McLaren

Cena je stanovena na 1,1 milionu liber, v přepočtu zhruba 32,5 milionů korun. Vznikne pouze 75 exemplářů a všechny jsou již beznadějně vyprodány. K prvním zákazníkům dorazí v září letošního roku. | McLaren

McLaren Senna GTR nepodléhá žádným regulacím. Neplatí pro něj pravidla pro silniční ani pro závodní auta. Vytváří si vlastní. McLaren
Jak se na první pohled od silniční verze liší snad ani nemusím popisovat. Při pohledu na Sennu GTR se vám naskytne unikátní pohled do světa aerodynamiky a přítlaku.  McLaren
Konkrétně tento vůz dokáže vyvinout celou tunu přítlačné síly. Vedle toho je i o deset kilogramů lehčí než původní model. McLaren
Výkon vzrostl o patrných 25 koní a celkem to teď dělá 814 anglických plnokrevníků. Ti i nadále vybíhají z dvakrát přeplňované osmiválcové stáje o objemu 4,0 litru. McLaren
8
Fotogalerie

McLaren Senna GTR oficiálně: Peklo se podle všeho nachází v Anglii

Přikovaný. Tak by se asi tento vůz dal popsat. Protože, kolik si teď vybavíte aut, které dokáží vyvinout přítlačnou sílu 1000 kilogramů?

Od představení konceptu uběhl již rok a britská superautomobilka nám nyní servíruje produkční formu. McLaren Senna GTR nepodléhá žádným regulacím. Neplatí pro něj pravidla pro silniční ani pro závodní auta. Vytváří si vlastní.

Jak se na první pohled od silniční verze liší snad ani nemusím popisovat. Při pohledu na Sennu GTR se vám naskytne unikátní pohled do světa aerodynamiky a přítlaku. Konkrétně tento vůz dokáže vyvinout celou tunu přítlačné síly. Vedle toho je i o deset kilogramů lehčí než původní model.

Výkon vzrostl o 25 koní a celkem to teď dělá 814 anglických plnokrevníků. Ti i nadále vybíhají z dvakrát přeplňované osmiválcové stáje o objemu 4,0 litru, točivý moment zůstává na hodnotě 800 N.m. V přímce má být závodní verze rychlejší, ale hodnoty nebyly zveřejněny. Základní Senna ale zvládne stovku za 2,8 sekundy.

McLaren Senna GTR je dokonce ostřejší než hypersport P1 GTR, jak dokázal i na testovacím okruhu McLarenu, kde prý ještě nikdy nic rychlejšího neměli. Samozřejmě pokud pominete monoposty Formule 1. Jak si asi povede proti Astonu Martin Valkyrie, kterou pečou ve stejné zemi podle stejného receptu?

Cena je stanovena na 1,1 milionu liber, v přepočtu zhruba 32,5 milionů korun. Vznikne pouze 75 exemplářů a všechny jsou již beznadějně vyprodány. K prvním zákazníkům dorazí v září letošního roku.

Doporučujeme

Články odjinud