V rukách renomovaného úpravce by mohla nová generace sporťáku překročit výkon 300 koní.
Zatímco Subaru již představilo katalog továrních doplňkových dílů pro novou generaci sporťáku BRZ, u Toyoty a dvojčete GR 86 se nyní na cestu tuningu vydává japonská společnost HKS. Legendární aftermarket úpravce v krátké upoutávce láká na kompletně upravené kupé, které zaujme především kompresorem pod kapotou.
Svůj výtvor HKS prozatím označuje za koncept, je ale pravděpodobné, že do produkční formy se mnoho nově nabízených dílů příliš nezmění. Tuningový koncept GR 86 HKS tak představuje výrazný bodykit, jemuž nechybí řada aerodynamických řešení včetně velkého karbonového křídla na zádi, dále odlehčený výfukový systém nebo set-up podvozku s novými tlumiči a pružinami.
Komu by ovšem nestačilo základních 173 kW (235 koní) a 250 N.m točivého momentu z nadále atmosférického boxeru o objemu 2,4 litru, pro toho bude HKS nabízet i přeplňování kompresorem. O kolik si GR 86 polepší s novou variantou kompresoru GT2 pod kapotou, to zatím úpravce neupřesňuje. Koncept nyní podstupuje testování.
V předchůdci GT86 dokázalo HKS kompresorem GT2 vyhnat původní dvoulitrový boxer ze standardních 147 kW (200 koní) na zhruba 220 kW (300 koní). Stejně jako v minulosti pak počítá HKS s úpravami i pro majitele sourozence, tedy nového Subaru BRZ.