Motor uprostřed byl u značky Porsche vždy tak trochu ve stínu klasické 911, která má motor vzadu. Že to tak úplně neplatí nám automobilka již nejednou dokázala. Vždyť předchozí generaci Porsche Cayman GT4 Clubsport považují i automobilový závodníci za jediné auto, které funguje na silnici i na okruhu. Porsche

Motor uprostřed byl u značky Porsche vždy tak trochu ve stínu klasické 911, která má motor vzadu. Že to tak úplně neplatí nám automobilka již nejednou dokázala. Vždyť předchozí generaci Porsche Cayman GT4 Clubsport považují i automobilový závodníci za jediné auto, které funguje na silnici i na okruhu. | Porsche

A nyní se tu nová verze tohoto vozu. Přijíždí se svým šestiválcovým motorem a není sám, za zády mu stojí nový 718 Spyder. Tyto dva vozy spolu mají společný základ. Atmosféricky plnění šestiválec boxer o objemu čtyř litrů spolupracuje v obou s manuální šestistupňovou převodovkou. Porsche

A nyní se tu nová verze tohoto vozu. Přijíždí se svým šestiválcovým motorem a není sám, za zády mu stojí nový 718 Spyder. Tyto dva vozy spolu mají společný základ. Atmosféricky plnění šestiválec boxer o objemu čtyř litrů spolupracuje v obou s manuální šestistupňovou převodovkou. | Porsche

Úžasný motor vychází ze současné 911. Produkuje výkon 309 kW (420 koní) a je tak o 35 koní výkonnější, než předchozí model. Spyder dokonce posílil o 45.  Porsche

Úžasný motor vychází ze současné 911. Produkuje výkon 309 kW (420 koní) a je tak o 35 koní výkonnější, než předchozí model. Spyder dokonce posílil o 45.  | Porsche

Maximum točivého momentu pak dělá 420 N.m. Hranice 300 km/h není problém ani pro jednoho z nich, respektive GT4 to zvládne vytáhnout na 304 km/h a Spyder na 301 km/h. Z 0 na 100? Pro oba vozy 4,4 sekundy! Porsche

Maximum točivého momentu pak dělá 420 N.m. Hranice 300 km/h není problém ani pro jednoho z nich, respektive GT4 to zvládne vytáhnout na 304 km/h a Spyder na 301 km/h. Z 0 na 100? Pro oba vozy 4,4 sekundy! | Porsche

Vůbec poprvé si Spyder bere inspiraci z podvozku GT4. Je tak dost možné, že na okruhu budou fungovat dost podobně. Porsche

Vůbec poprvé si Spyder bere inspiraci z podvozku GT4. Je tak dost možné, že na okruhu budou fungovat dost podobně. | Porsche

Samozřejmostí v obou vozech je adaptivní podvozek PSM (Porsche Stability Managment) nebo vektorování točivého momentu. Keramické brzdy PCCB jsou pak za příplatek. Porsche

Samozřejmostí v obou vozech je adaptivní podvozek PSM (Porsche Stability Managment) nebo vektorování točivého momentu. Keramické brzdy PCCB jsou pak za příplatek. | Porsche

Zájemci o verzi Clubsport u modelu GT4 samozřejmě nebudou ochuzeni. Dostanou navíc ochrannou klec, hasící přístroj nebo šestibodové bezpečnostní pásy. Oba dva vozy je již možné objednávat. Dali byste si říct? Porsche

Zájemci o verzi Clubsport u modelu GT4 samozřejmě nebudou ochuzeni. Dostanou navíc ochrannou klec, hasící přístroj nebo šestibodové bezpečnostní pásy. Oba dva vozy je již možné objednávat. Dali byste si říct? | Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

A nyní se tu nová verze tohoto vozu. Přijíždí se svým šestiválcovým motorem a není sám, za zády mu stojí nový 718 Spyder. Tyto dva vozy spolu mají společný základ. Atmosféricky plnění šestiválec boxer o objemu čtyř litrů spolupracuje v obou s manuální šestistupňovou převodovkou. Porsche
Úžasný motor vychází ze současné 911. Produkuje výkon 309 kW (420 koní) a je tak o 35 koní výkonnější, než předchozí model. Spyder dokonce posílil o 45.  Porsche
Maximum točivého momentu pak dělá 420 N.m. Hranice 300 km/h není problém ani pro jednoho z nich, respektive GT4 to zvládne vytáhnout na 304 km/h a Spyder na 301 km/h. Z 0 na 100? Pro oba vozy 4,4 sekundy! Porsche
Vůbec poprvé si Spyder bere inspiraci z podvozku GT4. Je tak dost možné, že na okruhu budou fungovat dost podobně. Porsche
9
Fotogalerie

Porsche 718 GT4 a 718 Spyder oficiálně: Výběr je na vás, obě jsou boží!

U Porsche se opět sehrál bratrský sněm, který vyústil v dva ojedinělé modely. Berete okruhovou bestii, nebo okreskovou pilu?

Motor uprostřed byl u značky Porsche vždy tak trochu ve stínu klasické 911, která jej má vzadu. Že to ale není tak úplně pravda, nám automobilka již nejednou dokázala. Vždyť předchozí generaci Porsche Cayman GT4 Clubsport považují i automobilový závodníci za auto, které funguje skvěle na silnici i závodním okruhu.

A nyní je tu nová verze tohoto vozu. Přijíždí se svým šestiválcovým motorem a není sama, za zády jí stojí i nový 718 Spyder. Tyto dva vozy spolu mají společný základ, což je u značky vůbec poprvé. Atmosféricky plnění čtyřlitrový šestiválec boxer spolupracuje v obou autech s manuální šestistupňovou převodovkou.

Úžasný motor vychází ze současné 911. Má výkon 309 kW (420 koní) a je tak u GT4 o 35 koní výkonnější než v předchozím modelu. Spyder dokonce posílil o 45 koní. Točivý moment pak činí 420 N.m. Hranice 300 km/h není problém ani pro jednoho z nich. GT4 to zvládne vytáhnout na 304 km/h a Spyder na 301 km/h. Z 0 na 100? Pro oba vozy 4,4 sekundy!

Vůbec poprvé si Spyder bere inspiraci z podvozku GT4. Je tak dost možné, že na okruhu budou fungovat dost podobně. Samozřejmostí v obou vozech je adaptivní podvozek PSM (Porsche Stability Management) nebo vektorování točivého momentu. Keramické brzdy PCCB jsou za příplatek.

Zájemci o verzi Clubsport u modelu GT4 samozřejmě nebudou ochuzeni. Dostanou navíc ochrannou klec, hasicí přístroj nebo šestibodové bezpečnostní pásy. Oba dva vozy je již možné objednávat. Dali byste si říct?

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud