V showroomu AutoTechnologi na pražském Spořilově je k vidění vše z moderní historie značky Praga

V showroomu AutoTechnologi na pražském Spořilově je k vidění vše z moderní historie značky Praga

Praga se postupně vrací do běžného provozu

Praga se postupně vrací do běžného provozu

Činí tak přes závodní okruhy

Činí tak přes závodní okruhy

Vše, co dnes Praga nabízí, jsou čistokrevné závodní speciály

Vše, co dnes Praga nabízí, jsou čistokrevné závodní speciály

Prohlížet je všechny na jednom místě můžete ještě dnes (29. ledna)

Prohlížet je všechny na jednom místě můžete ještě dnes (29. ledna)

A také zítra, tedy v sobotu 30. ledna od deseti do osmi večer

A také zítra, tedy v sobotu 30. ledna od deseti do osmi večer

Praga R1, 210 koní, 220 Nm, 585 kg

Praga R1, 210 koní, 220 Nm, 585 kg

Praga R1, 210 koní, 220 Nm, 585 kg

Praga R1, 210 koní, 220 Nm, 585 kg

Praga R1, 210 koní, 220 Nm, 585 kg

Praga R1, 210 koní, 220 Nm, 585 kg

Praga R1, 210 koní, 220 Nm, 585 kg

Praga R1, 210 koní, 220 Nm, 585 kg

Praga R1S, 235 koní, 230 Nm, 592 kg

Praga R1S, 235 koní, 230 Nm, 592 kg

Praga R1S, 235 koní, 230 Nm, 592 kg

Praga R1S, 235 koní, 230 Nm, 592 kg

Praga R1S, 235 koní, 230 Nm, 592 kg

Praga R1S, 235 koní, 230 Nm, 592 kg

Praga R1S, 235 koní, 230 Nm, 592 kg

Praga R1S, 235 koní, 230 Nm, 592 kg

Praga R1S, 235 koní, 230 Nm, 592 kg

Praga R1S, 235 koní, 230 Nm, 592 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R1T, 330 k, 330 Nm, 625 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R4S, 530 k, 400 Nm, 790 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

Praga R1R, 390 k, 530 Nm, 670 kg

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

V rámci dnů otevřených dveří lze nahlédnout také do servisu

Zajímavou novinkou je také zcela nová válcová zkušebna pro měření výkonu

Zajímavou novinkou je také zcela nová válcová zkušebna pro měření výkonu

Zprovozněna byla teprve nedávno

Zprovozněna byla teprve nedávno

Po stránce vybavení by mělo jít o jednu z nejmodernějších zkušeben v ČR

Po stránce vybavení by mělo jít o jednu z nejmodernějších zkušeben v ČR

Praga se postupně vrací do běžného provozu
Činí tak přes závodní okruhy
Vše, co dnes Praga nabízí, jsou čistokrevné závodní speciály
Prohlížet je všechny na jednom místě můžete ještě dnes (29. ledna)
53
Fotogalerie

Fotogalerie: Praga vystavila na pražském Chodově všechny modely

Na pražském Chodově vystavuje Praga všechny své modely. Pokud si chcete prohlédnout tyto závodní speciály zblízka, máte možnost tak učinit ještě dnes nebo zítra.

V showroomu společnosti AutoTechnologii jsou dnes a zítra k vidění všechny speciály značky Praga. Kdybyste váhali nad návštěvou, níže najdete menší fotogalerii, která zachycuje v podstatě vše, co je k vidění. Popravdě řečeno, už pouze pohled na tato závodní auta vyskládaná vedle sebe stojí za to.

Praga zde ukazuje vše od modelu R4S, který novodobou éru této značky odstartoval. Nechybí ani R1S, R1T nebo R1. Hlavním tahákem je ovšem modrá R1R, která má jako jediná z vystavených exemplářů homologaci pro silniční provoz. Vystavený kus je předsériový prototyp, sériová výroba začne ještě letos. Nevznikne ale více než 68 exemplářů.

Prozatím je tento projekt ve fázi „lákání zákazníků“ a zájem údajně existuje. Ideálem by bylo, kdyby se podařilo všechny plánované kusy prodat ještě před startem výroby. Základní cena jednoho takového stroje je 198 000 eur. Tato suma je ale pouze orientační, protože zákazníci budou moci dále naspecifikovat řadu různých věcí, což se samozřejmě odrazí i na konečné částce.

A odrazí se to i na době dodání. Samotná montáž základního automobilu zabere zhruba čtyři až pět týdnů. Pokud budete patřit mezi první zákazníky, pak byste se měli svého exempláře dočkat v září letošního roku. 

Na pražském Chodově v showroomu AutoTechnologi budou dny otevřených dveří probíhat dnes do deseti hodin večer, zítra bude otevřeno od deseti ráno do osmi večer. 

_DSC0516.jpg_DSC0517.jpg_DSC0518.jpg_DSC0519.jpg_DSC0520.jpg_DSC0521.jpg_DSC0523.jpg_DSC0524.jpg_DSC0525.jpg_DSC0531.jpg_DSC0526.jpg_DSC0527.jpg_DSC0528.jpg_DSC0534.jpg_DSC0529.jpg_DSC0532.jpg_DSC0533.jpg_DSC0530.jpg_DSC0536.jpg_DSC0537.jpg_DSC0538.jpg_DSC0539.jpg_DSC0540.jpg_DSC0542.jpg_DSC0543.jpg_DSC0544.jpg_DSC0545.jpg_DSC0546.jpg_DSC0547.jpg_DSC0548.jpg_DSC0549.jpg_DSC0550.jpg_DSC0575.jpg_DSC0522.jpg_DSC0551.jpg_DSC0553.jpg_DSC0554.jpg_DSC0555.jpg_DSC0557.jpg_DSC0558.jpg_DSC0559.jpg_DSC0560.jpg_DSC0561.jpg_DSC0563.jpg_DSC0564.jpg_DSC0565.jpg_DSC0566.jpg_DSC0567.jpg_DSC0568.jpg_DSC0569.jpg_DSC0570.jpg_DSC0571.jpg_DSC0573.jpg

Doporučujeme

Články odjinud