Magazín Bloomberg měl interview se současným šéfem automobilky Bugatti Stephanem Winkelmannem. Ten se v rozhovoru svěřil, že chystá rozšířit modelovou nabídku Bugatti o další model. Ach, kolikrát jsme už tohle slyšeli. Jen pro připomenutí uvedeme krátké shrnutí, jak to s tajemným modelem je.

Magazín Bloomberg měl interview se současným šéfem automobilky Bugatti Stephanem Winkelmannem. Ten se v rozhovoru svěřil, že chystá rozšířit modelovou nabídku Bugatti o další model. Ach, kolikrát jsme už tohle slyšeli. Jen pro připomenutí uvedeme krátké shrnutí, jak to s tajemným modelem je.

Nejdříve odněkud přišlo prohlášení, že Bugatti postaví SUV, to však popřela samotná automobilka. Poté sama prohlásila, že když už, tak to nebude SUV v pravém slova smyslu. Vůz by stál na samostatné platformě, vyvinuté v domácím Molsheimu. 

Nejdříve odněkud přišlo prohlášení, že Bugatti postaví SUV, to však popřela samotná automobilka. Poté sama prohlásila, že když už, tak to nebude SUV v pravém slova smyslu. Vůz by stál na samostatné platformě, vyvinuté v domácím Molsheimu. 

V jednom rozhovoru pak padlo z úst vedoucího automobilky toto:  „Přestože se objevují spekulace a dnešní doba takovým vozům jednoduše přeje, od Bugatti žádné SUV nečekejte. SUV se nehodí jak k samotné značce, tak k její historii“ .

V jednom rozhovoru pak padlo z úst vedoucího automobilky toto: „Přestože se objevují spekulace a dnešní doba takovým vozům jednoduše přeje, od Bugatti žádné SUV nečekejte. SUV se nehodí jak k samotné značce, tak k její historii“.

Nyní se má situace takto: Winkelman potvrdil magazínu Bloomberg, že o novém modelu momentálně jedná s mateřským Volkswagenem. Pokud má totiž někdy spatřit světlo světa, bude potřebovat pomoc. Finanční. Bugatti bylo totiž dlouhou dobu neprofitující automobilkou.

Nyní se má situace takto: Winkelman potvrdil magazínu Bloomberg, že o novém modelu momentálně jedná s mateřským Volkswagenem. Pokud má totiž někdy spatřit světlo světa, bude potřebovat pomoc. Finanční. Bugatti bylo totiž dlouhou dobu neprofitující automobilkou.

Proslýchalo se, že v dobách  uvedení Veyronu  prodělávala automobilka na každém prodaném voze zhruba 140 milionů korun. Nyní se však automobilka konečně dostala do plusu a dá se tak reálně uvažovat a rozšíření modelového portfolia. Stejně ale nemá peněz na rozdávání.

Proslýchalo se, že v dobách uvedení Veyronu prodělávala automobilka na každém prodaném voze zhruba 140 milionů korun. Nyní se však automobilka konečně dostala do plusu a dá se tak reálně uvažovat a rozšíření modelového portfolia. Stejně ale nemá peněz na rozdávání.

Nadcházející model by měl být čtyřdveřový elektrický grand tourer či crossover. Bugatti už i ví, kolik za takový vůz bude chtít. Cena by se měla pohybovat od půl milionu do milionu eur. Nyní však záleží na Volkswagenu. Pokud pomůže s vývojem a financováním, nový model Bugatti se začne připravovat.

Nadcházející model by měl být čtyřdveřový elektrický grand tourer či crossover. Bugatti už i ví, kolik za takový vůz bude chtít. Cena by se měla pohybovat od půl milionu do milionu eur. Nyní však záleží na Volkswagenu. Pokud pomůže s vývojem a financováním, nový model Bugatti se začne připravovat.

Mansory Centuria Mansory

Mansory Centuria | Mansory

Mansory Centuria Mansory

Mansory Centuria | Mansory

Mansory Centuria Mansory

Mansory Centuria | Mansory

 Bugatti

| Bugatti

 Bugatti

| Bugatti

Nejdříve odněkud přišlo prohlášení, že Bugatti postaví SUV, to však popřela samotná automobilka. Poté sama prohlásila, že když už, tak to nebude SUV v pravém slova smyslu. Vůz by stál na samostatné platformě, vyvinuté v domácím Molsheimu. 
V jednom rozhovoru pak padlo z úst vedoucího automobilky toto:  „Přestože se objevují spekulace a dnešní doba takovým vozům jednoduše přeje, od Bugatti žádné SUV nečekejte. SUV se nehodí jak k samotné značce, tak k její historii“ .
Nyní se má situace takto: Winkelman potvrdil magazínu Bloomberg, že o novém modelu momentálně jedná s mateřským Volkswagenem. Pokud má totiž někdy spatřit světlo světa, bude potřebovat pomoc. Finanční. Bugatti bylo totiž dlouhou dobu neprofitující automobilkou.
Proslýchalo se, že v dobách  uvedení Veyronu  prodělávala automobilka na každém prodaném voze zhruba 140 milionů korun. Nyní se však automobilka konečně dostala do plusu a dá se tak reálně uvažovat a rozšíření modelového portfolia. Stejně ale nemá peněz na rozdávání.
13
Fotogalerie

Elektrický crossover Bugatti čeká na zelenou. Klíč k sériové výrobě drží Volkswagen

Představu by automobilka Bugatti měla. Nyní však musí dospět k samotné realizaci, která je zatím v nedohlednu.

Magazín Bloomberg měl interview se současným šéfem automobilky Bugatti Stephanem Winkelmannem. Ten se v rozhovoru svěřil, že chystá rozšířit modelovou nabídku Bugatti o další model. Ach, kolikrát jsme už tohle slyšeli. Jen pro připomenutí uvedeme krátké shrnutí, jak to s tajemným modelem je.

Nejdříve odněkud přišlo prohlášení, že Bugatti postaví SUV, to však popřela samotná automobilka. Poté sama prohlásila, že když už, tak to nebude SUV v pravém slova smyslu. Vůz by stál na samostatné platformě, vyvinuté v domácím Molsheimu. 

V jednom rozhovoru pak padlo z úst vedoucího automobilky toto: „Přestože se objevují spekulace a dnešní doba takovým vozům jednoduše přeje, od Bugatti žádné SUV nečekejte. SUV se nehodí jak k samotné značce, tak k její historii“.

Nyní se má situace takto: Winkelman potvrdil magazínu Bloomberg, že o novém modelu momentálně jedná s mateřským Volkswagenem. Pokud má totiž vůz někdy spatřit světlo světa, bude potřebovat pomoc. Finanční. Bugatti bylo totiž dlouhou dobu neprofitující automobilkou.

Proslýchalo se, že v dobách uvedení Veyronu prodělávala automobilka na každém prodaném voze zhruba 140 milionů korun. Nyní se však značka konečně dostala do plusu a dá se tak reálně uvažovat a rozšíření modelového portfolia. Stejně ale nemá peněz na rozdávání.

Nadcházející model by měl být čtyřdveřový elektrický grand tourer či crossover. Bugatti už i ví, kolik za takový vůz bude chtít. Cena by se měla pohybovat od půl milionu do milionu eur. Nyní však záleží na Volkswagenu. Pokud pomůže s vývojem a financováním, nový model Bugatti se začne připravovat.

Galerie doplněna o koncept Bugatti Galibier a Bugatti Chiron.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud