Koncern Chrysler učinil v posledních letech citelný pokrok v otázce vzhledu a kvality interiérů, zejména pak palubních desek svých nových modelů.
Je to vidět již na první pohled, ale jisté zlepšení úrovně interiérů nových vozů koncernu Chrysler potvrdilo také hodnocení magazínu Ward's Automotive, který letos v dubnu sestavil seznam deseti nejhezčích palubních desek u nových automobilů v USA. V tomto seznamu se objevily také interiéry vozů Chrysler 300 (alias Lancia Thema) a Dodge Dart.
Prostory pro posádku v nových vozech skupiny Chrysler se dočkaly ocenění také od magazínu Ward's Automotive
A palubní desky se probíraly také na interních seminářích pro management Chrysler Group, jež probíhaly během tohoto týdnu v Michiganu. Na nich vystoupil také současný šéfdesignér koncernu Klaus Busse, jenž byl na své místo svého času delegován koncernem Daimler, ale setrval na něm i poté, co se Němci Chrysleru zbavili.
Klaus Busse připomněl, že hrozící bankrot v roce 2009, z nějž nakonec Chrysler Group zachránil koncern Fiat, sehrál pozitivní úlohu ve vzhledu interiérů vozů z portfolia Chrysler LLC. Po aplikaci kapitálu Fiatu se zbylí zaměstnanci Chrysleru semknuli ve společném cíli, navíc dostali k dispozici dostatek peněz a tvůrčí svobody.
Interiérům nových vozů skupiny Chrysler nelze upřít dojem elegance a rozmanitosti
Zatímco interiéry tehdejší doby Busse přirovnal k „levnému plastu stříkací pistole z Číny“, třeba o novém modelu Dodge Dart hovořil jako o voze s palubní deskou „s duší“. Za příklad Busse použil také rádia: „Zvykli jsme si vložit doprostřed palubní desky cihlu a zbytek dostylizovali podle ní. Nyní sedí designéři, konstruktéři i dodavatelé ve stejné místnosti a pracují společně.“