Jaguar Classic při výrobě využívá původní technické nákresy i moderní CAD nástroje, výroba však probíhá ručně a stejnými metodami, jako kdysi. Zdroj: Jaguar Classic

Jaguar Classic při výrobě využívá původní technické nákresy i moderní CAD nástroje, výroba však probíhá ručně a stejnými metodami, jako kdysi. | Zdroj: Jaguar Classic

V Coventry byl dokončen první kousek Jaguaru C-Type ve specifikaci, která zvítězila na závodech sportovních vozů v Remeši přesně před sedmdesáti lety. Zdroj: Jaguar Classic

V Coventry byl dokončen první kousek Jaguaru C-Type ve specifikaci, která zvítězila na závodech sportovních vozů v Remeši přesně před sedmdesáti lety. | Zdroj: Jaguar Classic

Vůz má světle zelenou kapotáž a semišové zelené sedačky – zákazníci si mohou vybrat celkem z dvanácti odstínů karoserie a osmi vzorů čalounění. Zdroj: Jaguar Classic

Vůz má světle zelenou kapotáž a semišové zelené sedačky – zákazníci si mohou vybrat celkem z dvanácti odstínů karoserie a osmi vzorů čalounění. | Zdroj: Jaguar Classic

Všechny novodobé C-Typy jsou postaveny ve specifikaci továrního týmu pro rok 1953 a mají kotoučové brzdy, které kdysi prosadil slavný jezdec Stirling Moss. Zdroj: Jaguar Classic

Všechny novodobé C-Typy jsou postaveny ve specifikaci továrního týmu pro rok 1953 a mají kotoučové brzdy, které kdysi prosadil slavný jezdec Stirling Moss. | Zdroj: Jaguar Classic

Ty se osvědčily právě na závodech v Remeši a podílely se na vítězství tohoto modelu v Le Mans v roce 1953. Zdroj: Jaguar Classic

Ty se osvědčily právě na závodech v Remeši a podílely se na vítězství tohoto modelu v Le Mans v roce 1953. | Zdroj: Jaguar Classic

Continuation má Jaguar i konfigurátor, v němž je možné kvůli autenticitě výsledku vybírat pouze barvu laku, čalounění sedaček, bílé kruhy na startovní číslo a zda chcete na příď znak automobilky či nikoliv. Zdroj: Jaguar Classic

Continuation má Jaguar i konfigurátor, v němž je možné kvůli autenticitě výsledku vybírat pouze barvu laku, čalounění sedaček, bílé kruhy na startovní číslo a zda chcete na příď znak automobilky či nikoliv. | Zdroj: Jaguar Classic

Před předáním zákazníkovi absolvoval C-Type čtyřsetkilometrovou zkušební jízdu. Zdroj: Jaguar Classic

Před předáním zákazníkovi absolvoval C-Type čtyřsetkilometrovou zkušební jízdu. | Zdroj: Jaguar Classic

Jaguar C-Type Continuation  Zdroj: Jaguar Classic

Jaguar C-Type Continuation  | Zdroj: Jaguar Classic

Jaguar C-Type Continuation  Zdroj: Jaguar Classic

Jaguar C-Type Continuation  | Zdroj: Jaguar Classic

Jaguar C-Type Continuation  Zdroj: Jaguar Classic

Jaguar C-Type Continuation  | Zdroj: Jaguar Classic

V Coventry byl dokončen první kousek Jaguaru C-Type ve specifikaci, která zvítězila na závodech sportovních vozů v Remeši přesně před sedmdesáti lety. Zdroj: Jaguar Classic
Vůz má světle zelenou kapotáž a semišové zelené sedačky – zákazníci si mohou vybrat celkem z dvanácti odstínů karoserie a osmi vzorů čalounění. Zdroj: Jaguar Classic
Všechny novodobé C-Typy jsou postaveny ve specifikaci továrního týmu pro rok 1953 a mají kotoučové brzdy, které kdysi prosadil slavný jezdec Stirling Moss. Zdroj: Jaguar Classic
Ty se osvědčily právě na závodech v Remeši a podílely se na vítězství tohoto modelu v Le Mans v roce 1953. Zdroj: Jaguar Classic
10
Fotogalerie

První nový Jaguar C-Type Continuation je hotov. Jeho výroba trvala 3000 hodin

Stavba limitované série klasických modelů Jaguaru je v plném proudu. Svůj vlastní si můžete v konfigurátoru poskládat i vy.

Hotovo, může jít k zákazníkovi, hlásí Jaguar Classic. V Coventry byl dokončen první kousek Jaguaru C-Type ve specifikaci, která zvítězila na závodech sportovních vozů v Remeši přesně před sedmdesáti lety. Vůz má světle zelenou kapotáž a semišové zelené sedačky – zákazníci si mohou vybrat celkem z dvanácti odstínů karoserie a osmi vzorů čalounění. Při výrobě využívá divize veteránů původní technické nákresy i moderní CAD nástroje, výroba však probíhá ručně a stejnými metodami, jako kdysi.

I proto jsou vozy z řady Continuation schváleny pro účast na historických akcích pod hlavičkou Mezinárodní automobilové federace. Všechny novodobé C-Typy jsou postaveny ve specifikaci továrního týmu pro rok 1953 a mají kotoučové brzdy, které kdysi prosadil slavný jezdec Stirling Moss. Ty se osvědčily právě na závodech v Remeši a podílely se na vítězství tohoto modelu v Le Mans v roce 1953.

Pro C-Type Continuation má Jaguar i konfigurátor (classicvisualiser.jaguar.com), v němž je možné kvůli autenticitě výsledku vybírat pouze barvu laku, čalounění sedaček, bílé kruhy na startovní číslo a zda chcete na příď znak automobilky či nikoliv.

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Doporučujeme

Články odjinud