Německý úpravce Novitec je sice nejčastěji spojován s výrazně a hlasitě upravenými vozy Ferrari nebo Lamborghini, tentokrát se však rozhodl decentně vylepšit i zcela tichou Teslu Model 3. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Německý úpravce Novitec je sice nejčastěji spojován s výrazně a hlasitě upravenými vozy Ferrari nebo Lamborghini, tentokrát se však rozhodl decentně vylepšit i zcela tichou Teslu Model 3. | Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Komu by se totiž zdál vzhled elektromobilu obyčejný a bez větších emocí, tomu nyní Novitec nabízí balíček karbonových dílů a dalších maličkostí. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Komu by se totiž zdál vzhled elektromobilu obyčejný a bez větších emocí, tomu nyní Novitec nabízí balíček karbonových dílů a dalších maličkostí. | Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Na přídi Modelu 3 se tedy objevuje karbonový splitter, který opticky snižuje čumák Tesly k zemi, zatímco podle Novitecu rovněž redukuje vztlak pod přední nápravou při vysokých rychlostech a zlepšuje tak stabilitu vozu. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Na přídi Modelu 3 se tedy objevuje karbonový splitter, který opticky snižuje čumák Tesly k zemi, zatímco podle Novitecu rovněž redukuje vztlak pod přední nápravou při vysokých rychlostech a zlepšuje tak stabilitu vozu. | Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Na bocích najdete nástavce prahů a záď je možné doplnit o karbonový difuzor nebo malé křidélko opět z uhlíkových vláken. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Na bocích najdete nástavce prahů a záď je možné doplnit o karbonový difuzor nebo malé křidélko opět z uhlíkových vláken. | Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Ve výsledku tak vypadá Model 3 od Novitecu spíše jako tovární dále přiostřená verze Modelu 3 – pokud by se tedy touto cestou kalifornský výrobce rozhodl vydat. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Ve výsledku tak vypadá Model 3 od Novitecu spíše jako tovární dále přiostřená verze Modelu 3 – pokud by se tedy touto cestou kalifornský výrobce rozhodl vydat. | Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

A jak se říká, „kola dělají auto“, tudíž zbytek podtrhují 21palcové kované disky značky Vossen, jejichž design má pomoci s uchlazením brzdové soustavy. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

A jak se říká, „kola dělají auto“, tudíž zbytek podtrhují 21palcové kované disky značky Vossen, jejichž design má pomoci s uchlazením brzdové soustavy. | Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Výhodou nových kol je i nižší neodpružená hmotnost, takže má Model 3 nabídnout ještě pohotovější reakce v zatáčkách, nehledě na „lepivější“ sadu pneumatik Continental. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Výhodou nových kol je i nižší neodpružená hmotnost, takže má Model 3 nabídnout ještě pohotovější reakce v zatáčkách, nehledě na „lepivější“ sadu pneumatik Continental. | Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Stabilitu dále posunují k lepšímu i sportovní pružiny na podvozku nebo kompletní set pružin a nastavitelných tlumičů od KW, snižující světlou výšku elektromobilu až o 40 mm. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Stabilitu dále posunují k lepšímu i sportovní pružiny na podvozku nebo kompletní set pružin a nastavitelných tlumičů od KW, snižující světlou výšku elektromobilu až o 40 mm. | Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Pro interiér Modelu 3 nabízí Novitec doplňkové čalounění kůží či Alcantarou v řadě odstínu nebo nové obložení palubní desky, jak jinak, karbonem. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Pro interiér Modelu 3 nabízí Novitec doplňkové čalounění kůží či Alcantarou v řadě odstínu nebo nové obložení palubní desky, jak jinak, karbonem. | Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Po technické stránce se však Němci do úpravy více nepustili, elektrické ústrojí  nejlevnějšího elektromobilu Tesly  tedy zůstává beze změn. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Po technické stránce se však Němci do úpravy více nepustili, elektrické ústrojí nejlevnějšího elektromobilu Tesly tedy zůstává beze změn. | Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec

Novitec Tesla Model 3 | Zdroj: Novitec

Komu by se totiž zdál vzhled elektromobilu obyčejný a bez větších emocí, tomu nyní Novitec nabízí balíček karbonových dílů a dalších maličkostí. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec
Na přídi Modelu 3 se tedy objevuje karbonový splitter, který opticky snižuje čumák Tesly k zemi, zatímco podle Novitecu rovněž redukuje vztlak pod přední nápravou při vysokých rychlostech a zlepšuje tak stabilitu vozu. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec
Na bocích najdete nástavce prahů a záď je možné doplnit o karbonový difuzor nebo malé křidélko opět z uhlíkových vláken. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec
Ve výsledku tak vypadá Model 3 od Novitecu spíše jako tovární dále přiostřená verze Modelu 3 – pokud by se tedy touto cestou kalifornský výrobce rozhodl vydat. | Novitec Tesla Model 3 Zdroj: Novitec
14
Fotogalerie

Připadá vám Tesla Model 3 nedotažená a fádní? Němci našli řešení díky karbonu

Zdá se vám design a zpracování karoserie Tesly Model 3 jaksi fádní a nedotažené? Úpravce Novitec má pro vás řešení.

Německý úpravce Novitec je sice nejčastěji spojován s výrazně a hlasitě upravenými vozy Ferrari nebo Lamborghini, tentokrát se však rozhodl decentně vylepšit i zcela tichou Teslu Model 3. Komu by se totiž zdál vzhled elektromobilu obyčejný a bez větších emocí, tomu nyní Novitec nabízí balíček karbonových dílů a dalších maličkostí.

Na přídi Modelu 3 se tedy objevuje karbonový splitter, který opticky snižuje čumák Tesly k zemi, zatímco podle Novitecu rovněž redukuje vztlak pod přední nápravou při vysokých rychlostech a zlepšuje tak stabilitu vozu. Na bocích najdete nástavce prahů a záď je možné doplnit o karbonový difuzor nebo malé křidélko opět z uhlíkových vláken.

Ve výsledku tak vypadá Model 3 od Novitecu spíše jako tovární dále přiostřená verze Modelu 3 – pokud by se tedy touto cestou kalifornský výrobce rozhodl vydat. A jak se říká, „kola dělají auto“, tudíž zbytek podtrhují 21palcové kované disky značky Vossen, jejichž design má pomoci s uchlazením brzdové soustavy.

Výhodou nových kol je i nižší neodpružená hmotnost, takže má Model 3 nabídnout ještě pohotovější reakce v zatáčkách, nehledě na „lepivější“ sadu pneumatik Continental. Stabilitu dále posunují k lepšímu i sportovní pružiny na podvozku nebo kompletní set pružin a nastavitelných tlumičů od KW, snižující světlou výšku elektromobilu až o 40 mm.

Pro interiér Modelu 3 nabízí Novitec doplňkové čalounění kůží či Alcantarou v řadě odstínu nebo nové obložení palubní desky, jak jinak, karbonem. Po technické stránce se však Němci do úpravy více nepustili, elektrické ústrojí nejlevnějšího elektromobilu Tesly tedy zůstává beze změn.

Tesla

Tesla Motors je společnost z kalifornského Silicon Valley, která se specializuje výhradně na výrobu elektromobilů.

Kromě vlastních modelů Tesla spolupracuje na vývoji automobilů s elektrickým pohonem také s jinými automobilkami a firmami.

Tesla Model S • Tesla Model 3 • Tesla Model X • Tesla Model Y • Tesla Cybertruck

Doporučujeme

Články odjinud