Zákazníci australského Hyundaie nyní můžou žádat pod kapotu Santa Fe šestiválec s výkonem 206 kW (280 koní) a s točivým momentem 336 N.m. Motor je spárovaný s 8stupňovou automatickou převodovkou a není možné jej objednat s pohonem všech kol.

Zákazníci australského Hyundaie nyní můžou žádat pod kapotu Santa Fe šestiválec s výkonem 206 kW (280 koní) a s točivým momentem 336 N.m. Motor je spárovaný s 8stupňovou automatickou převodovkou a není možné jej objednat s pohonem všech kol.

Tento agregát v nabídce nahrazuje dosavadní čtyřválec 2,4 litru, který se s pohonem všech čtyř kol nabízel. Na druhou stranu se ale za silnější agregát nic nepřiplácí, cena zůstává stejná. Zájemci o pohon všech kol se můžou pořád spolehnout na turbodiesel 2,2 litru o výkonu 200 koní.

Tento agregát v nabídce nahrazuje dosavadní čtyřválec 2,4 litru, který se s pohonem všech čtyř kol nabízel. Na druhou stranu se ale za silnější agregát nic nepřiplácí, cena zůstává stejná. Zájemci o pohon všech kol se můžou pořád spolehnout na turbodiesel 2,2 litru o výkonu 200 koní.

To na našem trhu si Santa Fe bez čtyřkolky ani nekoupíte. Dostanete ji k oběma naftovým motorizacím (2,0 CRDi a 2,2 CRDi), ale i k benzínovému čtyřválci 2,4 litru. Jak je vidět, ani s šestiválcem nemá Santa Fe problém, ale tady by se podle všeho neuchytil.

To na našem trhu si Santa Fe bez čtyřkolky ani nekoupíte. Dostanete ji k oběma naftovým motorizacím (2,0 CRDi a 2,2 CRDi), ale i k benzínovému čtyřválci 2,4 litru. Jak je vidět, ani s šestiválcem nemá Santa Fe problém, ale tady by se podle všeho neuchytil.

Takový motor se totiž kupuje jen v internetových diskuzích a v hospodách. Hyundai moc dobře ví, proč zde tento motor nenabízí. Benzínového čtyřválce se za poslední dva roky prodalo pouze sedm kusů, což je oproti naftové motorizaci opravdu nepatrný drobek. Status šestiválce by toho nejspíš moc nezměnil.

Takový motor se totiž kupuje jen v internetových diskuzích a v hospodách. Hyundai moc dobře ví, proč zde tento motor nenabízí. Benzínového čtyřválce se za poslední dva roky prodalo pouze sedm kusů, což je oproti naftové motorizaci opravdu nepatrný drobek. Status šestiválce by toho nejspíš moc nezměnil.

Tento agregát v nabídce nahrazuje dosavadní čtyřválec 2,4 litru, který se s pohonem všech čtyř kol nabízel. Na druhou stranu se ale za silnější agregát nic nepřiplácí, cena zůstává stejná. Zájemci o pohon všech kol se můžou pořád spolehnout na turbodiesel 2,2 litru o výkonu 200 koní.
To na našem trhu si Santa Fe bez čtyřkolky ani nekoupíte. Dostanete ji k oběma naftovým motorizacím (2,0 CRDi a 2,2 CRDi), ale i k benzínovému čtyřválci 2,4 litru. Jak je vidět, ani s šestiválcem nemá Santa Fe problém, ale tady by se podle všeho neuchytil.
Takový motor se totiž kupuje jen v internetových diskuzích a v hospodách. Hyundai moc dobře ví, proč zde tento motor nenabízí. Benzínového čtyřválce se za poslední dva roky prodalo pouze sedm kusů, což je oproti naftové motorizaci opravdu nepatrný drobek. Status šestiválce by toho nejspíš moc nezměnil.
7
Fotogalerie

Hyundai Santa Fe dostal motor, který by řada Čechů chtěla. Nikdo by si ho ale nekoupil

Australské zastoupení automobilky Hyundai rozšiřuje motorovou nabídku SUV Santa Fe o zážehový šestiválec.

Zákazníci australského Hyundaie nyní můžou žádat pod kapotu Santa Fe šestiválec s výkonem 206 kW (280 koní) a s točivým momentem 336 N.m. Motor je spárovaný s 8stupňovou automatickou převodovkou a není možné jej objednat s pohonem všech kol.

Tento agregát v nabídce nahrazuje dosavadní čtyřválec 2,4 litru, který se s pohonem všech čtyř kol nabízel. Na druhou stranu se ale za silnější agregát nic nepřiplácí, cena zůstává stejná. Zájemci o pohon všech kol se můžou pořád spolehnout na turbodiesel 2,2 litru o výkonu 200 koní.

To na našem trhu si Santa Fe bez čtyřkolky ani nekoupíte. Dostanete ji k oběma naftovým motorizacím (2,0 CRDi a 2,2 CRDi), ale i k benzínovému čtyřválci 2,4 litru. Jak je vidět, ani s šestiválcem nemá Santa Fe problém, ale tady by se podle všeho neuchytil.

Takový motor se totiž kupuje jen v internetových diskuzích a v hospodách. Hyundai moc dobře ví, proč zde tento motor nenabízí. Benzinového čtyřválce se za poslední dva roky prodalo pouze sedm kusů, což je oproti naftové motorizaci opravdu nepatrný drobek. Status šestiválce by toho nejspíš moc nezměnil.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud