Moderní nástupce ikonického busíku T1 bude mít premiéru 9. března. Tajemství má už nyní velmi málo, takto vypadá odhad jeho designu.
Místo hipíků hipsteři, místo plochého čtyřválce elektromotor – alespoň na správném místě, tedy vzadu u základní verze. Zatím poslední doplněk čistě elektrické řady ID. už nabral velmi konkrétní obrysy, které do odhadu sériové podoby převedli kolegové z webu kolesa.ru.
Po stránce designu se nebude striktně držet své konceptuální formy s jednolitou přídí, která přímo odkazuje na T1, místo ní dostane příď dělenou diodovým pásem mezi předními světly. Ta budou více odpovídat sourozencům z řady ID. svou grafikou i velikostí.
Podobně jako u nového Multivanu T7 se i u elektrického mikrobusu počítá s dvoubarevným lakováním karoserie. Oba vozy budou také vznikat v továrně v Hannoveru. ID.Buzz bude stejně jako ostatní modely ID stát na platformě MEB, což nenechává téměř žádný prostor pro překvapení po stránce pohonu.
Základní provedení bude poháněno jedním elektromotorem na zadní nápravě, počítat se dá s výkonem 109 kW či 125 kW pro verzi s 55kWh baterií a až 110kW nabíjením. Verzi s 82kWh baterií bude možné dobíjet výkonem až 125 kW, její zadní elektromotor bude mít výkon 150 kW. Vrcholná provedení dostanou další elektromotor pro přední kola, celkem by tak měla nabídnout až 220 kW.