I během pandemie a uzavření doma se dají točit reklamy na auta. Třeba s malými autíčky, jak ukazuje škodovka.
Tři malá autíčka, tři kreativní režiséři a pár nezbytných rekvizit. Škoda vzala omezení pohybu během pandemie koronaviru do svých rukou a rozhodla se ho využít jako palivo pro netradiční reklamní spoty. Režiséři využili ve svých videích vlastní gauč, stůl i rodinu. Nebo dokonce chrta.
Steffen Haars točil na digitální kameru, Johan Kramer na osmimilimetrový film a studio From Form použilo techniku stop-motion. Všechny reklamy vznikaly pouze v pár lidech, kdy štábem na place byli rodinní příslušníci režisérů nebo blízcí přátelé. Na velký catering, filmové studio a masivní rozpočet zapomeňte.
Téma home-office, tedy práce z domova použil ve svém vtipném spotu Haars. Jak to vypadá, od práce na počítači totiž dokáže rozptýlit i pouhá zmenšenina Kodiaqu. A výsledky mohou být doslova výbušné.
Video Johana Kramera pak spoléhá na old-school styl natáčení s osmimilimetrovým filmem, jeho následným vyvoláním... a agresivně nazvučeným Karoqem, který dělá brajgl po domě, že se i pes diví. Pár režisérů Jurjen Versteeg a Ashley Govers se pak rozhodl natočit automobilovou honičku, avšak v jiném smyslu, než byste čekali.