Italský výrobce motocyklů Ducati představil v prostorách sídla Casa Maria Luigia (kousek od Modeny) elektrickou novinku, závodní motocykl V21L pro příští sezónu šampionátu MotoE. Zdroj: Ducati Media

Italský výrobce motocyklů Ducati představil v prostorách sídla Casa Maria Luigia (kousek od Modeny) elektrickou novinku, závodní motocykl V21L pro příští sezónu šampionátu MotoE. | Zdroj: Ducati Media

Doposud se používaly motocykly značky Energica Ego, Ducati je náhradou. Karbonové základy motocyklu jsou na mnoha místech přiznané, ale nechybí ani částečná kapotáž s typickým černo-červeným zbarvením. Zdroj: Ducati Media

Doposud se používaly motocykly značky Energica Ego, Ducati je náhradou. Karbonové základy motocyklu jsou na mnoha místech přiznané, ale nechybí ani částečná kapotáž s typickým černo-červeným zbarvením. | Zdroj: Ducati Media

V útrobách stroje je akumulátor o kapacitě 18 kWh, který sám o sobě váží 110 kilogramů. Zdroj: Ducati Media

V útrobách stroje je akumulátor o kapacitě 18 kWh, který sám o sobě váží 110 kilogramů. | Zdroj: Ducati Media

Celý motocykl pak váží 225 kilogramů. Jen pro srovnání uvedeme, že suchá hmotnost motocyklu Ducati pro  MotoGP  činí 157 kilogramů, nicméně oproti předchozím Energica Ego jde o úsporu několika desítek kilogramů (jejich hmotnost se pohybovala od 258 do 280 kg). Zdroj: Ducati Media

Celý motocykl pak váží 225 kilogramů. Jen pro srovnání uvedeme, že suchá hmotnost motocyklu Ducati pro MotoGP činí 157 kilogramů, nicméně oproti předchozím Energica Ego jde o úsporu několika desítek kilogramů (jejich hmotnost se pohybovala od 258 do 280 kg). | Zdroj: Ducati Media

Při plném nasazení má akumulátor vydržet na sedm kol. Elektromotor je pak schopný vyprodukovat výkon 110 kW (150 koní). Předchozí motocykly byly o 10 kW výkonnější. Na okruhu Mugello byl ale motocykl schopný překonat rychlost 275 km/h. Zdroj: Ducati Media

Při plném nasazení má akumulátor vydržet na sedm kol. Elektromotor je pak schopný vyprodukovat výkon 110 kW (150 koní). Předchozí motocykly byly o 10 kW výkonnější. Na okruhu Mugello byl ale motocykl schopný překonat rychlost 275 km/h. | Zdroj: Ducati Media

Dřívější maximálka činila 270 km/h. Ducati V21L používá vidlice Öhlins a brzdy Brembo. Ducati si pochvaluje svůj dvojitý okruh chlazení, díky čemuž není potřeba motocykl dochlazovat po příjezdu trati a rovnou ho nabíjet. Z 0 na 80 % se dostane za 45 minut. Zdroj: Ducati Media

Dřívější maximálka činila 270 km/h. Ducati V21L používá vidlice Öhlins a brzdy Brembo. Ducati si pochvaluje svůj dvojitý okruh chlazení, díky čemuž není potřeba motocykl dochlazovat po příjezdu trati a rovnou ho nabíjet. Z 0 na 80 % se dostane za 45 minut. | Zdroj: Ducati Media

 Zdroj: Ducati Media

| Zdroj: Ducati Media

 Zdroj: Ducati Media

| Zdroj: Ducati Media

 Zdroj: Ducati Media

| Zdroj: Ducati Media

Doposud se používaly motocykly značky Energica Ego, Ducati je náhradou. Karbonové základy motocyklu jsou na mnoha místech přiznané, ale nechybí ani částečná kapotáž s typickým černo-červeným zbarvením. Zdroj: Ducati Media
V útrobách stroje je akumulátor o kapacitě 18 kWh, který sám o sobě váží 110 kilogramů. Zdroj: Ducati Media
Celý motocykl pak váží 225 kilogramů. Jen pro srovnání uvedeme, že suchá hmotnost motocyklu Ducati pro  MotoGP  činí 157 kilogramů, nicméně oproti předchozím Energica Ego jde o úsporu několika desítek kilogramů (jejich hmotnost se pohybovala od 258 do 280 kg). Zdroj: Ducati Media
Při plném nasazení má akumulátor vydržet na sedm kol. Elektromotor je pak schopný vyprodukovat výkon 110 kW (150 koní). Předchozí motocykly byly o 10 kW výkonnější. Na okruhu Mugello byl ale motocykl schopný překonat rychlost 275 km/h. Zdroj: Ducati Media
9
Fotogalerie

Ducati představuje stroj na MotoE. Má 150 koní na 225 kg. Před nabitím se nemusí dochlazovat

Ducati se stane v příštím ročníku MotoE náhradou za motocykly Energica Ego. Je lehčí, ale zase o něco slabší.

Italský výrobce motocyklů Ducati představil v prostorách sídla Casa Maria Luigia (kousek od Modeny) elektrickou novinku, závodní motocykl V21L pro příští sezónu šampionátu MotoE. Doposud se používaly motocykly značky Energica Ego, Ducati je náhradou. Karbonové základy motocyklu jsou na mnoha místech přiznané, ale nechybí ani částečná kapotáž s typickým černo-červeným zbarvením.

V útrobách stroje je akumulátor o kapacitě 18 kWh, který sám o sobě váží 110 kilogramů. Celý motocykl pak váží 225 kilogramů. Jen pro srovnání uvedeme, že suchá hmotnost motocyklu Ducati pro MotoGP činí 157 kilogramů, nicméně oproti předchozím Energica Ego jde o úsporu několika desítek kilogramů (jejich hmotnost se pohybovala od 258 do 280 kg).

Při plném nasazení má akumulátor vydržet na sedm kol. Elektromotor je pak schopný vyprodukovat výkon 110 kW (150 koní). Předchozí motocykly byly o 10 kW výkonnější. Na okruhu Mugello byl ale motocykl schopný překonat rychlost 275 km/h. Dřívější maximálka činila 270 km/h. Ducati V21L používá vidlice Öhlins a brzdy Brembo. Ducati si pochvaluje dvojitý okruh chlazení, díky čemuž není potřeba motocykl dochlazovat po příjezdu trati a rovnou ho nabíjet. Z 0 na 80 % se dostane za 45 minut.

Doporučujeme

Články odjinud