Volkswagen představuje základ s více zapuštěným logem, Seat si zase v případě modelu Cupra dolepuje do spodní části specifickou nálepku.

Volkswagen představuje základ s více zapuštěným logem, Seat si zase v případě modelu Cupra dolepuje do spodní části specifickou nálepku.

Tohle Volkswagen a Škoda neřeší, protože ve spodní části se kryty motorů neliší.

Tohle Volkswagen a Škoda neřeší, protože ve spodní části se kryty motorů neliší.

Tohle Volkswagen a Škoda neřeší, protože ve spodní části se kryty motorů neliší.

Tohle Volkswagen a Škoda neřeší, protože ve spodní části se kryty motorů neliší.

Kdyt motoru je stejný také u Volkswagenu Golf GTI, má jenom červeně zvýrazněný nápis TSI

Kdyt motoru je stejný také u Volkswagenu Golf GTI, má jenom červeně zvýrazněný nápis TSI

V jednom z videí sundávají logo Seatu z krytu motoru Leonu Cupra

V jednom z videí sundávají logo Seatu z krytu motoru Leonu Cupra

Nacházejí pod ním logo Volkswagenu

Nacházejí pod ním logo Volkswagenu

Tohle Volkswagen a Škoda neřeší, protože ve spodní části se kryty motorů neliší.
Tohle Volkswagen a Škoda neřeší, protože ve spodní části se kryty motorů neliší.
Kdyt motoru je stejný také u Volkswagenu Golf GTI, má jenom červeně zvýrazněný nápis TSI
V jednom z videí sundávají logo Seatu z krytu motoru Leonu Cupra
6
Fotogalerie

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

Napadlo vás někdy, co se skrývá pod logy na krytech motorů vozů Škoda nebo Seat? Video odhaluje očekávanou pravdu.

Po internetu se šíří video z Číny, ve kterém pracovník Škodovky strhává logo z krytu motoru Kodiaqu a pod ním nachází znak automobilky Volkswagen. Otázkou zůstává, jestli někdo čekal něco jiného, případně, jestli by vůbec napadlo někoho něco takového řešit, kdyby nebylo zmíněného videa.

Osobně moc nechápu, co je na celé věci tak fascinujícího, když vezmete v úvahu, jak velkou část prvků sdílejí vozy využívající modulární platformy. Nebývají to pouze motory, ale třeba i pedálová skupina, a teď si vezměte, jaká spousta dílů ani není na první pohled vidět.

S logy na krytech motorů je to každopádně pravda, což dokládá i naše srovnání v přiložené galerii. Díly jsou řešeny tak, aby bylo možné na ně dolepit potřebné prvky. Volkswagen představuje základ s více zapuštěným logem, Seat si zase v případě modelu Cupra dolepuje do spodní části specifickou nálepku. Tohle zase Volkswagen a Škoda neřeší, protože v těchto oblastech se kryty motorů neliší.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud