Jako zástupce poměrně mladého segmentu SUV, cílilo Yeti outdoorovým charakterem na mladší publikum, ale ve výsledku zaujalo skoro všechny věkové skupiny.

Jako zástupce poměrně mladého segmentu SUV, cílilo Yeti outdoorovým charakterem na mladší publikum, ale ve výsledku zaujalo skoro všechny věkové skupiny.

Yeti letos slaví malé jubileum, protože je to 15 let, co se v premiéře ukázal na autosalonu v Ženevě.

Yeti letos slaví malé jubileum, protože je to 15 let, co se v premiéře ukázal na autosalonu v Ženevě.

Yeti letos slaví malé jubileum, protože je to 15 let, co se v premiéře ukázal na autosalonu v Ženevě.
14
Fotogalerie

Škoda Yeti Champion: limitovaná edice pro náročné

Škoda Yeti získala pro letošek dva tituly Auto roku v České republice, a to si zaslouží oslavu. Tedy alespoň podle automobilky, která se rozhodla výhradně českým domácím zákazníkům nabídnout limitovanou edici tohoto vozu. Chlubit se bude neskromným označením Champion a od ostatních sériových provedení se bude lišit na první pohled. Tedy alespoň pokud budete sami chtít.

Yeti Champion vychází z výbavového stupně Ambition a vyznačovat se bude několika specifickými vzhledovými prvky. Výhradně Champion nabídne mj. optický paket v hliníkovém designu či nová sportovní sedadla v červeném nebo stříbrném provedení včetně bederní opěry. Oproti běžné verzi Ambition je výbava dále obohacena o interiér Sport, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací Climatronic, autorádio Swing s CD a MP3, 17" kola z lehké slitiny Annapurna v černo-stříbrném provedení a stříbrný střešní nosič. Image vozu podtrhují charakteristické prvky jako např.: kryty pedálů z ušlechtilé oceli, stříbrné kryty zrcátek, dekorativní lamely předního nárazníků, boční a zadní ochranné lišty vozu nebo tónování zadních skel - Sunset. Výhradně limitovaná edice Yeti Champion je nabízena v metalické barvě Tangerine Orange, na přání ale bude možné objednat jinou sériovou barvu z barevné škály vozů Škoda, a to bez příplatku.

Nabídku pohonných jednotek tvoří dva benzínové a tři dieselové motory s výkony od 77 do 125 kW, a zákazníkům je Champion k dispozici jak v provedení 4x4, tak i jako „dvoukolka”. Cena základního modelu Yeti Champion s benzinovým čtyřválcem 1,2 TSI/77 kW a šestistupňovou manuální převodovkou činí 508 800,- Kč. V červnu letošního roku se nabídka motorizací modelu Yeti rozšíří o benzinový motor 1,4 TSI/90 kW a dieselový agregát 2,0 TDI CR/103 kW 4x4 v kombinaci šestistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Limitovanou edici vozů Yeti Champion lze již nyní objednat u všech prodejců Škody v České republice, první dodávky lze očekávat během pár měsíců. Jak přesně je tato limitovaná edice limitovaná Škoda neuvádí, zřejmě dokud o ni někdo bude mít zájem...

Skoda Yeti Champion 01.jpg Skoda Yeti Champion 02.jpg Skoda Yeti Champion 03.jpg
Skoda Yeti Champion 04.jpg Skoda Yeti Champion 05.jpg Skoda Yeti Champion 06.jpg
Skoda Yeti Champion 07.jpg Skoda Yeti Champion 08.jpg Skoda Yeti Champion 09.jpg
Skoda Yeti Champion 10.jpg Skoda Yeti Champion 11.jpg Skoda Yeti Champion 12.jpg
Skoda Yeti Champion 13.jpg Skoda Yeti Champion 05.jpg
Škoda Yeti Champion

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud