Na evropském trhu rozhodně není nouze o vylepšené varianty modelu Audi RS6. Další trochou do mlýna přispěl Kicherer.
Audi RS6 se zatím stále dělá jen jako kombík, ale pro letošní pařížský autosalon je připraven i sedan. Vůz si již do prádla vzaly frmy jako MTM, ABT Sportsline či B&B Tuning a dokázaly, že z již tak výkonného vozu dokážou udělat stroj, jenž v dynamických parametrech drží krok s ledasjakým sportovním autem. Zatím nejnovějším pokusem je Kicherer RS6, jehož motor je naladěn na 700 koní a z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,3 s.
Dvoutónový, černo-bílý lak (černá stoupá ze spodní části předního nárazníku přes kapotu až dozadu na střechu) pohltil i jinak stříbrný rám okolo masky chladiče včetně velkého loga značky uprostřed. Již samotné vzezření vozu naznačue, že se Kicherer RS6 nebude mezi konkurenty krčit někde u zdi. Sedm stovek koní výkonu je doplněno točivým momentem 780 Nm, což je o celých 130 Nm více než u sériového odladění. Motor vůz rozpohybuje z klidu na 200 km/h za 13,0 s a nemá potíže dosáhnout elektronicky omezené rychlosti 280 km/h.
Výfuk byl poněkud otevřen, což prospělo nejen výkonu, ale také pořádné akustické kulise. Pérování mírně přitvrdilo a snížilo světlost vozu o 25 mm pro zlepšení jízdní stability. Všechny aerodynamické doplňky jsou vyrobeny z uhlíkových vláken, a to včetně krytů zpětných zrcátek, předního !lízátka“ a zadního difuzoru. Lité ráfky mají průměr 22 palců. Ceny zatím nebyly stanoveny, ale zřejmě nebudou příliš přesahovat hodnoty, jež jsou v kraji zvykem. Počítá se s cenami od 10 000 dolarů, za které dostanete zpravidla jen vylepšenou řídicí jednotku a přestavení omezovače rychlosti.
Kicherer Audi RS6