Předprodukční Microlino předvedla společnost Micro už v roce 2018. Teď se myšlenka oživení malinkatého městského vozítka BMW Isetta pro moderní dobu rozjíždí do další etapy. | Microlino 2.0 Zdroj: Micro

Předprodukční Microlino předvedla společnost Micro už v roce 2018. Teď se myšlenka oživení malinkatého městského vozítka BMW Isetta pro moderní dobu rozjíždí do další etapy. | Microlino 2.0 | Zdroj: Micro

Na  autosalonu v Ženevě se tedy mělo ukázat  nové Microlino 2.0, které ač nevypadá kdovíjak přepracovaně, je vlastně postaveno na zbrusu nové platformě. | Microlino 2.0 Zdroj: Micro

Na autosalonu v Ženevě se tedy mělo ukázat nové Microlino 2.0, které ač nevypadá kdovíjak přepracovaně, je vlastně postaveno na zbrusu nové platformě. | Microlino 2.0 | Zdroj: Micro

Micro se rozhodlo svůj retro model postavit na novém základu, a tím vylepšit samotnou stabilitu díky širšímu rozchodu kol vzadu a taktéž zvýšit pevnost celého šasi. | Microlino 2.0 Zdroj: Micro

Micro se rozhodlo svůj retro model postavit na novém základu, a tím vylepšit samotnou stabilitu díky širšímu rozchodu kol vzadu a taktéž zvýšit pevnost celého šasi. | Microlino 2.0 | Zdroj: Micro

Karoserie působí více aerodynamicky, snižuje odpor vzduchu například i zapuštěným osvětlením a klikou na přídi. Zadní sloupek je poté užší pro lepší výhled dozadu. | Koncept Microletta Zdroj: Micro

Karoserie působí více aerodynamicky, snižuje odpor vzduchu například i zapuštěným osvětlením a klikou na přídi. Zadní sloupek je poté užší pro lepší výhled dozadu. | Koncept Microletta | Zdroj: Micro

Fotky interiéru sice Micro zatím neukazuje, ale i tady mělo dojít na změny s novým uspořádáním ovládacích prvků nebo novými potahy sedaček, které pomohli navrhnout fanoušci značky. | Koncept Microletta Zdroj: Micro

Fotky interiéru sice Micro zatím neukazuje, ale i tady mělo dojít na změny s novým uspořádáním ovládacích prvků nebo novými potahy sedaček, které pomohli navrhnout fanoušci značky. | Koncept Microletta | Zdroj: Micro

Microlino 2.0 je samozřejmě elektrické, přičemž u nové verze má značka používat ještě silnější a úspornější elektromotor. Výkonnostní hodnoty budou ale zveřejněny později. | Koncept Microletta Zdroj: Micro

Microlino 2.0 je samozřejmě elektrické, přičemž u nové verze má značka používat ještě silnější a úspornější elektromotor. Výkonnostní hodnoty budou ale zveřejněny později. | Koncept Microletta | Zdroj: Micro

Pro představu, původní model nabízel 11 kW (15 koní) a 100 N.m točivého momentu. S volitelnou větší baterií o kapacitě 14,4 kWh bylo možné ujet až 200 kilometrů. | Koncept Microletta Zdroj: Micro

Pro představu, původní model nabízel 11 kW (15 koní) a 100 N.m točivého momentu. S volitelnou větší baterií o kapacitě 14,4 kWh bylo možné ujet až 200 kilometrů. | Koncept Microletta | Zdroj: Micro

Cenovku novinky uvádí společnost na 12.000 eur (asi 300.000 korun). Dále přitom chystá i koncept elektrického tříkolového skůtru Microletta, který se má dostat na trh za cenu kolem 4900 eur (asi 124.000 korun). | Koncept Microletta Zdroj: Micro

Cenovku novinky uvádí společnost na 12.000 eur (asi 300.000 korun). Dále přitom chystá i koncept elektrického tříkolového skůtru Microletta, který se má dostat na trh za cenu kolem 4900 eur (asi 124.000 korun). | Koncept Microletta | Zdroj: Micro

Na  autosalonu v Ženevě se tedy mělo ukázat  nové Microlino 2.0, které ač nevypadá kdovíjak přepracovaně, je vlastně postaveno na zbrusu nové platformě. | Microlino 2.0 Zdroj: Micro
Micro se rozhodlo svůj retro model postavit na novém základu, a tím vylepšit samotnou stabilitu díky širšímu rozchodu kol vzadu a taktéž zvýšit pevnost celého šasi. | Microlino 2.0 Zdroj: Micro
Karoserie působí více aerodynamicky, snižuje odpor vzduchu například i zapuštěným osvětlením a klikou na přídi. Zadní sloupek je poté užší pro lepší výhled dozadu. | Koncept Microletta Zdroj: Micro
Fotky interiéru sice Micro zatím neukazuje, ale i tady mělo dojít na změny s novým uspořádáním ovládacích prvků nebo novými potahy sedaček, které pomohli navrhnout fanoušci značky. | Koncept Microletta Zdroj: Micro
8
Fotogalerie

Návrat Isetty podruhé. Microlino 2.0 je elektrický retro prcek s nízkou cenou

Společnost zamýšlející oživit legendární Isettu vylepšuje svůj původní koncept.

Předprodukční Microlino předvedla společnost Micro už v roce 2018. Teď se myšlenka oživení malinkatého městského vozítka BMW Isetta pro moderní dobu rozjíždí do další etapy. Na autosalonu v Ženevě se tedy mělo ukázat nové Microlino 2.0, které ač nevypadá kdovíjak přepracovaně, je vlastně postaveno na zbrusu nové platformě.

Micro se rozhodlo svůj retro model postavit na novém základu, a tím vylepšit samotnou stabilitu díky širšímu rozchodu kol vzadu a taktéž zvýšit pevnost celého šasi. Karoserie působí více aerodynamicky, snižuje odpor vzduchu například i zapuštěným osvětlením a klikou na přídi. Zadní sloupek je poté užší pro lepší výhled dozadu.

Fotky interiéru sice Micro zatím neukazuje, ale i tady mělo dojít na změny s novým uspořádáním ovládacích prvků nebo novými potahy sedaček, které pomohli navrhnout fanoušci značky.  

Microlino 2.0 je samozřejmě elektrické, přičemž u nové verze má značka používat ještě silnější a úspornější elektromotor. Výkonnostní hodnoty budou ale zveřejněny později. Pro představu, původní model nabízel 11 kW (15 koní) a 100 N.m točivého momentu. S volitelnou větší baterií o kapacitě 14,4 kWh bylo možné ujet až 200 kilometrů.

Cenovku novinky uvádí společnost na 12.000 eur (asi 300.000 korun). Dále přitom chystá i koncept elektrického tříkolového skůtru Microletta, který se má dostat na trh za cenu kolem 4900 eur (asi 124.000 korun).

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

Doporučujeme

Články odjinud