Opel se rozhodl nechodit okolo horké kaše a rovnou do toho praštit. Jako první automobilka totiž oficiálně uvádí elektrické auto na soutěže rallye,  Opel Corsa-e . Rozšiřuje tak spolupráci s německou společností ADAC, se kterou pořádá vlastní soutěže na podporu mladých závodníků. Opel

Opel se rozhodl nechodit okolo horké kaše a rovnou do toho praštit. Jako první automobilka totiž oficiálně uvádí elektrické auto na soutěže rallye, Opel Corsa-e. Rozšiřuje tak spolupráci s německou společností ADAC, se kterou pořádá vlastní soutěže na podporu mladých závodníků. | Opel

Tyto soutěže byly velmi populární, s polozávodním modelem Adam Cup, nebo rovnou se závoďákem Adam R2 o výkonu 190 koní, si mladíci mohli zasoutěžit v oficiálním závodu a při troše štěstí se tak odpíchnout mezi  „velké kluky“.  Opel

Tyto soutěže byly velmi populární, s polozávodním modelem Adam Cup, nebo rovnou se závoďákem Adam R2 o výkonu 190 koní, si mladíci mohli zasoutěžit v oficiálním závodu a při troše štěstí se tak odpíchnout mezi „velké kluky“. | Opel

Z Opelu však zároveň přichází informace, že s příchodem elektrické soutěže program se závodním Adamem končí, což nás  samozřejmě velmi mrzí.  Šampionát startuje v létě příštího roku, kdy se odjezdí první kvalifikační závody, které v roce 2021 vyústí v něco, čemu se interně říká „Super Season“. Opel

Z Opelu však zároveň přichází informace, že s příchodem elektrické soutěže program se závodním Adamem končí, což nás samozřejmě velmi mrzí. Šampionát startuje v létě příštího roku, kdy se odjezdí první kvalifikační závody, které v roce 2021 vyústí v něco, čemu se interně říká „Super Season“. | Opel

Samotné závodní auto pak vychází z klasického produkčního vozu, bez úprav výkonu. To znamená 100 kW (136 koní) a 260 N.m točivého momentu. K použitelnosti pak pomůže přední diferenciál Torsen a závodní zavěšení kol. Opel

Samotné závodní auto pak vychází z klasického produkčního vozu, bez úprav výkonu. To znamená 100 kW (136 koní) a 260 N.m točivého momentu. K použitelnosti pak pomůže přední diferenciál Torsen a závodní zavěšení kol. | Opel

Opel chce mít na sezónu 2020/2021 hotových 15 vozů. Pracuje tak v urychleném tempu a slibuje, že vstup do těchto závodu vyjde na něco málo přes milion korun. Opel

Opel chce mít na sezónu 2020/2021 hotových 15 vozů. Pracuje tak v urychleném tempu a slibuje, že vstup do těchto závodu vyjde na něco málo přes milion korun. | Opel

 Opel

| Opel

 Opel

| Opel

 Opel

| Opel

 Opel

| Opel

Tyto soutěže byly velmi populární, s polozávodním modelem Adam Cup, nebo rovnou se závoďákem Adam R2 o výkonu 190 koní, si mladíci mohli zasoutěžit v oficiálním závodu a při troše štěstí se tak odpíchnout mezi  „velké kluky“.  Opel
Z Opelu však zároveň přichází informace, že s příchodem elektrické soutěže program se závodním Adamem končí, což nás  samozřejmě velmi mrzí.  Šampionát startuje v létě příštího roku, kdy se odjezdí první kvalifikační závody, které v roce 2021 vyústí v něco, čemu se interně říká „Super Season“. Opel
Samotné závodní auto pak vychází z klasického produkčního vozu, bez úprav výkonu. To znamená 100 kW (136 koní) a 260 N.m točivého momentu. K použitelnosti pak pomůže přední diferenciál Torsen a závodní zavěšení kol. Opel
Opel chce mít na sezónu 2020/2021 hotových 15 vozů. Pracuje tak v urychleném tempu a slibuje, že vstup do těchto závodu vyjde na něco málo přes milion korun. Opel
9
Fotogalerie

Nový Opel Corsa-e Rally napovídá, kudy by se mohla ubírat výchova závodníků

Nevypadá špatně. Má celkem hezké polepy a určitě se bude i fajn řídit!

Opel nechodil okolo horké kaše a rovnou do toho praštit. Jako první automobilka totiž oficiálně uvádí elektrické auto na soutěže rallye, Opel Corsa-e. Rozšiřuje tak spolupráci s německou společností ADAC, se kterou pořádá vlastní kompetice na podporu mladých závodníků.

Tyto soutěže byly velmi populární. S polozávodním modelem Adam Cup, nebo rovnou se závoďákem Adam R2 o výkonu 190 koní, si mladíci mohli zasoutěžit v oficiálním závodu a při troše štěstí se tak odpíchnout mezi „velké kluky“. Pohár pro elektrické Corsy startuje v létě příštího roku, kdy se odjezdí první kvalifikační závody, které v roce 2021 vyústí v něco, čemu se interně říká „Super Season“.

Samotný závodní speciál vychází z klasického produkčního vozu. Dokonce i bez úprav výkonu. To znamená 100 kW (136 koní) a 260 N.m točivého momentu. K použitelnosti pak pomůže přední diferenciál Torsen a závodní zavěšení kol.

Opel chce mít na sezónu 2020/2021 hotových 15 vozů. Pracuje tak v urychleném tempu a slibuje, že vstup do těchto závodu vyjde na něco málo přes milion korun.

Opel

Němec Adam Opel založil svou společnost už v roce 1862. Od roku 1899 v ní začal vyrábet automobily a v roce 1914 se stal největším německým výrobcem.

V letech 1929–1931 se vlastníkem Opelu stal General Motors. Od roku 2017 byl Opel dceřinou společností koncernu Groupe PSA, od roku 2021 patří do skupiny Stellantis.

Opel Astra • Opel Corsa • Opel Crossland X • Opel Grandland X • Opel Mokka • Opel Zafira • Opel Combo • Insignia Country Tourer • Insignia GSi

Doporučujeme

Články odjinud