Místem produkce  Audi e-tron  je závod v belgickém Bruselu, do kterého automobilka investovala miliardy euro, než mohla stoprocentně rozjet sériovou výrobu svého prvního elektrického SUV. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR

Místem produkce Audi e-tron je závod v belgickém Bruselu, do kterého automobilka investovala miliardy euro, než mohla stoprocentně rozjet sériovou výrobu svého prvního elektrického SUV. | Zdroj: YouTube.com/YOUCAR

Poklidné záběry bez komentáře z místa dění nám alespoň částečně ukazují, jak vlastně skládání e-tronu probíhá. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR

Poklidné záběry bez komentáře z místa dění nám alespoň částečně ukazují, jak vlastně skládání e-tronu probíhá. | Zdroj: YouTube.com/YOUCAR

Samozřejmě se jedná o moderní továrnu, takže v produkci e-tronu již po boku lidí pracují i autonomní přepravníky pro převoz důležitých součástek. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR

Samozřejmě se jedná o moderní továrnu, takže v produkci e-tronu již po boku lidí pracují i autonomní přepravníky pro převoz důležitých součástek. | Zdroj: YouTube.com/YOUCAR

Video ukazuje autonomní převoz bateriových modulů, postupné složení podvozku, baterie a elektromotorů do celku, čemuž následuje zakomponování šasi vozu. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR

Video ukazuje autonomní převoz bateriových modulů, postupné složení podvozku, baterie a elektromotorů do celku, čemuž následuje zakomponování šasi vozu. | Zdroj: YouTube.com/YOUCAR

Nechybí nakouknutí do práce montážních robotů, na kompletaci dílů karoserie nebo na finální kontrolu kvality. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR

Nechybí nakouknutí do práce montážních robotů, na kompletaci dílů karoserie nebo na finální kontrolu kvality. | Zdroj: YouTube.com/YOUCAR

Bruselská továrna se mimo jiné snaží jít příkladem a Audi chce na samotné produkci elektromobilu snižovat vypouštění emisí, takže spoléhá i na elektrickou síť využívající solární panely, které se rozkládají na ploše 37.000 metrů čtverečních na střeše závodu.   Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR

Bruselská továrna se mimo jiné snaží jít příkladem a Audi chce na samotné produkci elektromobilu snižovat vypouštění emisí, takže spoléhá i na elektrickou síť využívající solární panely, které se rozkládají na ploše 37.000 metrů čtverečních na střeše závodu.   | Zdroj: YouTube.com/YOUCAR

Jen pro připomenutí, Audi e-tron pohání dvojice elektromotorů zajišťujících pohon všech kol a souhrnný výkon 300 kW (408 koní), točivý moment 664 N.m a zrychlení z nuly na 100 km/h za 5,7 s. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR

Jen pro připomenutí, Audi e-tron pohání dvojice elektromotorů zajišťujících pohon všech kol a souhrnný výkon 300 kW (408 koní), točivý moment 664 N.m a zrychlení z nuly na 100 km/h za 5,7 s. | Zdroj: YouTube.com/YOUCAR

Kapacita akumulátorů činí 95 kWh a dojezd na jedno nabití je podle Audi (a metodiky WLTP) přes 400 km. Standardní e-tron později doplní i  stylovější e-tron Sportback  se splývající zádí. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR

Kapacita akumulátorů činí 95 kWh a dojezd na jedno nabití je podle Audi (a metodiky WLTP) přes 400 km. Standardní e-tron později doplní i stylovější e-tron Sportback se splývající zádí. | Zdroj: YouTube.com/YOUCAR

Audi e-tron Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR

Audi e-tron | Zdroj: YouTube.com/YOUCAR

Audi e-tron Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR

Audi e-tron | Zdroj: YouTube.com/YOUCAR

Poklidné záběry bez komentáře z místa dění nám alespoň částečně ukazují, jak vlastně skládání e-tronu probíhá. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR
Samozřejmě se jedná o moderní továrnu, takže v produkci e-tronu již po boku lidí pracují i autonomní přepravníky pro převoz důležitých součástek. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR
Video ukazuje autonomní převoz bateriových modulů, postupné složení podvozku, baterie a elektromotorů do celku, čemuž následuje zakomponování šasi vozu. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR
Nechybí nakouknutí do práce montážních robotů, na kompletaci dílů karoserie nebo na finální kontrolu kvality. Zdroj: YouTube.com/ YOUCAR
10
Fotogalerie

Podívejte se, jak se vyrábí Audi e-tron. Baterie mu dopravují autonomní přepravníky

Nikdy není na škodu kouknout do zákulisí výroby nějakého auta. Jak se tedy skládá elektrické Audi e-tron? Pokračujte níže…

Místem produkce Audi e-tron je závod v belgickém Bruselu, do kterého automobilka investovala miliardy euro, než mohla stoprocentně rozjet sériovou výrobu svého prvního elektrického SUV. Poklidné záběry bez komentáře z místa dění nám alespoň částečně ukazují, jak vlastně skládání e-tronu probíhá.

Samozřejmě se jedná o moderní továrnu, takže v produkci e-tronu již po boku lidí pracují i autonomní přepravníky pro převoz důležitých součástek. Video ukazuje autonomní převoz bateriových modulů, postupné složení podvozku, baterie a elektromotorů do celku, čemuž následuje zakomponování šasi vozu.

Nechybí nakouknutí do práce montážních robotů, na kompletaci dílů karoserie nebo na finální kontrolu kvality. Bruselská továrna se mimo jiné snaží jít příkladem a Audi chce na samotné produkci elektromobilu snižovat vypouštění emisí, takže spoléhá i na elektrickou síť využívající solární panely, které se rozkládají na ploše 37.000 metrů čtverečních na střeše závodu.  

Jen pro připomenutí, Audi e-tron pohání dvojice elektromotorů zajišťujících pohon všech kol a souhrnný výkon 300 kW (408 koní), točivý moment 664 N.m a zrychlení z nuly na 100 km/h za 5,7 s. Kapacita akumulátorů činí 95 kWh a dojezd na jedno nabití je podle Audi (a metodiky WLTP) přes 400 km. Standardní e-tron později doplní i stylovější e-tron Sportback se splývající zádí.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud